Is dat Baudet?quote:
Dat je daar allemaal tijd voor hebt tussen het posten…quote:Op donderdag 30 december 2021 09:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik werk ook thuis.
Maar deze week is er toch bijna niemand (ambtenaren jeweetz)
En had ook al gezegd dat ik de boel een beetje in de gaten zou houden en wat mail zou doen enzo.
Mijn vader is hier ook de hele week overdag aan het klussen. Dus ben ook regelmatig hem aan het helpen
Multitasken voor het levenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat je daar allemaal tijd voor hebt tussen het posten…
Kan niet, die mag Oostenrijk niet in.quote:
Is een vrouw hè?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat je daar allemaal tijd voor hebt tussen het posten…
Je lijkt wel een vrouwquote:
Ohhhhhh Viennaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet, die mag Oostenrijk niet in.
Alsnog te laat!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ooooooh viennetta
[ afbeelding ]
quote:
Strakke timing.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ooooooh viennetta
[ afbeelding ]
Je zou het bijna denkenquote:
Volgens de Eagles is het ook avond. Ze hdden het in elk geval over One of these nights zojuist.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef essnhills het volgende:
En ik was hier nog niet geweest overdagAlleen 's avonds
Die van Koopmans schijnen goed te zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen en wat oliebollen halen
Dat lijkt wel erg op het hebben van een leven.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen en wat oliebollen halen
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Meat Loaf gemist omdat ik me nog een keertje heb omgedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |