er was wel tegengas maar dat was ook alleen maar om te scoren, meedenken aan oplossingen is toch iets wat je in zulke situaties verwachtquote:Op donderdag 30 december 2021 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er had sowieso veel meer tegengas uit de Kamer moeten zijn de voorbije 2 jaar, in die poppenkast daar ben ik nog meer teleurgesteld dan in Hugo en Mark.
Nee, dan sluit je gewoon het hele land opquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's het mooie als je zelf niet kwetsbaar bent, dan hoef je je daar niet druk om te maken...
En dan te bedenken dat het dualisme op een laag pitje stond.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem is ook dat polderen altijd, in een crisis is dat gewoon niet te doen dus het ligt niet alleen Hugo en Mark, die sukkels in de 2e kamer zijn net zo hard verantwoordelijk
Moderna is toch het beste vaccin gebleken?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vrij opzichtig PR-offensiefje om Moderna in een wat beter daglicht te zetten.
Niet dat het wat gaat helpen tegen de mensen die Moderna als tweederangsvaccin zien, maar toch.
Paspoort weer vernieuwd dus geen probleem toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik was vandaag aan de beurt, kreeg sticker en registratiekaart voor Pfizer. Ik helemaal blij.
Prikt ze er per ongeluk Moderna in
Volgens mij is het verschil tussen Pfizer en Moderna redelijk verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:51 schreef Tarado het volgende:
Vrij opzichtig PR-offensiefje om Moderna in een wat beter daglicht te zetten.
Niet dat het wat gaat helpen tegen de mensen die Moderna als tweederangsvaccin zien, maar toch.
Moderna is toch het beste vaccin gebleken?
Gaat verder wel alles goed met je?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik was vandaag aan de beurt, kreeg sticker en registratiekaart voor Pfizer. Ik helemaal blij.
Ja, ik snap daar ook niks van. Ik was juist blij dat ik Moderna had gekregen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moderna is toch het beste vaccin gebleken?
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wel apart eigenlijk want de moderna booster is maar een halve dosis dacht ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit al achterhaald inmiddels dan?
GIDSLANDquote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Portugal al op bijna 30K inmiddels.
Gidslandquote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen idee, mijn eerste waren ook gewoon Moderna. Volgens mij de beste die je kan krijgen iddquote:Op donderdag 30 december 2021 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit al achterhaald inmiddels dan?
Ze hebben ook maar 10 miljoen inwoners. Zou me niet verbazen als ze naar verhouding meer bedden hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben nog minder IC dan wij
ja maar ook in verhouding hebben ze er minderquote:Op donderdag 30 december 2021 16:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze hebben ook maar 10 miljoen inwoners. Zou me niet verbazen als ze naar verhouding meer bedden hebben.
Er is maar 1 gidsland wat fier overeind staat in 2021, de UK.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, en volgende maand is er weer een ander zogenaamd gidsland.
Had wel aangegeven dus ze hebben de registratie aangepast. Maar prima idd, boeit niet zoveel wat erin gaat qua mRNA dacht ikquote:Op donderdag 30 december 2021 16:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Paspoort weer vernieuwd dus geen probleem toch?
En als ik officieel afzie van een plek op de ic? Krijg ik dan een 'uitzondering' of wordt ik dan alsnog uitgesloen van sociale dingen? Want ik wil die spuit absoluut niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Vaccinatieplicht 50+ zou ik nog best wel redelijk vinden. Er is geen reden om geen prik te nemen als je al op leeftijd bent. (Los van die paar medische gevallen die geen prik mogen vanwege medische klachten).
nee, die waren al een keer gidsland af en af is afquote:Op donderdag 30 december 2021 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er is maar 1 gidsland wat fier overeind staat in 2021, de UK.
Hugo wordt de nieuwe minister van Wonen aldus BNR zojuist.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef MichaelScott het volgende:
Zal je zien dat Hugo straks minister voor Volkshuisvesting wordt.
Straks een wooncrisis?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hugo wordt de nieuwe minister van Wonen aldus BNR zojuist.![]()
Straks naast een zorgcrisis dus ook een wooncrisis.
Ik ga even naar de winkel voor een staatslot.
Nog meer dan we nu al hebben.quote:
daarom ben ik voor een maximum aan IC capaciteit voor corona, kom jij of ik er terecht als er ruimte is prima, is de ruimte er niet dan op basis van herstelkans en dan kan het nog steeds jij zijn hè al liggen de herstelkansen voor ongevaccineerden gewoon lager.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:03 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En als ik officieel afzie van een plek op de ic? Krijg ik dan een 'uitzondering' of wordt ik dan alsnog uitgesloen van sociale dingen? Want ik wil die spuit absoluut niet.
Zijn er mensen die nog steeds FC Zweden supporten?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, en volgende maand is er weer een ander zogenaamd gidsland.
De avondklok werd overigens door het FOK!OMT reeds als volgende verzwaring verwacht bij het instellen van de lockdown.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het resultaat zal wel zijn dat we 14 januari niks versoepelen behalve misschien de basisscholen, dat Omikron intussen voor meer besmettingen zorgt en we dus niks anders kunnen dan een avondklok instellen.
U las het hier het eerst.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooi ironisch ook die eerste zinnen over zogenaamd volgzame Portugezen en dan nu deze cijfers.quote:
als de ziekenhuizen het aankunnen dan heeft het toch gewerktquote:Op donderdag 30 december 2021 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi ironisch ook die eerste zinnen over zogenaamd volgzame Portugezen en dan nu deze cijfers.
Nou als die menno de Jong roept om een nieuw weegmoment... die zit in het omt tochquote:Op donderdag 30 december 2021 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het resultaat zal wel zijn dat we 14 januari niks versoepelen behalve misschien de basisscholen, dat Omikron intussen voor meer besmettingen zorgt en we dus niks anders kunnen dan een avondklok instellen.
Oh, dat zeker. Maar ik ben dat gezanik over dwarse Nederlanders en brave mensen in alle anderen landen zo kotsbeu onderhand.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de ziekenhuizen het aankunnen dan heeft het toch gewerkt
OK ik dat gezanik dat de vaccins niet werken (niet door jou overigens)quote:Op donderdag 30 december 2021 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Maar ik ben dat gezanik over dwarse Nederlanders en brave mensen in alle anderen landen zo kotsbeu onderhand.
Nee joh, we gaan gewoon los, al voor die tijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat is humaner gedacht als ik verwachtte.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom ben ik voor een maximum aan IC capaciteit voor corona, kom jij of ik er terecht als er ruimte is prima, is de ruimte er niet dan op basis van herstelkans en dan kan het nog steeds jij zijn hè al liggen de herstelkansen voor ongevaccineerden gewoon lager.
Zou het nog kunnen eind januari?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou ja, ze werken duidelijk niet genoeg wanneer je een prikezel dient te wordenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dat gezanik dat de vaccins niet werken (niet door jou overigens)
Zo'n ouwe kop?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gorillas duurt tegenwoordig ook een uur. Viesmad.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
Boodschappen bij gorillas besteld
Vies lui
ik weet niet hoe dat werkt zorgweigering maar ik denk niet ze voor jou een 2G uitzondering gaan maken omdat je een verklaring hebt dat je niet behandeld wil wordenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat is humaner gedacht als ik verwachtte.
Maar ik wil pertinent die spuit dus niet en nu worden er allerlei truckjes bedacht zodat mijn leven lastiger wordt met als reden om mij die spuit te laten nemen. En dan is daar de reden van dat ik onverhoopt een ic bed bezet voor iemand anders. Dus als ik dat bed dan weiger is het toch ook goed? Dan hoeven er ook geen regeltjes worden bedacht om mij over te halen want dat gaat toch niet gebeuren.
Het grappige is dat het in andere landen ook zo lijkt te zijn, Britten lijken bijvoorbeeld ook vaak te denken dat alleen hun landgenoten niet braaf alle regeltjes en adviezen opvolgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Maar ik ben dat gezanik over dwarse Nederlanders en brave mensen in alle anderen landen zo kotsbeu onderhand.
Ik kijk niet naar darten, maar MOOI!quote:‘PDC wil corona-protocol ondanks kritiek niet wijzigen: ‘WK darts gaat door’’
Ondanks alle positieve coronatests van de afgelopen dagen, de kritiek van Michael van Gerwen en de oproep van Gerwyn Price wordt het WK darts niet stilgelegd.
,,Het toernooi zal doorgaan zoals gepland, met toeschouwers, zoals goedgekeurd door de Britse regering, tot het einde op 3 januari", zo heeft dartsbond PDC aan het Duitse Bild laten weten.
Zijn ook een stuk verder met boosteren...quote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Cijfers zijn uit de UK. Die zitten niet in lockdown he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |