Heb al op Golden Earring gestemd, dan ga ik niet ook nog eens op de Rolling Stones stemmen hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik stem sowieso bijna elke jaar op Paint it black omdat het gewoon een gruwelijk goeie plaat is
Beide gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al op Golden Earring gestemd, dan ga ik niet ook nog eens op de Rolling Stones stemmen hoor.
Net was Peter.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Er komen wel phil dezelfde grappen langs.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef Sabata het volgende:
Ik stap in mn mike rutherford. tot zo
Ik hoop maar dat ook Phil Collinstaptquote:Op donderdag 30 december 2021 16:14 schreef Sabata het volgende:
Ik stap in mn mike rutherford. tot zo
quote:
Land of Confusion denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef TommyL0204 het volgende:
De beste van Genesis in my humble opinion
Kan makkelijk allebei. Heb ik gedaan namelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al op Golden Earring gestemd, dan ga ik niet ook nog eens op de Rolling Stones stemmen hoor.
Zie ik vannacht wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Isorden het volgende:
Ik zit net te kijken waar ik kan gaan slapen vannacht qua stemlijst....
Vrij hopeloos vooruitzicht
Het einde van die clip.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Land of Confusion denk ik.
I can’t dance als schuldig pleziertje.
Chill. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
eindelijk wat geregeld voor morgenavond![]()
![]()
![]()
2 tot 3 uur is erg matig vannacht.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Isorden het volgende:
je moet dan ook niet op de lijst kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Isorden het volgende:
Everlong rond half 3quote:
Moet ik ook wat regelen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
eindelijk wat geregeld voor morgenavond![]()
![]()
![]()
Uurtje slaap, moet genoeg zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2 tot 3 uur is erg matig vannacht.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb alleen een liedje van 19:00 tot 20:00 vanavond, en dan morgenvroeg tussen 6:00 en 7:00 nog. Dan is het voorbij met de pret qua stemlijst.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:16 schreef Isorden het volgende:
Of meerdere losse uurtjes slaap.quote:
Dan pas, jeeeezusquote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef Isorden het volgende:
Just a little bit of peace in my heart tegen 3 uur
Ik vind t steeds gemakkelijker worden om te gaan slapen die laatste nacht. Steeds minder platen waar ik wat mee heb en meer nummers die toch al heel vaak te horen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Everlong rond half 3
Just a little bit of peace in my heart tegen 3 uur en om 5 uur alweer fear of the dark
Nouja, ik kan ook gewoon mijn traditie van de laatste 2 jaar in stand proberen te houdenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t steeds gemakkelijker worden om te gaan slapen die laatste nacht. Steeds minder platen waar ik wat mee heb en meer nummers die toch al heel vaak te horen zijn.
Zou het niet weten. Ben altijd thuis met oud en nieuw. Pre-corona ging ik dan om 0.30 uur naar de stad.quote:
Daarom juist wel jammer dat Sjors in die nacht gaat zingen, dat was juist eentje waar ik nog heel erg naar uitkeekquote:Op donderdag 30 december 2021 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t steeds gemakkelijker worden om te gaan slapen die laatste nacht. Steeds minder platen waar ik wat mee heb en meer nummers die toch al heel vaak te horen zijn.
Ik zeg doen, en dan gaan we morgenmiddag om 2 uur Gijzen of Paulenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook gewoon mijn traditie van de laatste 2 jaar in stand proberen te houden
Maar dan ben je op oudejaarsavond niet meer zoveel waard?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook gewoon mijn traditie van de laatste 2 jaar in stand proberen te houden
gewoon chillen met twee vrienden, was een beetje zoeken deze keer, meestal heb ik wel wat van tevoren maar deze keer wisten mijn vrienden het zelf ook nog niet of hadden al met vriendin of zo wat afgesproken dus ja. ben wel blij daaromquote:
En uur 3 tot 4 en 4 tot 5 niet veel beter. Als in: ik zou er niet voor wakker blijven.quote:
Ga je mond spoelen. Everlong!quote:Op donderdag 30 december 2021 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ik chill m altijd gewoon met vrienden ergens.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Ben altijd thuis met oud en nieuw. Pre-corona ging ik dan om 0.30 uur naar de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |