Ook een bekende is...quote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik verstond zelf 'I will bleed I will die' eerst
Al voortekens voor wat voor gek ik uiteindelijk geworden ben
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik verstond zelf 'I will bleed I will die' eerst
Al voortekens voor wat voor gek ik uiteindelijk geworden ben
Ik heb het ook gered.quote:
De Kecksquote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan liever Rick de Leeuw, in dezelfde categorie
Verdammt ja, mijn eerste stemnummer. Voelt alweer een jaar geleden.quote:
Het stoort me in dit geval niet eens.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man kan totaal niet zingen
Menig Costa-dansvloer op onveilig gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens zou Eifel 65 er uit jeugdsentimentoverwegingen alleen al in mogen staan
Slaap heeft voor mij toch prioriteitquote:
Daar zat de man van Annemieke Schollaardt in.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Kecks
Honderd keer beter dan dit broddelwerkje.
Slapen kan je in januari weerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slaap heeft voor mij toch prioriteit
Oh nee echt nietquote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan liever Rick de Leeuw, in dezelfde categorie
Wut waat?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat de man van Annemieke Schollaardt in.
De Leeuw in september nog live gezien. Deed ie gewoon 'Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen, alsjeblieft'quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Kecks
Honderd keer beter dan dit broddelwerkje.
In de biografie van Barry Hay komt ie langs en ging er na 6 flessen wit nog een open, dus vermoed van wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij was Thé ook wel eens blauw, of niet?
Ritmo!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Menig Costa-dansvloer op onveilig gemaakt
You can't always get what you want.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slaap heeft voor mij toch prioriteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |