abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202922404

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1 - Link nog niet beschikbaar] [Stream 2 - Link nog niet beschikbaar]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1 - Link nog niet beschikbaar]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bewoners
Nog onbekend

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_202922449
Ze gokken er wellicht op dat BB een andere doelgroep kijkers heeft dan WIDM. Voor mij geld dat ik beide kijk. Dus WIDM kijk ik dan wel terug. Dat deed ik sowieso altijd al.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202922464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze gokken er wellicht op dat BB een andere doelgroep kijkers heeft dan WIDM. Voor mij geld dat ik beide kijk. Dus WIDM kijk ik dan wel terug. Dat deed ik sowieso altijd al.
Idem hierzo
pi_202922532

Zitkamer
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202922544

DBK en garderobe
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202922558

The yard
pi_202922566

Nieuwe gameroom
pi_202922609

Badkamer
pi_202922630

Mini-mall
pi_202922646

Slaapkamers
pi_202922746
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:53 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
The yard
Waar staat de hottub eigenlijk. Vanaf het punt waar deze foto is genomen stond hij altijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202922966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:53 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
The yard
Professionele foto's laten een ruimte meestal al groter lijken dan in werkelijkheid, dus die yard gaat niet ontzettend groot zijn waardoor we nu ook weer geen al te spectaculaire outdoor opdrachten moeten gaan verwachten zoals in BB Australia.

Ook de gewone gameroom is enkel in oppervlakte maar niet in hoogte toegenomen dus ook daar blijven grote en spectaculaire constructies niet echt mogelijk.
pi_202922969
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waar staat de hottub eigenlijk. Vanaf het punt waar deze foto is genomen stond hij altijd.

Zelfde plek nog volgens mij.

Ter vergelijking vorig jaar
  donderdag 30 december 2021 @ 12:11:13 #14
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202923026
pi_202923084

Het verschil is dat de ingang van buitenaf is verplaatst
pi_202923625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamers
Die groene slaapkamer... Wat lelijk!
pi_202923639
Vrolijke kleurtjes zeg :D
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight.
🎵
  donderdag 30 december 2021 @ 12:36:21 #18
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202923707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Badkamer
met bad _O_
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_202923729
quote:
2s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:32 schreef Benny het volgende:

[..]
Die groene slaapkamer... Wat lelijk!
Het verschil tussen de slaapkamers is in elk geval een stuk duidelijker :+
Gone...
pi_202923832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Hunter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zelfde plek nog volgens mij.

Ter vergelijking vorig jaar
[ afbeelding ]
Ja klopt. En het is nog steeds dezelfde en niet vervangen zo te zien vanaf dit punt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202923856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]

Het verschil is dat de ingang van buitenaf is verplaatst
Mss betekent dit dat de wekelijkse exit tijdens de liveshow ook telkens wat grootser in beeld gebracht kan worden dan via een zijdeur vlugvlug de kleine studio in te gaan? Op dit moment zal het wellicht nog niet mogen vermoed ik (al ken ik de coronaregels voor outdoor niet in NL), maar men zal er mss ook op hopen om in de loop van het seizoen publiek toe te laten bij de liveshows?

Als er iets triestig was aan het vorige seizoen, dan waren het voor mij vooral de liveshows dus ik hoop dat die toch al wat beter en leuker worden.
  donderdag 30 december 2021 @ 12:45:17 #22
421867 greysbones
pi_202923901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja klopt. En het is nog steeds dezelfde en niet vervangen zo te zien vanaf dit punt.
inderdaad jammer dat enkel het behangetje anders is
pi_202923907
Ja die live'shows' mochten het woord 'show' niet eens dragen. Wat een kille bedoeling was dat. Als je nu echt wat neer wil zetten tegenover WIDM nota bene moet je er wel wat van maken wat het predicaat 'show' verdiend. Ik noemde het vorig jaar dan ook live uitzending, daar was dan ook alles mee gezegd.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 30 december 2021 @ 12:45:59 #24
421867 greysbones
pi_202923917
weer dezelfde 'presentators'?
  donderdag 30 december 2021 @ 12:47:59 #25
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_202923963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
-O-

Dat wordt voor mij dus de liveshows terug kijken. Widm ga ik "live" kijken, anders heb ik de uitslag al zichtbaar in de app zonder het gezien te hebben...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 30 december 2021 @ 12:51:18 #26
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_202924055
quote:
Geen sauna dus, of die is verplaatst.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_202924115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef Ireth het volgende:

[..]
Geen sauna dus, of die is verplaatst.
Nu je het zegt, die mis ik ook. Daar werd toch wel het e.e.a. bekokstoofd vaak.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202924197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Ja die live'shows' mochten het woord 'show' niet eens dragen. Wat een kille bedoeling was dat. Als je nu echt wat neer wil zetten tegenover WIDM nota bene moet je er wel wat van maken wat het predicaat 'show' verdiend. Ik noemde het vorig jaar dan ook live uitzending, daar was dan ook alles mee gezegd.
De finaleshow was op dat vlak alvast een verbetering, hopelijk bouwen ze daar op verder: Buiten aan het huis, familie en vrienden van de genomineerden er bij, wat bewoners die het huis al verlieten + ex-bewoners van vorig seizoen, en als de coronamaatregelen het toelaten in de loop van het seizoen ook gewoon fans.
pi_202924199
Oh, toch. Hier staat ie nu.

Allemaal cabaretteketet!
pi_202924581
Wel mooi met die kleurtjes
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')