Heb al op Golden Earring gestemd, dan ga ik niet ook nog eens op de Rolling Stones stemmen hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik stem sowieso bijna elke jaar op Paint it black omdat het gewoon een gruwelijk goeie plaat is
Beide gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al op Golden Earring gestemd, dan ga ik niet ook nog eens op de Rolling Stones stemmen hoor.
Net was Peter.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Er komen wel phil dezelfde grappen langs.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef Sabata het volgende:
Ik stap in mn mike rutherford. tot zo
Ik hoop maar dat ook Phil Collinstaptquote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef Sabata het volgende:
Ik stap in mn mike rutherford. tot zo
quote:
Land of Confusion denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef TommyL0204 het volgende:
De beste van Genesis in my humble opinion
Kan makkelijk allebei. Heb ik gedaan namelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al op Golden Earring gestemd, dan ga ik niet ook nog eens op de Rolling Stones stemmen hoor.
Zie ik vannacht wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Isorden het volgende:
Ik zit net te kijken waar ik kan gaan slapen vannacht qua stemlijst....
Vrij hopeloos vooruitzicht
Het einde van die clip.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Land of Confusion denk ik.
I can’t dance als schuldig pleziertje.
Chill. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
eindelijk wat geregeld voor morgenavond![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |