Uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
We gaan wel met zijn allen Van Inkelen vannacht.
Gijzen klinkt wel vet.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg doen, en dan gaan we morgenmiddag om 2 uur Gijzen of Paulen
Gewoon even opzetten tijdens de zoveelste Kensington of Blofquote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom juist wel jammer dat Sjors in die nacht gaat zingen, dat was juist eentje waar ik nog heel erg naar uitkeek
Mijn vrienden wonen of niet in de buurt of werken meestal.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik chill m altijd gewoon met vrienden ergens.
Ja, in dit gedeelte van de lijst heeft elk uur wel enkele pareltjes. Maar ook gewoon aardig wat meuk hoor.quote:
Ed Sheeran no Woman?quote:
Waarom zou dat eerste niet kunnen om het tweede danquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
ik zou een jonko klappen als ik niet zo nog bij mn ouders ging eten
Lolquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het komt bij Bob Marley ook wel elke keer uit zijn tenen
Het kwam er juist niet uit.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig keer was ik de enige die deze grap likete, maar ik ben Gekke Gerritje niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
mn ouders weten niet dat ik blow, die vinden dat onzin/vreemd, ook al vinden ze af en toe een drankje ook geen probleem. en ze hebben nota bene de hippie jaren meegemaaktquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zou dat eerste niet kunnen om het tweede dan
Richard Kraajicek?quote:
Pff, gedoe.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mn ouders weten niet dat ik blow, die vinden dat onzin/vreemd, ook al vinden ze af en toe een drankje ook geen probleem. en ze hebben nota bene de hippie jaren meegemaakt
Sorry, ik moet even wat lugubere grapjes maken om uit mijn emotionele bui te komenquote:
Dan juistquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
Vond oud en nieuw altijd een van de vervelendste avonden in de stad. Je moet en weken van tevoren je kaarten scoren omdat je anders veroordeeld bent tot kroegen die niet leuk waren. En zelfs kroegen waar normaal niemand was, vragen ineens entree. En je hangt al half lam van champagne en drank op de bank en dan moet je om half 1 nog de stad in.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Ben altijd thuis met oud en nieuw. Pre-corona ging ik dan om 0.30 uur naar de stad.
Wat heeft die jonko jou misdaan dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens mij eet ik diepvriespizza('s)quote:Op donderdag 30 december 2021 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, ik moet even wat lugubere grapjes maken om uit mijn emotionele bui te komen
Zometeen maar lekker veel eten.
Wij eten vandaag frietquote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij eet ik diepvriespizza('s)
#viesdik
in Groningen ben ik 1 keer uitgeweest met O&N, was toen wel retestrak van de xtc dus misschien verbloemde dat het beeld wel een beetje maar dat was best te doen nog.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vond oud en nieuw altijd een van de vervelendste avonden in de stad. Je moet en weken van tevoren je kaarten scoren omdat je anders veroordeeld bent tot kroegen die niet leuk waren. En zelfs kroegen waar normaal niemand was, vragen ineens entree. En je hangt al half lam van champagne en drank op de bank en dan moet je om half 1 nog de stad in.
Dit, en iedereen doet ook overdreven blij.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vond oud en nieuw altijd een van de vervelendste avonden in de stad. Je moet en weken van tevoren je kaarten scoren omdat je anders veroordeeld bent tot kroegen die niet leuk waren. En zelfs kroegen waar normaal niemand was, vragen ineens entree. En je hangt al half lam van champagne en drank op de bank en dan moet je om half 1 nog de stad in.
Hier ookquote:Op donderdag 30 december 2021 16:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij eten vandaag friet
#viesdik
Misschien moet je er dan ff mee naar de dokter?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:25 schreef TommyL0204 het volgende:
De Peel In Brand.. het is maar hoe je je jongeheer noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |