Marion?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van Koopmans schijnen goed te zijn
quote:
Zelfde secondequote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ooooooh viennetta
[ afbeelding ]
Rondje lopen voordat je je een rondje gaat vreten?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen en wat oliebollen halen
En dat kan natuurlijk niet in deze weekquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt wel erg op het hebben van een leven.
Nee pas over een uur ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
Peace en Diaan, zijn jullie al bij ontbijtbuffet geweest?
Als je die oliebollen niet haalt, hoef je ook niet hard te lopenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen en wat oliebollen halen
Ja sorryquote:
Ik wil je niet teleurstellen maar....quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ooooooh viennetta
[ afbeelding ]
Die ken ik niet goed genoegquote:
Ik hoorde het.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens de Eagles is het ook avond. Ze hdden het in elk geval over One of these nights zojuist.
Lijkt me geen goed plan inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat kan natuurlijk niet in deze week
Maar goed, die van die andere Koopmans hebben een reisverbod, dus pech gehad.quote:
Ik had er tekst bijquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen maar....
Lolwut. Of zijn jullie van die mensen, dat als het ontbijt van 7 tot half elf open is, je om 10.28 binnenkomt?quote:
Ha! Zie je welquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
De grap is, Midge Ure speelt een foute politicus in de clip van Hymn, dus niet zo ver naast eigenlijk
Hymn is ook een fijn nummertje overigensquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
De grap is, Midge Ure speelt een foute politicus in de clip van Hymn, dus niet zo ver naast eigenlijk
Nee we gaan rond half 10..quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
Peace en Diaan, zijn jullie al bij ontbijtbuffet geweest?
Dit is de laatstequote:Op donderdag 30 december 2021 09:38 schreef noodgang het volgende:
Hoeveel nummers hebben die Draken?
Acht, en even volhouden, dan ben je er van afquote:Op donderdag 30 december 2021 09:38 schreef noodgang het volgende:
Hoeveel nummers hebben die Draken?
Uur tijdsverschil hequote:Op donderdag 30 december 2021 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lolwut. Of zijn jullie van die mensen, dat als het ontbijt van 7 tot half elf open is, je om 10.28 binnenkomt?
Rondje lopen om een rondje vreten te halen?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rondje lopen voordat je je een rondje gaat vreten?
Jaaaquote:Op donderdag 30 december 2021 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is hun laatste hoop ik toch..
Dat is de beste motivatiequote:Op donderdag 30 december 2021 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rondje lopen om een rondje vreten te halen?
Rijsverbod*quote:Op donderdag 30 december 2021 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar goed, die van die andere Koopmans hebben een reisverbod, dus pech gehad.
Ach, klinkt De Dijk straks nóg beter.quote:
Ja bedankt dat je hem even uitlegt!quote:
Beste Dijk komt vanavond pas.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, klinkt De Dijk straks nóg beter.
Het is hier een uur vroeger. Wij gaan meestal uur voor sluiten ontbijten. De jongens komen iets later.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lolwut. Of zijn jullie van die mensen, dat als het ontbijt van 7 tot half elf open is, je om 10.28 binnenkomt?
"iets"quote:Op donderdag 30 december 2021 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger. Wij gaan meestal uur voor sluiten ontbijten. De jongens komen iets later.
Nee, de beste staat niet in de lijst. Iets met een vreemde wereld.quote:
Nooit meer dit jaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:40 schreef PippenScottie het volgende:
Imagine 21 scripts at the disco weer?
Daar heeft niemand in de stad op gestemd dan zeker?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, de beste staat niet in de lijst. Iets met een vreemde wereld.
Wel LED mag ik hopen.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie, ik kan de lampen hier wel weer uitzetten
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niemand In de Stad genot vanavond?
Staat die zo laag dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ja tochquote:
20 Montenegro? rare tijdsmaatquote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Gisteren was het fijn en half uur. Ze hadden nog wel 20 Montenegro om te ontbijten. Dat was genoeg.
Altijd bereid om te helpenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bedankt dat je hem even uitlegt!
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Gisteren was het fijn en half uur. Ze hadden nog wel 20 Montenegro om te ontbijten. Dat was genoeg.
Die staat in de Gale500 hoger jaquote:
Het is een skandal, im Sperrbezirk.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar heeft niemand in de stad op gestemd dan zeker?
Ik was al diep in gedachten verzonken om dit te begrijpen.quote:
ik vond het licht hier buiten vanmorgen best vroeg uitgaan. Was nog haske donkerquote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Zorro het volgende:
Ja hallo, het is kwart voor tien, dan mag het licht wel uit ja. Had t niet eerder gekund?
Ook Als ze er niet is.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik heb hem! Je hebt dit getypt met het licht uit!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
In de Peaceman top 1000 in de top 100quote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die staat in de Gale500 hoger ja
Zit jij daadwerkelijk op kantoor?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef 4-elements het volgende:
Als ik hier op kantoor niet genoeg beweeg gaat inderdaad het licht uit...
Dan ben ik geen echte want ik loop het liefst buiten rondjesquote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja toch
En dan heb je Picnic en Thuisbezorgd. Hoef je helemaal niet meer naar buiten
Natte droom van zolderkamerFOK!kers
Heb je gevraagd of ze aan de kant gingen?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef Poppejans het volgende:
De Dijk
Live op Pinkpop gezien, omdat ze voor KoRn stonden.
Verplicht thuiswerken?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit jij daadwerkelijk op kantoor?
Ons kantoor is dicht. Ik kom het pand niet in. En dat heeft niets met de Kerstvakantie te maken
Ik zet 'm net 'aan'quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wij zijn dit jaar meer van ‘mag de verwarming uit’
Net tijd voor een Skopje koffie inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of ze aan de kant gingen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Net tijd voor een Skopje koffie inderdaad
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben ik geen echte want ik loop het liefst buiten rondjes
Ja. Voorbeeldfunctie dit dat allesquote:
Yup, 1 dag per week. Is mijn dagje uit. Anders word ik gek thuis. En ik neem hier ook een weekoverzicht op, dat kan ik niet thuis.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit jij daadwerkelijk op kantoor?
Ons kantoor is dicht. Ik kom het pand niet in. En dat heeft niets met de Kerstvakantie te maken
Origineel van Sonic Youth is beterquote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Regine van Arcade Fire begrijpt deze ook goed. I Need the darkness someone please cut the lights
Goed bezig!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook.
Buiten het klussen om heb ik sinds maart 2020 iedere dag tijdens de lunch en rond het avondeten een rondje gelopen![]()
![]()
Ja ik zal mijn stappenaantallen niet gaan noemen voordat ik weer wordt weggezet als obsessiefquote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook.
Buiten het klussen om heb ik sinds maart 2020 iedere dag tijdens de lunch en rond het avondeten een rondje gelopen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |