SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners
Nog onbekend
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Idem hierzoquote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze gokken er wellicht op dat BB een andere doelgroep kijkers heeft dan WIDM. Voor mij geld dat ik beide kijk. Dus WIDM kijk ik dan wel terug. Dat deed ik sowieso altijd al.
Waar staat de hottub eigenlijk. Vanaf het punt waar deze foto is genomen stond hij altijd.quote:
Professionele foto's laten een ruimte meestal al groter lijken dan in werkelijkheid, dus die yard gaat niet ontzettend groot zijn waardoor we nu ook weer geen al te spectaculaire outdoor opdrachten moeten gaan verwachten zoals in BB Australia.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar staat de hottub eigenlijk. Vanaf het punt waar deze foto is genomen stond hij altijd.
Die groene slaapkamer... Wat lelijk!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamers
Het verschil tussen de slaapkamers is in elk geval een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 30 december 2021 12:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Die groene slaapkamer... Wat lelijk!
Ja klopt. En het is nog steeds dezelfde en niet vervangen zo te zien vanaf dit punt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde plek nog volgens mij.
Ter vergelijking vorig jaar
[ afbeelding ]
Mss betekent dit dat de wekelijkse exit tijdens de liveshow ook telkens wat grootser in beeld gebracht kan worden dan via een zijdeur vlugvlug de kleine studio in te gaan? Op dit moment zal het wellicht nog niet mogen vermoed ik (al ken ik de coronaregels voor outdoor niet in NL), maar men zal er mss ook op hopen om in de loop van het seizoen publiek toe te laten bij de liveshows?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil is dat de ingang van buitenaf is verplaatst
inderdaad jammer dat enkel het behangetje anders isquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja klopt. En het is nog steeds dezelfde en niet vervangen zo te zien vanaf dit punt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze gokken er wellicht op dat BB een andere doelgroep kijkers heeft dan WIDM. Voor mij geld dat ik beide kijk. Dus WIDM kijk ik dan wel terug. Dat deed ik sowieso altijd al.
Nu je het zegt, die mis ik ook. Daar werd toch wel het e.e.a. bekokstoofd vaak.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen sauna dus, of die is verplaatst.
De finaleshow was op dat vlak alvast een verbetering, hopelijk bouwen ze daar op verder: Buiten aan het huis, familie en vrienden van de genomineerden er bij, wat bewoners die het huis al verlieten + ex-bewoners van vorig seizoen, en als de coronamaatregelen het toelaten in de loop van het seizoen ook gewoon fans.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Ja die live'shows' mochten het woord 'show' niet eens dragen. Wat een kille bedoeling was dat. Als je nu echt wat neer wil zetten tegenover WIDM nota bene moet je er wel wat van maken wat het predicaat 'show' verdiend. Ik noemde het vorig jaar dan ook live uitzending, daar was dan ook alles mee gezegd.
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er al foto's van de keuken?
Of de ramen zijn nieuw.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
De keuken heeft dus nu ramen, die is dus wel verplaatst.
Keuken is een kwartslag naar rechts gedraaid, maar nog steeds rechts van de deur als je binnenkomt:quote:Op donderdag 30 december 2021 13:37 schreef spapaars het volgende:
Als de koelkast nog op dezelfde plek staat, hebben ze de keuken verschoven.
Andere kleurtjes, maar het is dezelfde keuken en koelkast.
[ afbeelding ]
Maar Rudy V2.0 heeft gelukkig wél nog z'n plaatsje in de keuken gekregen!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ik tel overigens maar 12 plaatsen aan de eettafel...
Yes! Al is er nog maar 1 "Rudy"quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Maar Rudy V2.0 heeft gelukkig wél nog z'n plaatsje in de keuken gekregen!
Het zal zo zijn dat niet alle bewoners direct aanwezig zijn en zich later melden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ik tel overigens maar 12 plaatsen aan de eettafel...
Maar vorig seizoen waren er wel momenten dat er méér dan 12 bewoners tegelijk in het huis zaten, of vergis ik me?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal zo zijn dat niet alle bewoners direct aanwezig zijn en zich later melden.
Dat was ook zo in het vorig seizoen.
Ze begonnen met 8 bewoners, een dag of 4 later kwamen er daar nog 3 bij (René Zoey en Jill.)quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen waren er wel momenten dat er méér dan 12 bewoners tegelijk in het huis zaten, of vergis ik me?
Vorig jaar was er wel gelijk vanaf het begin plek voor 14 aan de eettafel:quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal zo zijn dat niet alle bewoners direct aanwezig zijn en zich later melden.
Dat was ook zo in het vorig seizoen.
Net even gerekend: bepaald moment zaten ze met 14 tegelijk in het huis.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze begonnen met 8 bewoners, een dag of 4 later kwamen er daar nog 3 bij (René Zoey en Jill.)
Allemaal neergezet voor de plaatjes, (tafel helemaal opgemaakt) dus zullen ze wel gewoon een extra tafeltje aanschuiven.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar was er wel gelijk vanaf het begin plek voor 14 aan de eettafel:
[ afbeelding ]
Maar in de slaapkamer tel ik wel weer 7 haakjes (het is op de foto's niet goed te zien of er 6 of 7 bedden staan):
[ afbeelding ]
Ja dat zou kunnen. Het viel me alleen op.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal neergezet voor de plaatjes, (tafel helemaal opgemaakt) dus zullen ze wel gewoon een extra tafeltje aanschuiven.
Het was mij ook al opgevallen hoor. De manier waarop we soms naar details kijken, is precies alsof we naar De Mol aan het kijken zijn en overal aanwijzigingen in zien. Sowieso dat in realiteit er gewoon een stagiair wat tafels en toestellen uit het magazijn in de keuken mocht gaan zetten en er totaal niet bij nagedacht is geweest zoals wij dat nu wel doenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Het viel me alleen op.
mobiel verstoppenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Dat wordt voor mij dus de liveshows terug kijken. Widm ga ik "live" kijken, anders heb ik de uitslag al zichtbaar in de app zonder het gezien te hebben...
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Let's goo..https://www.instagram.com/p/CYG6aUAoNRf/
Ik heb daarstraks toch ergens zien passeren dat de finale op 8 april zou zijn wat dus ongeveer neerkomt op 100 dagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Niets is wat het lijkt. Zo lees ik ook nergens dat het dit seizoen 100 dagen gaat duren waar vorig seizoen nog zo de nadruk op gelegd werd...
Die winkel zit denk ik inderdaad op de plek waar vorig jaar het camera-kruis zat. De spiegelwand bij de keuken is ook weg en er zijn deuren gemaakt:quote:
Bewoners mogen 1 keer per week naar de mini-mall, vertellen Peter en Geraldine in het filmpje. Zal wel net zoals vorig jaar zijn: beperkt budget dus moet je keuzes maken (en de prijzen worden sowieso aangepast op basis van het verdiende geld).quote:Op donderdag 30 december 2021 15:17 schreef espri het volgende:
Misschien moeten ze er een spel mee spelen ofzo?
Ach ja tuur;ijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bewoners mogen 1 keer per week naar de mini-mall, vertellen Peter en Geraldine in het filmpje. Zal wel net zoals vorig jaar zijn: beperkt budget dus moet je keuzes maken (en de prijzen worden sowieso aangepast op basis van het verdiende geld).
Waar komt deze foto vandaan?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Hunter het volgende:
Champagne 40 euro, luxe ontbijt 30 euro
[ afbeelding ]
De sauna is verplaatst naar de achterkant van het smalle deel van de tuin:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef MissyZ het volgende:
Bij de toiletten is het ligbad geplaatst, dus minder toiletten.'
De sauna zie ik niet meer.
De slaapkamers zijn om vooral je ogen dicht te houden.
Ik vind het wel allemaal minder 'kantine'achtig en luxer, warmer.
Enkele details die me nog opvielen maar nog niet vermeld werden:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar komt deze foto vandaan?
Al gevonden op https://bigbrothernederla(...)de-big-brother-huis/
Staan nog veel meer foto's.![]()
Plaatjes er bij gezocht:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Enkele details die me nog opvielen maar nog niet vermeld werden:
- aan de grote rode inkompoort hangt een soort van rood kastje/brievenbusje?
- in de zithoek in de tuin staat rode drukknop
- de grote spiegel in de gang van de dressing: dit lijkt me mss ook wel een doorgang naar extra ruimte te kunnen zijn?
Benieuw of deze een specifieke functie gaan hebben, en dewelke.
Gezien de plek in het huis denk ik niet dat daarachter nog plek is voor een extra ruimte.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Lobmans het volgende:
[..]
- de grote spiegel in de gang van de dressing: dit lijkt me mss ook wel een doorgang naar extra ruimte te kunnen zijn?
Lelijk ook met die felle kleurenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Plaatjes er bij gezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ruimte. Maar er kan wel een deur naar buiten zijn want dat is de buitenmuur.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gezien de plek in het huis denk ik niet dat daarachter nog plek is voor een extra ruimte.
Vorig jaar zat daar ook een spiegel btw:
[ afbeelding ]
Zowel de knop als het kastje waren altijd al aanwezig.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Enkele details die me nog opvielen maar nog niet vermeld werden:
- aan de grote rode inkompoort hangt een soort van rood kastje/brievenbusje?
- in de zithoek in de tuin staat rode drukknop
Benieuw of deze een specifieke functie gaan hebben, en dewelke.
Ik zie nu hoe de gameroom groter kan zijn, hij steekt meer uit naar buiten, was me op de foto die je eerder geplaatst had niet opgevallen, maar vorig jaar was het maar een klein stukje breder dan de rest van het huis.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Geen ruimte. Maar er kan wel een deur naar buiten zijn want dat is de buitenmuur.
[ afbeelding ]
Die rode knop was er wanneer nodig (met een spel in de tuin) maar dat het nu op de foto staat, wil niet zeggen dat het er altijd zal zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Waar zat die knop dan? Dat kastje ken ik me niet meer herinneren. Misschien wel een brievenbus voor zwarte enveloppen...oh nee, andere show...
Jawel, gewoon weer een inductieplaat van Ikea:quote:Op donderdag 30 december 2021 18:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geen grote kookplaten meer🤣 tja, na dat incident van vorrig jaar snap ik dat wel🤣🤣
ruud mi amorequote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Potverdomme, jullie zijn al goed op de hoogte versie 2022Maar ik zit er ook weer klaar voor
ik jou ookquote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi lieverd, ik heb je gemist![]()
Niet meer dan in dat filmpje. BB zegt: "met één druk op de knop pas ik het huis aan". En dan laten ze ze zien dat de douchetemperatuur aangepast kan worden. Veel ruimte om het huis te vergroten is er niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef RobjeGeus het volgende:
Misschien al wel ergens gezegd maar niet gezien, ik zag net op de reclame dat ze het huis kunnen vergroten ? Is hier meer van bekend ?
Volgens mij zie je vlak voor de stem dat zegt een animatie dat een ruimte idd vergroot dmv verschuivende muren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 06:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet meer dan in dat filmpje. BB zegt: "met één druk op de knop pas ik het huis aan". En dan laten ze ze zien dat de douchetemperatuur aangepast kan worden. Veel ruimte om het huis te vergroten is er niet.
Ik herken daar niet echt de bekende plattegrond in....quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zie je vlak voor de stem dat zegt een animatie dat een ruimte idd vergroot dmv verschuivende muren.
Nee ik ook niet, maar het wekt wel de suggestie dat die mogelijkheid er dus is naar mijn idee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik herken daar niet echt de bekende plattegrond in....
[ afbeelding ]
Beetje fake dit inderdaad. Maar alles om een beetje TV te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik herken daar niet echt de bekende plattegrond in....
[ afbeelding ]
Dan zijn ze daar wel erg laat mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:16 schreef freaky40 het volgende:
Het grote wachten op de bekendmaking van de deelnemers is begonnen. Ik denk dat ze het in stappen bekend gaan maken tot de uitzending om zo de hype op te voeren. Gisteren kregen we dan het huis te zien met filmpje (vorig jaar deden ze nog alles te gelijk), misschien vandaag of in de loop van het weekend de eerste deelnemers.
Gek genoeg is er nog niets van de deelnemers uitgelekt dus dat is nog steeds het best bewaarde geheim van Hilversum, Amsterdam in dit geval...
Ben benieuwd of er vandaag nog iets gebeurdquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is het dan toch maandag echt live en gaan ze er dan toch pas in. Maar je weet niet wat er vanavond nog gaat gebeuren. Vorig jaar was er ook een spotter in de buurt die zag dat er buiten TV verlichting en beweging rondom het huis was op oudjaarsavond.
Dat dacht ik, maar zat er toch echt heel erg naast denk ik haha! Zijn nieuwe uitdaging /avontuur is dat hij in een of andere villa in Belgie gaat wonen vanaf 1 jan samen met een vriend (Quincy Wilson van dat programma House of Talent). Hij is ook gewoon actief op Insta, dus nee toch geen nieuwe bewoner van BB! Ik had het best leuk gevonden trouwens :-)quote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
B.t.w. het gerucht gaat dat Gerrit uit Utopia BB in gaat. Dat is een gerucht van een paar weken oud, dus ben benieuwd...
De livestream start na de eerste aflevering op maandag 3 januariquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:10 schreef Krambo het volgende:
Ik ga toch ook maar weer kijken, (hopelijk) een leuke afwisseling tijdens het saaie thuiswerken.
De streams beginnen waarschijnlijk pas na/tijdens de 'startshow' neem ik aan? Weet iemand dat?
Op basis van deze plattegrond en beschikbare foto's in Floorplanner beginnetje gemaakt met plattegrond van dit jaar:quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Geen ruimte. Maar er kan wel een deur naar buiten zijn want dat is de buitenmuur.
[ afbeelding ]
Zo zie ik het ook voor, mooi werk! Rechtsonder is nog het buitenzitje met de houtkachel. En de dubbele deur die toegang geeft tot de yard is links.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op basis van deze plattegrond en beschikbare foto's in Floorplanner beginnetje gemaakt met plattegrond van dit jaar:
[ afbeelding ]
Mooi Mooi, nog een jaartje wachten hoe het er nu van boven uitziet...quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:58 schreef Hunter het volgende:
Voor referentie, zo zag het er vorig jaar van boven uit.
[ afbeelding ]
Beste wensen 5thquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi Mooi, nog een jaartje wachten hoe het er nu van boven uitziet...
Ja ik wilde dus vragen of iemand dit filmpje even flink lichter wilde maken.quote:
Ik zie toch 2 rimpelmensenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:18 schreef RobjeGeus het volgende:
8 bewoners laten ze zien..jonge mensen.
Ben benieuwd of er nog wat oudere bij komen.
Denk dat die vrouw het oudste is van wat ze nu laten zien.quote:
Omdat ze net als vorig jaar met 8 mensen starten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:21 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Denk dat die vrouw het oudste is van wat ze nu laten zien.
Waarom zouden ze er maar 8 laten zien ?
Ah oké dat wist ik nog niet !quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat ze net als vorig jaar met 8 mensen starten.
Nick en Els kwamen er op 4-1 bij, direct na de eerste tv-show. Daarna Jill, Zoey en René op 8-1 en Michel, Julie en Patje op 19-1.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
Na hoeveel dagen kwamen de rest van de bewoners binnen? Was dat niet op de vrijdag na de start?
Nog weinig variatie in leeftijden zo te zien. Het is allemaal jonger dan 30 wat er tot nu toe in komt. Beetje eenzijdig.
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:59 schreef freaky40 het volgende:
Zou dit meisje [ afbeelding ]
Dit meisje kunnen zijn?
En die begint voor jou goed met BB maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dank je wel Dotje..![]()
Weer een jaartje Fokke voor de boeg
Heeft Geraldine toevallig een jonger zusje?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:59 schreef freaky40 het volgende:
Zou dit meisje [ afbeelding ]
Dit meisje kunnen zijn?
Toilet en douche in de voorraadkamer had ik inderdaad al gezien dat ik die nog was vergeten, met nog wat andere zaken. Is voor de 2.0 versie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook voor, mooi werk! Rechtsonder is nog het buitenzitje met de houtkachel. En de dubbele deur die toegang geeft tot de yard is links.
En voor de sauna (en de pizzaoven) is ook nog een overkapping.
In de voorraadkamer zijn nog een extra toilet en douche.
Maandag om 20:30 op rtl 4 en 5quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Begint het vandaag of morgen?
Ik ben benieuwd of het nu spannender wordt als vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maandag om 20:30 op rtl 4 en 5
Hoop het welquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het nu spannender wordt als vorig jaar.
Jaahh,, Maandag weer werken bedoel je... maandag avond kan ik pas de eerste beelden zienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die begint voor jou goed met BB maandag
Je kan er maar druk mee zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh,, Maandag weer werken bedoel je... maandag avond kan ik pas de eerste beelden zien![]()
En de boel optuigen, Gyazo, Ocam, en VPN belgië testen , HD ruimte vrijmaken.. zoveel te doen
Ohh ik heb VPN Nederland nodig om Videoland te hebbenquote:
Jammer dat je het niet geworden bent hequote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ohh ik heb VPN Nederland nodig om Videoland te hebben
Ja, er was toen een spotter die op oudjaarsavond heel veel reuring zag bij het BB pand. De 'liveshow' werd toen opgenomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wiste we vorig jaar dat ze er de 31e in gingen?
Zelfde filmpje dat Mrsloveable postte van de acht silhouettenquote:
quote:
Was weer eens niet aan het opletten Engiequote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was weer eens niet aan het opletten Engie![]()
Mrs L was veel sneller
lolquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd naar de kandidaten voor deze editie.
[ afbeelding ]
joyce misschien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, er was toen een spotter die op oudjaarsavond heel veel reuring zag bij het BB pand. De 'liveshow' werd toen opgenomen.
En dan hopen dat diegene fok kent.. kunnen ze mooi meekleppenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Kan gebeuren![]()
Ik wacht weer rustig verder tot maandag. Misschien dat er voor die tijd iemand nog wel iets naar buiten komt. Als je iemand goed kent zou je hem/haar kunnen herkennen.
Nee, was iemand van een Big Brother website die daar in de buurt woont, of woonde.quote:
vraagje aan de regie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, was iemand van een Big Brother website die daar in de buurt woont, of woonde.
die zogenaamd contact had met de regie via app?quote:
Kwam jij uit Amsterdam dan? Ik dacht Almere, herinner ik mijn geloof ik. Hahahaquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:54 schreef Hunter het volgende:
Even een update, ik ben net weer even langs het huis gereden.
Er is geen opbouw voor ontvangst van de bewoners!.Geen tent, niks.
Wel werden er bezoekers verwacht want er stond een bewaker op de parkeerplaats. Stonden nu twee of drie auto's bij het huis.
Maar ....
Toen ik wegreed, stak opeens Thomas over! Hij kwam bij de studio vandaan en ging bij de beveiliging het huis binnen. Dus waarschijnlijk zijn er nu opnames binnen met de oud-bewoners.
kijken jij en je moeder ook weer?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kwam jij uit Amsterdam dan? Ik dacht Almere, herinner ik mijn geloof ik. Hahaha
Dezequote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat me nog geen belletje rinkelen
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kwam jij uit Amsterdam dan? Ik dacht Almere, herinner ik mijn geloof ik. Hahaha
Bril misschien ja, een wat oudere vrouw lijkt me.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:13 schreef suzi1 het volgende:
heeft die gast nou een houteren strik om zn nek?
en wat heeft zij dan naast haar ogen, eoa vreemde bril of wat
[ afbeelding ]
Ja, vanaf dat ze op 31 dec het huis in gingenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Waren vorig jaar wel de kandidaten bekend?
Dame Edna brilquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:13 schreef suzi1 het volgende:
heeft die gast nou een houteren strik om zn nek?
en wat heeft zij dan naast haar ogen, eoa vreemde bril of wat
[ afbeelding ]
Wat een werk Hunter, ben benieuwd of het kloptquote:Op zondag 2 januari 2022 07:09 schreef Hunter het volgende:
https://twitter.com/NielssTuinstra/status/1477504168034291714
Deze twitterraar heeft de insta account van Peter van de Veire geanalyseerd en komt met de volgende namen:
* Peter Trippaers (houten strik, België) https://www.instagram.com/peter.trippaers/
* Grace Rodrigues (NL) https://www.instagram.com/im.grace.rodrigues/
* Dimitri Rodaro (B) https://www.instagram.com/dimi2512/
* Sercan Sevel (B) https://www.instagram.com/sercsev/
* Nouchine Broodhaers (B) https://www.instagram.com/nouchine_broodhaers/
De pagina van Nouchine wordt beheerd door haar beste vrienden staat er. Dat lijkt me inderdaad wel een dead giveaway.quote:Op zondag 2 januari 2022 07:09 schreef Hunter het volgende:
Deze twitterraar heeft de insta account van Peter van de Veire geanalyseerd en komt met de volgende namen:
hahaha idd , ook echt wel dom , om dat er bij te zetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De pagina van Nouchine wordt beheerd door haar beste vrienden staat er. Dat lijkt me inderdaad wel een dead giveaway.
Ook net op verschenen dat ze er in zit.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha idd , ook echt wel dom , om dat er bij te zetten.
Misschien mag Thomas een rol spelen met de afvallers .. die ophalen uit het huis of iets dergelijksquote:Op zondag 2 januari 2022 10:06 schreef rinardo het volgende:
Ander weggevertje. Thomas volgt Dimitri op Instagram. (thomas was ook al gespot door iemand in het nieuwe bb huis, waarschijnlijk iets met oud bewoners welkom blabla)
Dit is inderdaad wel goed gevonden !quote:Op zondag 2 januari 2022 07:09 schreef Hunter het volgende:
* Peter Trippaers (houten strik, België) https://www.instagram.com/peter.trippaers/
Da's niets nieuws, maar dat heet tegenwoordig dan juice?quote:Op zondag 2 januari 2022 10:46 schreef freaky40 het volgende:
De nieuwe manier van hete roddels consumeren i.p.v. de TV programma's die hier over gaan.
Ik zie op de pagina van Grace dat ze ook aan de dansmarathon meegedaan heeft.quote:Op zondag 2 januari 2022 07:09 schreef Hunter het volgende:
https://www.hartvannederl(...)erd-bij-dansmarathonquote:Op zondag 2 januari 2022 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie op de pagina van Grace dat ze ook aan de dansmarathon meegedaan heeft.
[ instagram ]
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)erd-bij-dansmarathon
Filmpje met Grace
Weer een 'kaartenbak' deelnemer dus..quote:Op zondag 2 januari 2022 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie op de pagina van Grace dat ze ook aan de dansmarathon meegedaan heeft.
[ instagram ]
Daar gaan we weer de ene Accountmanager en de andere Floormanager.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:36 schreef rinardo het volgende:
alvast 3 facebook paginas
https://www.facebook.com/peter.trippaers
https://www.facebook.com/dimitri.rodaro
https://www.facebook.com/grace.rodrigues.18
En de bekendheidquote:Op zondag 2 januari 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik vraag me ook altijd af bij dit soort figuren of ze echt met hun hele ziel en zaligheid BB in willen. Ze zullen het naar buiten toe altijd zo verkopen, maar ik denk dat het geld wat ze er voor krijgen meer doorslaggevend is.
ja, vorig jaar had ik ook het idee dat sommigen echt alleen maar de grote hoeveelheid instagram volgers belangrijk vond, zodat ze na BB meer volgers hadden voor hun reclame activiteiten. zag na BB wel filmpjes dat ze heel bewust een flesje coca cola continu in de handen hadden enzo. coca cola vraagt dat dan omdat hun op dat moment heel bekend zijn en veel volgers hebben. ping ping kassa voor de poster van het filmpjequote:
Dat Juice Channel noemt nog twee namen die er later in zouden komenquote:Op zondag 2 januari 2022 10:44 schreef freaky40 het volgende:
De Instagram van dit Juice kanaal zit er ook bovenop blijkbaar allemaal info van dezelfde bron over de nieuwe bewoners: https://www.instagram.com/reality.fbi/
''wij'' hadden dit ook van een twitteraar toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 12:53 schreef Hunter het volgende:
We worden weer lekker gekopieerd
https://www.bigbrotherupdate.nl/big-brother-deelnemers-bekend/
Zie vooral mooiboys en girls.. hopelijk heeft het nog inhoudquote:Op zondag 2 januari 2022 13:00 schreef Jockari het volgende:
Ik vrees dat ze er een gelijkaardig zootje als verleden jaar hebben ingestoken. Modellen, personen BV's/BN'ers willen worden, een enkele grofbekker of snavelverver er tussen en we kunnen weer gaan.
Hopelijk weer geen karpervisser er bij die urenlang zit te vertellen tijdens de LS hoe geweldig dit wel is.
Hopelijk is BB zelf dit jaar niet zo'n watje als vorig jaar.
Dat is die website van Razor die vorig jaar ook was wezen kijken op oudjaarsavond bij het BB huis. Dacht dat hij gestopt was maar hij komt wat later op gang blijkbaar.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:53 schreef Hunter het volgende:
We worden weer lekker gekopieerd
https://www.bigbrotherupdate.nl/big-brother-deelnemers-bekend/
Klopt, maar "houten strik" is gewoon copy pastequote:Op zondag 2 januari 2022 13:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
''wij'' hadden dit ook van een twitteraar toch?
Ik denk helaas pas na de officiële eerste uitzending.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Weet iemand al vanaf wanneer de livestreams toegankelijk zijn ?
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met flipflop? Er tussenin?
EndemolShine had gewoon eerder de kandidaten bekend moeten maken, nu gaan al die juice kanalen met de onthullingen ervandoor.quote:
Ze moeten er sowieso eerder in als test toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Ja, het zou me ook niets verwonderen dat ze er al in zitten hoor. Dat ze gewoon van binnen uit de Endemol studio naar binnen in het BB huis zijn getransporteerd.
Mooiboy/girl maakt mij opzich niet super veel uit, als het maar niet allemaal types zijn die in het huis gaan puur om meer instagram volgers te kijken en influencerquote:Op zondag 2 januari 2022 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Het is tot nu toe qua deelnemers wel een beetje dezelfde soort types en leeftijden. Wel veel mooiboys en girls.dit jaar denk ik.
Idd, zoals vorig moet het echt niet meer zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mooiboy/girl maakt mij opzich niet super veel uit, als het maar niet allemaal types zijn die in het huis gaan puur om meer instagram volgers te kijken en influencerwillen worden.
Ja die zitten er altijd wel tussen. Het is dan te hopen dat het productieteam die groep zo klein mogelijk weet te houden door middel van de juiste casting.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Bij sommige krijg ik dat gevoel al wel.
Maar je zal toch hier naar toe moeten gaan voor de streams.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:52 schreef Hunter het volgende:
[..]
Welke site is dat nou weer?
Ah gevonden: https://www.rtlxl.nl/programma/big-brother
Sercan en Dimitri vind ik nu al aangenaam om te gaan bekijkenquote:Op zondag 2 januari 2022 07:09 schreef Hunter het volgende:
Ik krijg dat niet te zien via Videoland, wel via de website die gegeven werd.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar je zal toch hier naar toe moeten gaan voor de streams.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:52 schreef Yolk het volgende:
Die Grace is trouwens ook niet bepaald een twintiger meer: ze heeft een zoon van 19, volgens haar Instagram.
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet te zien via Videoland, wel via de website die gegeven werd.
idd, maar ze wil graag overkomen als 1 van 18 heb even wat filmpjes bekeken https://www.facebook.com/Imgracerodrigues/aboutquote:Op zondag 2 januari 2022 18:52 schreef Yolk het volgende:
Die Grace is trouwens ook niet bepaald een twintiger meer: ze heeft een zoon van 19, volgens haar Instagram.
wannebe youngsterquote:Op zondag 2 januari 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd, maar ze wil graag overkomen als 1 van 18 heb even wat filmpjes bekeken https://www.facebook.com/Imgracerodrigues/about
Omg ik heb een gemeenschappelijke vriend met die Peter trippaerts op facebookquote:Op zondag 2 januari 2022 09:36 schreef rinardo het volgende:
alvast 3 facebook paginas
https://www.facebook.com/peter.trippaers
https://www.facebook.com/dimitri.rodaro
https://www.facebook.com/grace.rodrigues.18
inmiddels gezien dat grace 2 facebook paginas heeft, beide actiefquote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om
[..]
Omg ik heb een gemeenschappelijke vriend met die Peter trippaerts op facebook. Als hij echt in het huis zit, dan contacteer ik onmiddelijk die gemeenschappelijke vriend.
Hij zit echt in het huis.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om
[..]
Omg ik heb een gemeenschappelijke vriend met die Peter trippaerts op facebook. Als hij echt in het huis zit, dan contacteer ik onmiddelijk die gemeenschappelijke vriend.
Misschien word je later nog opgeroepen om als nieuwe bewoner binnen te komen?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een iets te dikke fabrieksarbeider die graag capuchontruien draagt is niet interresant genoeg voor het castingteam #fml
Welkom. Laten we het sportief houden dit jaarquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zullen wel ongetwijfeld weer een soort Nathalie hebben.
Zij was toch de bewoner die elke dag honderd keer 'weetjewel' zei?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:07 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie die was ik al weer vergeten, wat een roddeltante was dat. Maar maakte wel TV.
zoals ik ze tot nu toe bekeken heb zijn er alleen maar veel mooiboys en pinupgirlsquote:Op zondag 2 januari 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zullen wel ongetwijfeld weer een soort Nathalie hebben.
WeetJUHquote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zij was toch de bewoner die elke dag honderd keer 'weetjewel' zei?
Yep, nu je het zegt hoor ik het haar nog steeds zeggen...quote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zij was toch de bewoner die elke dag honderd keer 'weetjewel' zei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |