Marion?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van Koopmans schijnen goed te zijn
quote:
Zelfde secondequote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ooooooh viennetta
[ afbeelding ]
Rondje lopen voordat je je een rondje gaat vreten?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen en wat oliebollen halen
En dat kan natuurlijk niet in deze weekquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt wel erg op het hebben van een leven.
Nee pas over een uur ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
Peace en Diaan, zijn jullie al bij ontbijtbuffet geweest?
Als je die oliebollen niet haalt, hoef je ook niet hard te lopenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen en wat oliebollen halen
Ja sorryquote:
Ik wil je niet teleurstellen maar....quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ooooooh viennetta
[ afbeelding ]
Die ken ik niet goed genoegquote:
Ik hoorde het.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens de Eagles is het ook avond. Ze hdden het in elk geval over One of these nights zojuist.
Lijkt me geen goed plan inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat kan natuurlijk niet in deze week
Maar goed, die van die andere Koopmans hebben een reisverbod, dus pech gehad.quote:
Ik had er tekst bijquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen maar....
Lolwut. Of zijn jullie van die mensen, dat als het ontbijt van 7 tot half elf open is, je om 10.28 binnenkomt?quote:
Ha! Zie je welquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
De grap is, Midge Ure speelt een foute politicus in de clip van Hymn, dus niet zo ver naast eigenlijk
Hymn is ook een fijn nummertje overigensquote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
De grap is, Midge Ure speelt een foute politicus in de clip van Hymn, dus niet zo ver naast eigenlijk
Nee we gaan rond half 10..quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
Peace en Diaan, zijn jullie al bij ontbijtbuffet geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |