Altijd slecht in geweest dat Hintsquote:Op donderdag 30 december 2021 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat was me duidelijk, dat was de hint niet
Heb je weer een kater?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
Maar even een doekje over mijn bureau gehaald. Overal zaten nog bierspetters.
Bierspetters.... ja jaquote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
Maar even een doekje over mijn bureau gehaald. Overal zaten nog bierspetters.
quote:
Godver...quote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Isorden het volgende:
Origineel natuurlijk van Groove Coverage
Het gaat alle kanten opquote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Kopiko het volgende:
Van @:pippenscottie 's kapper naar Cooper
Al besproken.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Isorden het volgende:
Origineel natuurlijk van Groove Coverage
Speaking of, komt Sweet Home Alabama nog langs vandaag?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Broer-zus relatie. Urk is hier jaloers op, zo perfect
Nerdquote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummers van Alice Cooper staan niet Poison-verdeeld in de lijst
Do you wanna build a snowman?quote:
Tsja, helaas reeds besproken!quote:
Vannacht al langs geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Speaking of, komt Sweet Home Alabama nog langs vandaag?
Nee toch!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, helaas reeds besproken!
Intolerante mensen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden: de Top 2000 is een gemanipuleerd lijstje, of het toont daadwerkelijk het stemgedrag van het Nederlandse publiek. Hoe dan ook: het is om te janken dat dit soort nikszeggende, tenenkrommende, generieke kutmuziek zo hoog in de lijst staat.
Om je kapot te schamen
Nee het gaat niet over visjesquote:
Aldus de wappies over de vaccinsquote:Op donderdag 30 december 2021 11:19 schreef Poppejans het volgende:
YOUR POISON RUNNING THROUGH MY VEINS
Dan vis je net achter het net...quote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, helaas reeds besproken!
Als het wat anders was zou ik het gewoon zeggen hoor.quote:
Die band kon behoorlijk pijpen iddquote:Op donderdag 30 december 2021 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Your lips are better than poison!
Verstond ik altijd
Kan ik mee leven. Hier zit meer gif in.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef laxus13 het volgende:
Lekker nummer maar hoger dan Halo Of Flies
Terecht.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:19 schreef Guanabana het volgende:
Tot een paar jaar geleden wist ik niet dat die van Groove Coverage een cover was van deze, ja ik schaam me
Dit is een like waard.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummers van Alice Cooper staan niet Poison-verdeeld in de lijst
Voor mij zeg het vooral iets over luiheid. Gewoon voor zoete koek slikken wat de radiozenders je voorschotelen (of beter gezegd: door de strot douwen). Het is dezelfde soort luiheid die je ziet bij Tweede Kamerverkiezingen: op de avond voorafgaand aan verkiezingsdag zijn de stemwijzers overbelast. Mensen die zich 4 jaar niet politiek hebben verdiept, gaan dan hun vragenlijstje invullen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit is gewoon gemiddeld Nederland & wat ze leuk vinden.
Ik weet niet of je in 'de provincie' woont, maar ik iig wel, en hier zijn veel (jonge) mensen gewoon zoals hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |