Heb je gevraagd of ze aan de kant gingen?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef Poppejans het volgende:
De Dijk
Live op Pinkpop gezien, omdat ze voor KoRn stonden.
Verplicht thuiswerken?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit jij daadwerkelijk op kantoor?
Ons kantoor is dicht. Ik kom het pand niet in. En dat heeft niets met de Kerstvakantie te maken
Ik zet 'm net 'aan'quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wij zijn dit jaar meer van ‘mag de verwarming uit’
Net tijd voor een Skopje koffie inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Gisteren was het fijn en half uur. Ze hadden nog wel 20 Montenegro om te ontbijten. Dat was genoeg.
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of ze aan de kant gingen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Net tijd voor een Skopje koffie inderdaad
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben ik geen echte want ik loop het liefst buiten rondjes
Ja. Voorbeeldfunctie dit dat allesquote:
Yup, 1 dag per week. Is mijn dagje uit. Anders word ik gek thuis. En ik neem hier ook een weekoverzicht op, dat kan ik niet thuis.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit jij daadwerkelijk op kantoor?
Ons kantoor is dicht. Ik kom het pand niet in. En dat heeft niets met de Kerstvakantie te maken
Origineel van Sonic Youth is beterquote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Regine van Arcade Fire begrijpt deze ook goed. I Need the darkness someone please cut the lights
Goed bezig!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook.
Buiten het klussen om heb ik sinds maart 2020 iedere dag tijdens de lunch en rond het avondeten een rondje gelopen![]()
![]()
Ja ik zal mijn stappenaantallen niet gaan noemen voordat ik weer wordt weggezet als obsessiefquote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook.
Buiten het klussen om heb ik sinds maart 2020 iedere dag tijdens de lunch en rond het avondeten een rondje gelopen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |