Laat staan: Girlfriendquote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef Fred_B het volgende:
Wel opvallend dat Fallin’ van Alicia er niet in staat.
Maar word ook een goeie Gijs kloon door elk intro vol te ouwehoerenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul kan ook zo mee in dit topic.
Ik ben vooral verbaasd dat dat nummer van 2 of 3 jaar terug er nooit in is gekomen. Die vond ik altijd wel te doen.quote:
Hey Nora.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Don't know why i didn't come
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Alleen bij Mick denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Stones gaan echt geen dodenbonus pakken he?
Pas als Jagger overlijdquote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Keith gaat niet dood.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pas als Jagger overlijd
Keith is toch ontsterfelijk
Dat zeg ikquote:
Hij krijgt sowieso opdrachten van Gijs meequote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar word ook een goeie Gijs kloon door elk intro vol te ouwehoeren
gelukkig niet neequote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prima.quote:
Gammaquote:
Ik denk bij dit soort platen van 56 jaar oud dat het stemvolk zelf geleidelijk ook elk jaar een anti-bonus doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |