SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Opa kan wel op de bank.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Super lief maar ze hebben maar 1 logeerkamer en om nu met opa in 1 bed te slapen gaat zelfs mij te ver
Dit is een klassieker met een heel herkenbaar intro.quote:
quote:Enngefeliciteerd met mw MM haar nieuwe baan
Over 2 dagen is dat weer voorbij, veel bewegen…quote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, de spier in mijn arm is erg gevoelig nu
Het is bij mij nu over, duurt dus eventjesquote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, de spier in mijn arm is erg gevoelig nu
Genoeg was te vouwen en op te hangen, dus dat komt wel goed met dat bewegenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 2 dagen is dat weer voorbij, veel bewegen…
Dat magquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwar dit qua titel altijd met Buffalo Gals van Malcolm McLaren.
Die titel had ik eerst getypt, maar dan weet ik vervolgens dat ik ze altijd verwissel en dan weet ik dus ook dat ik het aan moet passen. Rare denkwijzen heeft een mens soms…
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Sugarloaf - Don't Call Us, We'll Call You
1975quote:Op donderdag 30 december 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Dit is uit 1972 of zo?
Ik kocht dit plaatje samen met mijn buurjongen…
Top2000-tijd he.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Waar komt dit nummer toch ineens vandaan?
Uit hetzelfde mapje als waar de rest ook in staat.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Waar komt dit nummer toch ineens vandaan?
Maar daar was het voor mij tot een paar jaar geleden ook een totaal onbekende song…quote:
Hoe groot is dat mapje/hoeveel songs bevat het?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Uit hetzelfde mapje als waar de rest ook in staat.
Volgens de titel van het mapje 10000 nummers.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar was het voor mij tot een paar jaar geleden ook een totaal onbekende song…
[..]
Hoe groot is dat mapje/hoeveel songs bevat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |