SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners
Nog onbekend
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Idem hierzoquote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze gokken er wellicht op dat BB een andere doelgroep kijkers heeft dan WIDM. Voor mij geld dat ik beide kijk. Dus WIDM kijk ik dan wel terug. Dat deed ik sowieso altijd al.
Waar staat de hottub eigenlijk. Vanaf het punt waar deze foto is genomen stond hij altijd.quote:
Professionele foto's laten een ruimte meestal al groter lijken dan in werkelijkheid, dus die yard gaat niet ontzettend groot zijn waardoor we nu ook weer geen al te spectaculaire outdoor opdrachten moeten gaan verwachten zoals in BB Australia.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar staat de hottub eigenlijk. Vanaf het punt waar deze foto is genomen stond hij altijd.
Die groene slaapkamer... Wat lelijk!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamers
Het verschil tussen de slaapkamers is in elk geval een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 30 december 2021 12:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Die groene slaapkamer... Wat lelijk!
Ja klopt. En het is nog steeds dezelfde en niet vervangen zo te zien vanaf dit punt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde plek nog volgens mij.
Ter vergelijking vorig jaar
[ afbeelding ]
Mss betekent dit dat de wekelijkse exit tijdens de liveshow ook telkens wat grootser in beeld gebracht kan worden dan via een zijdeur vlugvlug de kleine studio in te gaan? Op dit moment zal het wellicht nog niet mogen vermoed ik (al ken ik de coronaregels voor outdoor niet in NL), maar men zal er mss ook op hopen om in de loop van het seizoen publiek toe te laten bij de liveshows?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil is dat de ingang van buitenaf is verplaatst
inderdaad jammer dat enkel het behangetje anders isquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja klopt. En het is nog steeds dezelfde en niet vervangen zo te zien vanaf dit punt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze gokken er wellicht op dat BB een andere doelgroep kijkers heeft dan WIDM. Voor mij geld dat ik beide kijk. Dus WIDM kijk ik dan wel terug. Dat deed ik sowieso altijd al.
Nu je het zegt, die mis ik ook. Daar werd toch wel het e.e.a. bekokstoofd vaak.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen sauna dus, of die is verplaatst.
De finaleshow was op dat vlak alvast een verbetering, hopelijk bouwen ze daar op verder: Buiten aan het huis, familie en vrienden van de genomineerden er bij, wat bewoners die het huis al verlieten + ex-bewoners van vorig seizoen, en als de coronamaatregelen het toelaten in de loop van het seizoen ook gewoon fans.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Ja die live'shows' mochten het woord 'show' niet eens dragen. Wat een kille bedoeling was dat. Als je nu echt wat neer wil zetten tegenover WIDM nota bene moet je er wel wat van maken wat het predicaat 'show' verdiend. Ik noemde het vorig jaar dan ook live uitzending, daar was dan ook alles mee gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |