Je bent knettergek.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef Chai het volgende:
Ik heb jaren bijna 2 uur enkele reis naar het werk gereisd en moest daar om 8 uur zijn. Dit valt nog mee.
Ik heb nét nieuw werk anders zou ik dat doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Als dat boven het werk gaat, dan zoek je toch werk (zeker in deze tijd) daar in de buurt?
9 december aangenomen…. En toen stond samenwonen ergens ververVER weg nog niet in de kaarten zeker? Jou inmiddels kennende gok ik van niet, het is niet de eerste vrij impulsieve actie van je.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nét nieuw werk anders zou ik dat doen
Naar mijn weten wordt het tegenwoordig alleen gevraagd als het echt relevant is voor je functie. Onregelmatige diensten, storingsdiensten, luchtvaartpersoneel, maar ook gewoon secretaressen of personeel van facilitaire dienst.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was vroeger heel normaal. Dat je bij sollicitatie verplicht werd om binnen 15km van het werk te gaan wonen, anders geen baan.
Waarom een werkgever niet flexibeler wil zijn. TS kan ook thuis werken en 1 á 2 keer in de week naar kantoor laten komen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je dat überhaupt willen.
Elke dag minimaal 3 uur in de auto zitten om op je werk te komen
Daar gast het toch niet om, als ik de kans krijg om op een mooi plekje te wonen ipv een rijtjes huis in een lelijke stad zou ik in misschien ook wel overwegenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Buiten dit schrijf je ook een auto in 4 jaar bijna compleet af als je 5 dagen per week erheen moet.
daar ging het wel om bij de reactie die qoutequote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:05 schreef 111210 het volgende:
[..]
Daar gast het toch niet om, als ik de kans krijg om op een mooi plekje te wonen ipv een rijtjes huis in een lelijke stad zou ik in misschien ook wel overwegen
In dit geval is het contractje van TS het probleem, er staat iets vaags in en TS vraagt hier of dat kanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:23 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Samenwonen is op zich geen probleem, de stabiliteit van (de relatie van) ts is het probleem.
Ja, dit. Dat offtopic gelul over d'r relatiestatus hoeft hier niet besproken te worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
In dit geval is het contractje van TS het probleem, er staat iets vaags in en TS vraagt hier of dat kan
De rest is voor de relevante topics in R&P lijkt me
Zou ik er hier niet aan de haren bijslapen zonder reden tbh
Valt ook mee zeker met ovquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:51 schreef sp3c het volgende:
Anderhalf uur is toch niet zo extreem veel?
ik reis 3 kwartier tot een uur enkele reis ... en dat is van Den Haag naar het westlandquote:
Ga je lopend naar het werk? Dat ligt toch tegen elkaar aan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik reis 3 kwartier tot een uur enkele reis ... en dat is van Den Haag naar het westland
nee met OV, bus en twee trammenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je lopend naar het werk? Dat ligt toch tegen elkaar aan?
Dat is toch verschrikkelijk kut? Op een electrische fiets of brommer is toch veel lekkerder?quote:
In de sneeuw en regen en hagel rond een uur of 05:00quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch verschrikkelijk kut? Op een electrische fiets of brommer is toch veel lekkerder?
Jeetje ik wist niet dat het alle dagen zo slecht was in Den Haag!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de sneeuw en regen en hagel rond een uur of 05:00
Lijkt me heerlijk idd
Zegt ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jeetje ik wist niet dat het alle dagen zo slecht was in Den Haag!
Ze werkt er nog niet eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef Twiitch het volgende:
Een stuk verder weg gaan wonen is 9 van de 10 keer ook de opmaat naar een andere baan. Dus ik snap dat een werkgever de bui al ziet hangen. Maar of die het kan verbieden? Neuh, dat lijkt me onwaarschijnlijk (tenzij je op oproepbasis werkt ofzo).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |