Wat een leuk feitje.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat de man van Annemieke Schollaardt in.
Uiteindelijk wel jaquote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij was Thé ook wel eens blauw, of niet?
niet iedereen gaat zijn slaapritme wijzigen voor de lijstquote:
Ja die krijg je volgend uur.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
You can't always get what you want.
Niemand Thuisquote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Leeuw in september nog live gezien. Deed ie gewoon 'Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen, alsjeblieft'
En natuurlijk ook Niemand Thuis en Czaar Peterstraat
Wel knap dat je op Antivirus software kan rijdenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef essnhills het volgende:
Bertus op zn Norton en Tinus op zijn BSA
Deze en Deurdonderen vind ik wel primaquote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Fred_B het volgende:
Er waren tijden dat dit (gewoon) de hoogste van Normaal was.
Zoals het uit historische overwegingen ook hoort.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Fred_B het volgende:
En Oscar op z'n BMWquote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef essnhills het volgende:
Bertus op zn Norton en Tinus op zijn BSA
Het is ook niet verrassend dat hij crashte met Nortonquote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel knap dat je op Antivirus software kan rijden
Deurdonderen ligt ook nog wel wat lekkerder in het gehoor. De boer dat is de kerl is natuurlijk helemaal niets.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Fred_B het volgende:
Mee eens, en Alie op1800 ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en Deurdonderen vind ik wel prima
Ik ookquote:
Ah, een tijdelijke invalkrachtquote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Phil_Tilli
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook niet verrassend dat hij crashte met Norton
Of zoals de belgen zouden zeggen...quote:Op donderdag 30 december 2021 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Als dat geen oehoerend hard nøken wordt.
en poepen noemen ze kakken toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of zoals de belgen zouden zeggen...
Poepen
Dat zei ik, gaat naast de tekst ook om de muziek in dezequote:
Sterven op Fead Your Head in de badkuipquote:Op donderdag 30 december 2021 15:33 schreef houdjemond het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas genot.
toen waren ze wellicht afgekicktquote:Op donderdag 30 december 2021 15:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blijft het bizar vinden dat deze band ook dat walgelijke We Built This City heeft opgenomen....
Geweldig tochquote:Op donderdag 30 december 2021 15:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sterven op Fead Your Head in de badkuip
De bezetting was wel deels andersquote:Op donderdag 30 december 2021 15:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blijft het bizar vinden dat deze band ook dat walgelijke We Built This City heeft opgenomen....
Wut.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
2CB was geniaalquote:Op donderdag 30 december 2021 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
LSD geprobeerd. Ik kan het iedereen afraden
Die heb ik nog nooit gehad. Meer richting XTC qua effect?quote:
ja, en ik voor een kwartiertje nietquote:
Ja, met wat hulp van zijn vrienden Paul, George, Ringo en Johnquote:
Echt hequote:Op donderdag 30 december 2021 15:35 schreef Koen66 het volgende:
zo'n kort nummer en er dan nog een paar seconden erdoorheen lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |