SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Opa kan wel op de bank.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Super lief maar ze hebben maar 1 logeerkamer en om nu met opa in 1 bed te slapen gaat zelfs mij te ver
Dit is een klassieker met een heel herkenbaar intro.quote:
quote:Enngefeliciteerd met mw MM haar nieuwe baan
Over 2 dagen is dat weer voorbij, veel bewegen…quote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, de spier in mijn arm is erg gevoelig nu
Het is bij mij nu over, duurt dus eventjesquote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, de spier in mijn arm is erg gevoelig nu
Genoeg was te vouwen en op te hangen, dus dat komt wel goed met dat bewegenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 2 dagen is dat weer voorbij, veel bewegen…
Dat magquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwar dit qua titel altijd met Buffalo Gals van Malcolm McLaren.
Die titel had ik eerst getypt, maar dan weet ik vervolgens dat ik ze altijd verwissel en dan weet ik dus ook dat ik het aan moet passen. Rare denkwijzen heeft een mens soms…
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Sugarloaf - Don't Call Us, We'll Call You
1975quote:Op donderdag 30 december 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Dit is uit 1972 of zo?
Ik kocht dit plaatje samen met mijn buurjongen…
Top2000-tijd he.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Waar komt dit nummer toch ineens vandaan?
Uit hetzelfde mapje als waar de rest ook in staat.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Waar komt dit nummer toch ineens vandaan?
Maar daar was het voor mij tot een paar jaar geleden ook een totaal onbekende song…quote:
Hoe groot is dat mapje/hoeveel songs bevat het?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Uit hetzelfde mapje als waar de rest ook in staat.
Volgens de titel van het mapje 10000 nummers.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar was het voor mij tot een paar jaar geleden ook een totaal onbekende song…
[..]
Hoe groot is dat mapje/hoeveel songs bevat het?
We vullen elkaar aanquote:Op donderdag 30 december 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Ah ja, Chess
i Know Him So Well - Barbara Dickson & nog iemand…
@Symphonic , kom er maar in!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk meezingen, het klinkt best goed volgens mij (in mijn hoofd dan toch)
Deze ook hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 20:47 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna zal vooral DJ11 wel aanspreken, gok ik.
Volgens mij was dat al aardig gelukt met deze plaat.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:47 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna zal vooral DJ11 wel aanspreken, gok ik.
En waarom spreekt deze plaat je zo aan?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Zeker
Dance 2 Trance - The Power Of American Natives
De totale sound, die zelfs 28 jaar later nog fris klinkt. De ene helft van Dance 2 Trance was Jam El Mar (Rolf Ellmer), die ook in Jam & Spoon zat. Ze waren hun tijd ver vooruit.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En waarom spreekt deze plaat je zo aan?
Dan snapt de rest het ook.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
Misschien is DJ11 wel een American Native?
Daar heeft het verdomd weinig schijn vanquote:Op donderdag 30 december 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
SMS INDI AAN naar 4949quote:Op donderdag 30 december 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar heeft het verdomd weinig schijn van
Heb jij een stiekeme meet met DJ11 gehad?quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij een stiekeme meet met DJ11 gehad?
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij een stiekeme meet met DJ11 gehad?
Dat weten er zo onderhand meerderen. Op zich niet zo erg hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ik weet wel wie DJ11 is.
Je hebt zijn band gegoogledquote:Op donderdag 30 december 2021 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ik weet wel wie DJ11 is.
Maar misschien loop je in je vrije tijd wel met een indianentooi rond.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat weten er zo onderhand meerderen. Op zich niet zo erg hoor.
Maar laat ik het zo zeggen: mijn huids- en klaarkleur suggereert niet bepaald afstamming van American natives
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
https://radar.avrotros.nl(...)nst-4949-t85381.html
Mijn oppaskinderen hadden een oudoom die volgens hen ‘een Indiaan’ was. Ik had er zo mijn twijfels bijquote:Op donderdag 30 december 2021 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar misschien loop je in je vrije tijd wel met een indianentooi rond.
Klukkluk?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn oppaskinderen hadden een oudoom die volgens hen ‘een Indiaan’ was. Ik had er zo mijn twijfels bij
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Draai je zaterdag ook?
Ik zeg morgen nog wel even goedemorgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor de fijne muziekjes
Fijne avond verder. Tot morgen of ehh. volgend jaar
Geen zin in deze laatste dag van het jaarquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen zin in deze laatste dag van het jaar![]()
Degene die ooit heeft bedacht dat je dit moet 'vieren' moeten ze alsnog afschieten.
Al sinds dat ik klein was. Ik kan me niet herinneren het ooit een leuke dag te hebben gevonden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo erg?
Wat vervelend dat je dat zo voelt.
En dan morgen ook nog zo'n dag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Al sinds dat ik klein was. Ik kan me niet herinneren het ooit een leuke dag te hebben gevonden.
Zijn er zoveel mensen die er moeite mee hebben dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:35 schreef livelink het volgende:
Of wacht; ik heb 1x een nachtdienst gedraaid bij de SOS Telefonische Hulpdienst op oudjaar. Dat was zwaar (veel mensen die moeite hebben met deze dag/nacht), maar voor mij prima.
Dat vind ik dan wel weer prima. 4-schansentoernooi kijken en wat ronddreutelen. Dat is dan weer een dag zonder dat je moet denken dat het allemaal leuk moet zijn.quote:
Wat is een 4-schansentoernooi?quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer prima. 4-schansentoernooi kijken en wat ronddreutelen. Dat is dan weer een dag zonder dat je moet denken dat het allemaal leuk moet zijn.
Ja, jij niet dus?quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er zoveel mensen die er moeite mee hebben dan?
Ik ga altijd naar mijn oudste broer, schoonzus en de kinderen. Daar wordt ik elk jaar uitgenodigd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij niet dus?
Voor mensen die eenzaam zijn is het sowieso moeilijk. En mensen die depressief zijn en iedereen om zich heen zich alleen maar zien feesten of plannen maken om te feesten.
Dan maken jullie er van wat je zelf wil. Niemand die je iets verplicht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:46 schreef livelink het volgende:
Mijn man en ik zijn dit jaar voor het eerst sinds een eeuwigheid weer samen met oudjaar. Mijn dochter gaat met haar huis feesten en mijn zoon gaat naar een vriend. Ook wel weer raar.
Ja, maar dan vind ik het nog geen leuke dag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan maken jullie er van wat je zelf wil. Niemand die je iets verplicht.
Je hoeft er natuurlijk ook niets aan te doen.
Vind het oprecht vervelend dat je zo tegen deze dag aankijkt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik het nog geen leuke dag.
Kijk, dat is dan wel weer lekker. En ik wil mezelf vandaag ook trakteren op echte champagne. Moet echter nog wel boodschappen doen voor vanavond en morgen. Ik hoop dat de supermarkt nog wel tot 20.00 open is. Ik heb nog niks in huis en anders wordt het wel een heel karig oudjaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag oliebollen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Bij ons sluiten ze om 19.00 uur.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan wel weer lekker. En ik wil mezelf vandaag ook trakteren op echte champagne. Moet echter nog wel boodschappen doen voor vanavond en morgen. Ik hoop dat de supermarkt nog wel tot 20.00 open is. Ik heb nog niks in huis en anders wordt het wel een heel karig oudjaar.
Ik moet sowieso tot 17.00 (vanwege de telefoon). En ik zie net dat de winkel tot 18.00 open isquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:08 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
Dank je wel Melting, zelf gebakken ?
@:livelink, gewoon 2 flessen kopen en vroeg beginnen
Goedemorgen just me.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:08 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
Dank je wel Melting, zelf gebakken ?
@:livelink, gewoon 2 flessen kopen en vroeg beginnen
Succes dan maar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet sowieso tot 17.00 (vanwege de telefoon). En ik zie net dat de winkel tot 18.00 open is![]()
Dat wordt nog haasten.
ik maakte vroeger altijd appelbeignets, heerlijk, maar ik haal er straks wel 'n paar in de stadquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Nee, deze keer niet.
Al wil ik dat nog wel een keer proberen. Mijn vader was daar vroeger heel de dag mee bezig.
In morgen moest ik gist, meel en rozijnen gaan halen. En dan gingen we aan de slag. Daarna het laten rijzen, en dan als ze klaar waren, heel dag oliebollen eten tot ik niet meer kon.
Groot gelijk. Die zijn ook lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik maakte vroeger altijd appelbeignets, heerlijk, maar ik haal er straks wel 'n paar in de stad
Die lust ik ook welquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik maakte vroeger altijd appelbeignets, heerlijk, maar ik haal er straks wel 'n paar in de stad
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:18 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…![]()
Heerlijk oliebollen en appelbeignets, vandaag ga ik zondigen…
Ik ga zondigen met alcohol hoop ik. Champagnequote:Op vrijdag 31 december 2021 08:18 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…![]()
Heerlijk oliebollen en appelbeignets, vandaag ga ik zondigen…
Een zatte livelink aan het einde van de avond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zondigen met alcohol hoop ik. Champagne
Daar is niet veel voor nodig tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Een zatte livelink aan het einde van de avond.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig tegenwoordig.
Zet die telefoon op een antwoordapparaat, zeg dat je over een uur weer bereikbaar bent en gaan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zondigen met alcohol hoop ik. Champagne
Lekker. Geen oliebollen voor ons vandaag. Wij gaan druiven eten, dat is hier de traditie. Maar ik troost me elke ochtend met churro’s.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag oliebollen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Op elke klokslag een druif naar binnen werken, ik heb ze gewoon in een plantenpot gekieperdquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker. Geen oliebollen voor ons vandaag. Wij gaan druiven eten, dat is hier de traditie. Maar ik troost me elke ochtend met churro’s.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op elke klokslag een druif naar binnen werken, ik heb ze gewoon in een plantenpot gekieperd
Ik neem elke klokslag wel een slok wijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op elke klokslag een druif naar binnen werken, ik heb ze gewoon in een plantenpot gekieperd
En bij elke druif mag je dan een wens doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik ga kijken of het lukt. Ik vind het wel een leuke traditie.
Elke druif (12 in totaal) staat voor een maand geluk en gezondheid.mquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik neem elke klokslag wel een slok wijn.
[..]
En bij elke druif mag je dan een wens doen.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:23 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vernomen dat een zekere Theo vandaag jarig is
Mijn broer is niet jarig vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:23 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vernomen dat een zekere Theo vandaag jarig is
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik vertrek zo van huis, dus ik denk dat dit mijn laatste post van het jaar is. Fijne jaarwisseling allemaal
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik vertrek zo van huis, dus ik denk dat dit mijn laatste post van het jaar is. Fijne jaarwisseling allemaal
Sterkte Doedezemaar. Ik had het gisteren en vandaag ook koud. Buiten was het warmer dan binnen, leek het. Maar net in bad geweest en aardig opgewarmd inmiddels.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had het gisteravond ijskoud en vanaf het opstaan weer, terwijl het buiten gewoon warm is. Inmiddels voelt mijn lijf raar aan, dus ik blijf maar gewoon onder een dekentje afwachten tot het weer voorbij is
Fijne jaarwisseling DJ11. En veel plezier vanavond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:19 schreef DJ11 het volgende:
Nooit gezien. Ik heb ook helemaal geen oudjaarstradities eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dinner for one gekeken, oudjaarsavond is weer compleet
Was je nog wel op tijd voor de champagne?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik heb ook helemaal geen oudjaarstradities eigenlijk.
Mijn man was om 14.00 thuis. En zelf ben ik om 15.00 gestopt, dus ruim op tijd voor alles.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je nog wel op tijd voor de champagne?
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man was om 14.00 thuis. En zelf ben ik om 15.00 gestopt, dus ruim op tijd voor alles.
Dank je Raf. Ga jij naar je zus toe?quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal en ook Lili al vind ze er geen bal aan.
Geen idee nog, Denk dat ik maar gewoon die kant op sjok en zi of ze buiten zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je Raf. Ga jij naar je zus toe?
Doe alsjeblieft voorzichtig. Ik heb echt een hekel aan die nitraatbommen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee nog, Denk dat ik maar gewoon die kant op sjok en zi of ze buiten zijn.
Ik heb echt geen oudjaarsdag gevoel dit jaar. Zo weinig vuurwerk buiten.
Heb zelf nog wel 1 nitraatje van 2 jaar geleden, meer ook niet.
Maar die steek ik hier sowieso niet af ivm hond van de buren die er bang voor is.
Doe ik, minder leip dan die cobra's etc.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft voorzichtig. Ik heb echt een hekel aan die nitraatbommen.
Is echt zo grappig, duurt maar 20 minuten ofzo en is volgens mij het enige programma op de Duitse tv dat niet nagesynchroniseerd (of zelfs maar ondertiteld) wordtquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik heb ook helemaal geen oudjaarstradities eigenlijk.
quote:
Fijne jaarwisseling Diaan en peaceman. Geniet nog van je vakantie.quote:
Ja, was zeker leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah tof, de Bluegrass Boogiemen net bij Top2000 a gogo, zulke leuke gasten zijn dat
Veel plezier just me en jij ook een hele fijne avond gewenstquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:50 schreef just me het volgende:
mooie avond allemaal
![]()
en morgen weer gezond op
Welterusten Doedezemaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Ik ga proberen te slapen, al valt dat niet mee met al die knallen hier
Dank je MadMaster. Jij en mevrouw MM ook een heel fijn nieuw jaar gewenst met mooie nieuwe kansen en veel vrienden en concerten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:33 schreef MadMaster het volgende:
Alle gezondheid en geluk gewenst voor het komende jaar vanuit een zeer rustig Amsterdam…
Dat 2022 voor jou maar een veel beter jaar mag worden dan afgelopen jaar. Zou leuk zijn om jou hier weer vaker te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:34 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar R49![]()
Ik hoop volgend jaar wat meer mee te luisteren
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat 2022 voor jou maar een veel beter jaar mag worden dan afgelopen jaar. Zou leuk zijn om jou hier weer vaker te zien.
En jij opdat zo laat?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:22 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
@:justme Was je de tijd een beetje kwijt, omdat je al zo vroeg wakker was?
Omdat ik er niet zo vroeg in lag.quote:
Goedemorgen Mad.quote:
Goedemorgen aRd. En jij ook een gelukkig Nieuwjaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
En goedemorgen
ik was 'n beetje laat thuisquote:Op zaterdag 1 januari 2022 08:22 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
@:justme Was je de tijd een beetje kwijt, omdat je al zo vroeg wakker was?
Ik herhaal deze nog even.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lieverds van R49
Dat 2022 een mooi jaar mag worden met veel liefde, geluk en goede gezondheid!
Proost!
hear, hear!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik herhaal deze nog even.
Ook uiteraard aan de mensen waarmee het contact soms wat naar was. De wereld polariseert, we zullen het niet altijd met elkaar eens zijn, maar de wereld is de afgelopen twee jaar alleen maar narer geworden en ik wil daar geen onderdeel van zijn.
Liefde en gezondheid voor jullie allen!
voor jou ook Oscarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan heb je het vast gezellig gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik was 'n beetje laat thuis
goedemorgen
Goed Nieuwjaar, Oscar. Heb jij besloten je beter te gedragen dit jaar, of wanneer kunnen we je eerste social media ban verwachten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook uiteraard aan de mensen waarmee het contact soms wat naar was. De wereld polariseert, we zullen het niet altijd met elkaar eens zijn, maar de wereld is de afgelopen twee jaar alleen maar narer geworden en ik wil daar geen onderdeel van zijn.
Ik gedraag mij (bijna) altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed Nieuwjaar, Oscar. Heb jij besloten je beter te gedragen dit jaar, of wanneer kunnen we je eerste social media ban verwachten?
Negatief is toch geen quarantaine?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:11 schreef livelink het volgende:
Mijn man is echt snipverkouden opgestaan vanochtend. Hij is nu een zelftest aan het doen, maar ik vrees dat wij het nieuwe jaar in quarantaine gaan starten![]()
Zo zelf ook maar even testen.
Ow damn. Dat had ik vorig jaar... Toen moest ik naar de GGD. Die test was negatief.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:11 schreef livelink het volgende:
Mijn man is echt snipverkouden opgestaan vanochtend. Hij is nu een zelftest aan het doen, maar ik vrees dat wij het nieuwe jaar in quarantaine gaan starten![]()
Zo zelf ook maar even testen.
Nee, als het negatief is niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Negatief is toch geen quarantaine?
Same to you…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens draaien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gedraag mij (bijna) altijd
Ik dacht dat je ging vragen wanneer we weer een show van mij konden verwachten
En toen ging het alleen nog maar over voetballen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Same to you…
Als U2 liefhebber heb ik begin deze eeuw een mede-fan in Rotterdam leren kennen, een feijenoorder in hart en nieren.
We hebben destijds afgesproken dat we het nooit over voetbal zouden hebben en we hebben het zo jaren volgehouden. Totdat ik wel een beetje klaar was met het toenmalige U2 en onze vriendschap verwaterde…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:20 schreef Melting het volgende:
[..]
En toen ging het alleen nog maar over voetballen?
Gewoon lekker dagje voor jezelf pakken is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:32 schreef livelink het volgende:
Allebei negatief gelukkig! Maar ik laat het bezoek aan mijn ouders toch maar even achterwege.
Ja even kijken....quote:
De stad is hier langzaam aan het opstarten, ik had mijn mobiel laten liggen bij de mensen waar ik gisteren op bezoek was en 12.00 uur was een mooie tijd om daar naar rustig toe lopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwjaarsdag is zo'n beetje de saaiste dag van het jaar.
Zo maar eens een bak glühwein aan de kust proberen te scoren, als schrale troost…
Zo "kom" je nog eens ergensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Net weer prachtige beelden van mooie locaties in Oostenrijk gezien in de pauzefilm, ik hou van dat soort tv, daarom kijk ik ook zo graag Rail Away
Ik heb juist nog nooit zo weinig vuurwerk gezien als deze jaarwisselingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, alle auto’s in de straat zitten volledig onder de vuurwerktroep
Het was hier vanaf begin van de avond doffe ellende en ging tot een uur of 4 door. Naast dat we elke zaterdagavond ergens vuurwerk horen, het hele jaar door en het nu al de hele winter elke avond wel knalt. Afgelopen week stak een of andere idioot rond middernacht iets zwaars af recht onder ons slaapkamerraam, we schrokken ons helemaal lamquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb juist nog nooit zo weinig vuurwerk gezien als deze jaarwisseling
Dat is dan inderdaad iets teveel van het goede, maar oude en nieuw hoort wel met veel vuurwerk gapaard te gaan, knallers voor de boefjes en sier voor de wat meer volwassenen. Maar niet op andermans eigendommen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was hier vanaf begin van de avond doffe ellende en ging tot een uur of 4 door. Naast dat we elke zaterdagavond ergens vuurwerk horen, het hele jaar door en het nu al de hele winter elke avond wel knalt. Afgelopen week stak een of andere idioot rond middernacht iets zwaars af recht onder ons slaapkamerraam, we schrokken ons helemaal lam
Er is een vuurwerkverbod goddoriequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad iets teveel van het goede, maar oude en nieuw hoort wel met veel vuurwerk gapaard te gaan, knallers voor de boefjes en sier voor de wat meer volwassenen. Maar niet op andermans eigendommen.
Nee, dat ging toch niet door.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is een vuurwerkverbod goddorie
Zo lang er tonnen coke met gemak Nederland binnenkomen, is vuurwerk verkrijgen natuurlijk een peulenschil. Verbieden heeft dus weinig zin. Leuk voor de bühne, maar niet te handhaven…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tja dat vuurwerk verbod.... natuurlijk super sneu voor Nederlandse handelaren dat ze nu zien dat er gewoon vuurwerk uit het buitenland wordt afgestoken.
Om nog maar te zwijgen van de stijging aan illegale handel en gevaarlijke situaties dat mensen gewoon hun garagebox of huis vol zetten voor de handel.
Je moet er niet aan denken dat er een tweede Enschede plaatsvindt
Een voordeel; het vuurwerk dat werd afgestoken was van betere kwaliteit dan wat er hier in Nederland verkocht mag worden....
Nice, wees welkom.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Luister mee, weet alleen niet voor hoe lang.
Heb er op de middelbare school een leuke presentatie over kunnen geven.quote:
Goede presentatie danquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er op de middelbare school een leuke presentatie over kunnen geven.
En daarna hoorde je er niemand meer over...
quote:16:42 : Listenbee - Save Me (Ferry Corsten Remix)
16:46 : Manufactured Superstars feat. Scarlett Quinn - Take Me Over (Ferry Corsten Fix)
16:49 : Alexis Jordan - Acid Rain (Ferry Corsten Remix)
16:52 : Shiny Toy Guns - Le Disko (Ferry Corsten Remix)
16:56 : BT feat. Christian Burns - Suddenly (Ferry Corsten Mix)
16:59 : Laidback Luke feat. Jonathan Mendelsohn - Till Tonight (Ferry Corsten Fix)
quote:17:04 : Duran Duran - (Reach Up For The) Sunrise (Ferry Corsten Dub Mix)
17:08 : Markus Schulz & Klauss Goulart - Fireworks (feat. Paul Aiden) (Ferry Corsten Radio Edit)
17:10 : U2 - New Year's Dub (Ferry Corsten Vocal Extended Dub)
17:16 : Trance Induction - E.T. Welcome Song '99 (Ferry Corsten Remix)
Thanks!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne muziek | mix MadMaster.
quote:17:19 : Moby - In My Heart (Ferry Corsten Remix)
17:25 : Roger Goode - In The Beginning Again (Ferry Corsten Remix - Extended)
17:28 : Gouryella - Walhalla 2010 (Jason Parker Club Mix)
17:31 : Gouryella - Walhalla (Original Mix)
17:33 : Marco Borsato - De Bestemming (Ferry Corsten Remix)
Knokkels sprak een beetje Japans en ik weet dat er hier wel meer Japan-/Manga etc. fans zijn...quote:
Ja had em aal gehad kunnen hebben maar op onmogelijke plaatsen/tijden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk best wel snel...
Je komt toch niet veel op straat, dus je zal niet heel snel kwetsbaar zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja had em aal gehad kunnen hebben maar op onmogelijke plaatsen/tijden.
Dan maar week je wachten.
Kan je nu rustig doen, weer is prima...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:02 schreef Rafeiro het volgende:
Op de fiets naar Nijmegen of om 07:00 op een half uur fietsen, ja daaaag.
Soort van quarantaine ja. Maar daar wil ik juist vanaf. Maar nog 2 en een halve week en dan stap voor stap.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt toch niet veel op straat, dus je zal niet heel snel kwetsbaar zijn...
We willen allemaal van de quarantaine en zo af.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soort van quarantaine ja. Maar daar wil ik juist vanaf. Maar nog 2 en een halve week en dan stap voor stap.
Ik schakel pas later in, denk ik. Mijn dochter is net thuis gekomen, maar ze is nog doodmoe van vannacht, dus ik denk dat ze wel op tijd naar bed gaat.quote:
Geen probleem. Veel plezier met je dochter.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schakel pas later in, denk ik. Mijn dochter is net thuis gekomen, maar ze is nog doodmoe van vannacht, dus ik denk dat ze wel op tijd naar bed gaat.
quote:
Goede avond dame, heer.quote:
Ik heb een groot glas colaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goede avond dame, heer.
Neem iets lekkers te drinken, en geniet en erger je aan de muziek die ik draai.
Een groot glas nog wel. Nadorst van gisteren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |