Is dat niet die ene Italiaanse bandquote:Op donderdag 30 december 2021 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de manenschijn, in de maneschijn
Klom ik op een trapje naar het raamkozijn
zo doet een vogel en zo doet een visquote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
en je raaaaad het niet en je raaaaaaaaaad het niet
Oh niet Marco?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef TLC het volgende:
Neil Armstrong was de eerste mens op de maan.
Feit.
Dat was net zo’n succes inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die was toch dit jaar al voor Spanje uitgekomen?
Ik vind ze allebei prima. Ouboter wel sympathiekerquote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Haha- ik dacht eerst eigenlijk dat die zou komen.
Is dit Nicholas Cage?quote:
zo doet de duizendpoot die schoenenpoetser isquote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
zo doet een vogel en zo doet een vis
Dat zal Marco niet leuk vindenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef TLC het volgende:
Neil Armstrong was de eerste mens op de maan.
Feit.
En dat is 1quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
zo doet de duizendpoot die schoenenpoetser is
Nee hoor. Je hebt gewoon recht op jouw meningquote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
Was mooi![]()
Jullie mogen me allemaal haten
Wowwww dat is lang geledenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Beetje hetzelfde als dat ik je mis, maar dan vind ik die wel mooi
Neil kwam anders slechts op, Marco in...quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zal Marco niet leuk vinden
Waarom zouden we je er om haten?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
Was mooi![]()
Jullie mogen me allemaal haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |