Is dat niet die ene Italiaanse bandquote:Op donderdag 30 december 2021 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de manenschijn, in de maneschijn
Klom ik op een trapje naar het raamkozijn
zo doet een vogel en zo doet een visquote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
en je raaaaad het niet en je raaaaaaaaaad het niet
Oh niet Marco?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef TLC het volgende:
Neil Armstrong was de eerste mens op de maan.
Feit.
Dat was net zo’n succes inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die was toch dit jaar al voor Spanje uitgekomen?
Ik vind ze allebei prima. Ouboter wel sympathiekerquote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Haha- ik dacht eerst eigenlijk dat die zou komen.
Is dit Nicholas Cage?quote:
zo doet de duizendpoot die schoenenpoetser isquote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
zo doet een vogel en zo doet een vis
Dat zal Marco niet leuk vindenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef TLC het volgende:
Neil Armstrong was de eerste mens op de maan.
Feit.
En dat is 1quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
zo doet de duizendpoot die schoenenpoetser is
Nee hoor. Je hebt gewoon recht op jouw meningquote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
Was mooi![]()
Jullie mogen me allemaal haten
Wowwww dat is lang geledenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Beetje hetzelfde als dat ik je mis, maar dan vind ik die wel mooi
Neil kwam anders slechts op, Marco in...quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zal Marco niet leuk vinden
Waarom zouden we je er om haten?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
Was mooi![]()
Jullie mogen me allemaal haten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja dat ... ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef Isorden het volgende:
292 Engel Rammstein![]()
![]()
![]()
291 Niemand In De Stad De Dijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
290 One Day Like This Elbow![]()
![]()
289 Boulevard Of Broken Dreams Green Day![]()
![]()
![]()
![]()
288 Don’t Let The Sun Go Down On... George Michael & Elton John![]()
![]()
![]()
![]()
287 Du Peter Maffay![]()
286 I'm Still Standing Elton John![]()
![]()
![]()
285 Every Breath You Take The Police![]()
![]()
284 Run To The Hills Iron Maiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
283 Going To The Run Golden Earring![]()
![]()
![]()
![]()
282 I Was Made For Lovin' You KISS![]()
![]()
![]()
![]()
281 Livin' On A Prayer Bon Jov![]()
![]()
![]()
gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt gewoon recht op jouw mening
Fluistert: sterquote:
Het verbaast me eigenlijk dat dat er niet nu al in stond.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef Cassa95 het volgende:
Ach, volgend jaar staat Maan met Snelle in de Top 2000, kunnen jullie daarover zeuren
Dat 2e maakt iig altijd alles beterquote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Meh met jou?
Lekker aan het genieten van de top 2000
En dat is rechtquote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
en dat is dikke dikke dikke tante Kee
Die doet een Hoe-Het-Danst-je jaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat dat er niet nu al in stond.
Really?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
288 Don’t Let The Sun Go Down On... George Michael & Elton John
287 Du Peter Maffay
286 I'm Still Standing Elton John
Al zat ik hier deze top2000 wel vaker in het topic met jou hoor! Hey koenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Hey een @:skysherrif, lang niet gezien
En zo draaien wij het wieltje nog eens omquote:Op donderdag 30 december 2021 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat is recht
en dat is krom
Ja maar de filmtechnieken die ze daarvoor zouden hebben moeten toegepast bestonden toen nog helemaal niet. Het was veel moeilijker om te hoaxen dan om het echt te doenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef TLC het volgende:
De maanlanding van Marco is een welbekende hoax, dat hebben ze gefilmd in n studio'tje ergens achteraf in Los Angeles.
Hey Evert!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:59 schreef Fred_B het volgende:
Goeie genade! Wat een deksels goed uur komt eraan
Je moet het sensueel fluisteren:quote:
Living in the edgequote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef essnhills het volgende:
Oh wauw. Hij heeft dit jaar koffie gedronken en gaat komend jaar weer koffie drinken
Spannend
Prachtig uurtjequote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef Isorden het volgende:
292 Engel Rammstein![]()
![]()
![]()
291 Niemand In De Stad De Dijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
290 One Day Like This Elbow![]()
![]()
289 Boulevard Of Broken Dreams Green Day![]()
![]()
![]()
![]()
288 Don’t Let The Sun Go Down On... George Michael & Elton John![]()
![]()
![]()
![]()
287 Du Peter Maffay![]()
286 I'm Still Standing Elton John![]()
![]()
![]()
285 Every Breath You Take The Police![]()
![]()
284 Run To The Hills Iron Maiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
283 Going To The Run Golden Earring![]()
![]()
![]()
![]()
282 I Was Made For Lovin' You KISS![]()
![]()
![]()
![]()
281 Livin' On A Prayer Bon Jov![]()
![]()
![]()
Deze ken je wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
288 Don’t Let The Sun Go Down On... George Michael & Elton John
287 Du Peter Maffay
286 I'm Still Standing Elton John
Spanning ende sensatiequote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze ken je wel hoor![]()
DUHUHUUUUUUU
Du allein kannst mich verstehen
DUUUHUUHUUUUUU
Allebei...quote:
Hebben ze dat nou nog niet afgelast?quote:
Zekr!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat 2e maakt iig altijd alles beter
Drink zelf ook meer Thee dan koffie, vooral op mn werk...quote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef peaceman het volgende:
Ik drink vrijwel nooit koffie. Doe mij maar thee.
Ik heb nog nooit koffie gedronken.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef peaceman het volgende:
Ik drink vrijwel nooit koffie. Doe mij maar thee.
Illuminatiequote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Dat subtiele 'ster' net voor de reclame hoor ik de hele tijd 'CERN'
Die zat nog in de boeken voor Duits op de middelbarequote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze ken je wel hoor![]()
DUHUHUUUUUUU
Du allein kannst mich verstehen
DUUUHUUHUUUUUU
Heb ik gelijk of nietquote:
Logisch. Dat gaat ten koste van de tijd om bier te drinken.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Ze zijn ons stiekem aan het subliminal messagen omdat er een nucleaire wereldoorlog aankomtquote:
Darts, behalve als het 2-2 in legs staat ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar welke zet ik dan op mute?!
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar welke zet ik dan op mute?!
Ik twee of drie keer denk ik. Zo vies. Ik heb dit jaar verse en biologische thee ontdekt. Nog lekkerder.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
DTRH, Pinkpop, dauwpop is voorlopig hetgeen waar ik waarschijnlijk toch niet heen ga.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier nog Werchtergangers volgend jaar?
Sinds ik op BKS en Down the Rabbit Hole ben geweest, ga ik niet meer naar Werchter denk ik. Voedsel, aankleding en comfort vele malen groter bij die andere festivals. In Belgie kennen ze nog steeds niks anders dan patat pizza en pannekoekenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier nog Werchtergangers volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |