dit of als je standby diensten draait waarbij je binnen x tijd on site moet zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef Filosoofert het volgende:
Ik denk dat het aan de aard van het werk ligt.
Voor een storingsmonteur lijkt het me bijvoorbeeld wenselijk dat hij in een bepaald gebied woont.
Daarom lijkt mij het belang van de werkgever doorslaggevend in deze.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
Lijkt me een enorme inbreuk op je privé-leven.
Staat er een boete op als je het toch doet als hij geen toestemming geeft? Ontslag?
Moeten zij weten.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je dat überhaupt willen.
Elke dag minimaal 3 uur in de auto zitten om op je werk te komen
Treinquote:Op donderdag 30 december 2021 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Buiten dit schrijf je ook een auto in 4 jaar bijna compleet af als je 5 dagen per week erheen moet.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
En je was juist zo blij met je nieuwe baan.....quote:Op donderdag 30 december 2021 16:46 schreef Chai het volgende:
Als je in A werkt en woont maar 1.5 uur verder wil verhuizen naar B, kan een werkgever dat verbieden? In mijn contract staat iets over toestemming vragen en ik vind het nogal vaag.
Ik vroeg het en mijn baas zei 'Dat heeft ermee te maken dat je, mocht je willen verhuizen, dit kenbaar dient te maken bij je werkgever en officieel toestemming krijgt.
En niet bijvoorbeeld verhuisd naar Limburg zonder dit aan ons te laten weten.'
Dit was vroeger heel normaal. Dat je bij sollicitatie verplicht werd om binnen 15km van het werk te gaan wonen, anders geen baan.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:46 schreef Chai het volgende:
Als je in A werkt en woont maar 1.5 uur verder wil verhuizen naar B, kan een werkgever dat verbieden? In mijn contract staat iets over toestemming vragen en ik vind het nogal vaag.
Ik vroeg het en mijn baas zei 'Dat heeft ermee te maken dat je, mocht je willen verhuizen, dit kenbaar dient te maken bij je werkgever en officieel toestemming krijgt.
En niet bijvoorbeeld verhuisd naar Limburg zonder dit aan ons te laten weten.'
Nog nooit gehpprd,mijn vader reist al 30 jaar meer dan een uur.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit was vroeger heel normaal. Dat je bij sollicitatie verplicht werd om binnen 15km van het werk te gaan wonen, anders geen baan.
Zwolle: Bereid te verhuizen voor fantastische DevOps functie?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit gehpprd,mijn vader reist al 30 jaar meer dan een uur.
Een watquote:Op donderdag 30 december 2021 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwolle: Bereid te verhuizen voor fantastische DevOps functie?
Nee gewoon daar zijn binnen kantoortijdquote:Op donderdag 30 december 2021 17:20 schreef Fe2O3 het volgende:
lol, nee natuurlijk niet.
Jij blijft natuurlijk wel verantwoordelijk voor het uitvoeren van je werkzaamheden, en extra reistijd hoeft de werkgever geen extra reiskosten voor te geven. In het geval van oproep dienst creëer je dus wel een probleem voor jezelf. Maar dan nog, niet probleem van je werkgever.
Dus heb je werkzaamheden waarvoor je binnen x tijd op locatie moet zijn oid?
Ja dat lijkt mij ook, dat toestemming vind ik alleen raar.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:31 schreef DW457 het volgende:
Denk dat ze je wel kunnen beperken op t uitbetalen van de reiskosten. Ik neem even aan dat het daarover gaat?
Zeg je toch lekker nee tegen deze aanbieding. Je ziektewet kun je nog zeker 1 jaar en 11 maanden rekken.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, dat toestemming vind ik alleen raar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |