SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Precies. We worden deze dagen uitstekend vermaakt. Maar toch is dat kansloze gekanker er van types zoals hafcfan en scorpion17.quote:
Hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijktquote:Op woensdag 29 december 2021 23:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die jij niet wegkaant?
Als hij Price pakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Clayton
Als hij de QF pakt @:el-stinho wordt je visie dan anders
Zo hoort dat ouwe reus.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt
Ik zou voor mezelf nooit de ouderwetse Hollandse pot met gekookte aardappels en gekookte groente maken ofzo
Eet ik ergens mee en staat dat op het menu eet ik netjes mee natuurlijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Wolf AliceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:doevelaer
nieuwe rangschikking gemaakt maar sommige tracks zitten er niet in omdat ik ze letterlijk grijs gedraaid hep![]()
![]()
Beste nummer van The Stones
Kiwanuka![]()
Ja ik ook. Echt prachtige wedstrijden gezien afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Precies. We worden deze dagen uitstekend vermaakt. Maar toch is dat kansloze gekanker er van types zoals hafcfan en scorpion17.
Er is emotie, beleving, spanning, miraculeuze finishes, zevensetters, niet je standaardnamen. Ik geniet.
The Last Man On Earth is zo afschuwelijk goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wolf Alice![]()
![]()
Kiwanuka
First to 7!!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
Kunnen we een verzoek indienen voor een achtste & negende set?
ZOu wel heel mooi zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
Kunnen we een verzoek indienen voor een achtste & negende set?
De winnaar van deze pot wint het toernooi !!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Chippiegang het volgende:
Dit had de finale moeten zijn, wat een zieke pot dit
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:33 schreef Grifte het volgende:
Tijdens een uitzending liet Arjan een foto zien van zijn kersteten, waar ze Chinees aten met een paar lui. Iemand die 'em paraat heeft?
Zou heel goed gewoon de huidige top 10 OOM kunnen wordenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall zal dit jaar sowieso geen Prumjur Liek gaan spelen denk ik (geen goed jaar + blessure)
Dan zal Smiss wel zijn plekje krijgen.
Ik vind nagenoeg alles van ze wel goed te pruimen. Waren op Best Kept Secret in '18 ook al topquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
The Last Man On Earth is zo afschuwelijk goed.
Arcade Fire - Afterlife, Pink Floyd - Echoes, Dire Straits - Telegraph Road, Arcade Fire - Reflektor zouden hier allemaal bij kunnen denk ik. Maar eens zien wanneer ik daar een projectje van maak.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wolf Alice![]()
![]()
Kiwanuka
Maar, wat doe je met deze lijstjes dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arcade Fire - Afterlife, Pink Floyd - Echoes, Dire Straits - Telegraph Road, Arcade Fire - Reflektor zouden hier allemaal bij kunnen denk ik. Maar eens zien wanneer ik daar een projectje van maak.
Ik denk het ook. Dimitri of Smith zou wel hun plekje kwijt kunnen raken als een verrassing de finale haalt maar anders wordt dit het.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou heel goed gewoon de huidige top 10 OOM kunnen worden
Gewoon, ik zit zeker op de heenrijs naar school 1,5 uur in het OV. Terugweg ook maar dan is er sfeer met mensen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar, wat doe je met deze lijstjes dan?
Zodoendequote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit zeker op de heenrijs naar school 1,5 uur in het OV.
Wat doe je jezelf aan, 1.5 manquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit zeker op de heenrijs naar school 1,5 uur in het OV. Terugweg ook maar dan is er sfeer met mensen.
Halloooooquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Tagliano het volgende:
Wat een pot maken wij mee
( @:lonaa en vele anderen liggen al op bed)
Kim-Price vond ik ook wel heel erg lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef Chippiegang het volgende:
Ooooooohm dit is echt de beste pot dit WK, beter kan haast niet meer joh, dit slaat nergens meer op
@Dr_Flashquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Tagliano het volgende:
Wat een pot maken wij mee
( @:lonaa en vele anderen liggen al op bed)
Gurney ligt er al uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik juich bij deze 120 en ik ben niet eens voor Clayton
Je bent zelf heel erg lekker.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kim-Price vond ik ook wel heel erg lekker
Het is allemaal wat. Voor mensen die hun gedachten niet kunnen ordenen zullen dat vast een tragische reizen zijn. Maar voor mij niet. Op de terugweg zit ik sowieso met sympathieke menschen in de trein.quote:
Dat was ook een genotswedstrijd makker, dan kan ik er mee leven.quote:
Het gaat mij dan meer om het mokervroeg moeten opstaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Voor mensen die hun gedachten niet kunnen ordenen zullen dat vast een tragische reizen zijn. Maar voor mij niet. Op de terugweg zit ik sowieso met sympathieke menschen in de trein.
Gurney kan er geen reet van. Desalniettemin welkom warm bad.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook een genotswedstrijd makker, dan kan ik er mee leven.
Maar ik bedoel dat ik een lichte voorkeur heb voor Smith deze pot
Dat was vooral in de eerste periode. Wekkertje ging dan steeds om 05:55 op de woensdag. Maar tweede periode alleen in de middag lesch.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat mij dan meer om het mokervroeg moeten opstaan.
Wekker niet zetten om 04.45quote:Op woensdag 29 december 2021 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was vooral in de eerste periode. Wekkertje ging dan steeds om 05:55 op de woensdag. Maar tweede periode alleen in de middag lesch.
Stukje homofiel.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:59 schreef Doevelaer het volgende:
Smith blijft een van de mooiste darters om naar te kijken
Ver na Beatonquote:Op woensdag 29 december 2021 23:59 schreef Doevelaer het volgende:
Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:59 schreef Doevelaer het volgende:
Puntje nemen allen @Caland.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet slapeloos zijn als kersverse vader
Smiss, Loewis en Beaton top 3 wat mij betreft.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:59 schreef Doevelaer het volgende:
Shelley godin boh zou naaien.quote:
Op ieder ander moment ookquote:Op donderdag 30 december 2021 00:00 schreef Szura het volgende:
Als je nu gaat fluiten en boe, ben je een ontzettende randdebiel
Het ziet er zo makkelijk uit als hij het doet hequote:Op woensdag 29 december 2021 23:59 schreef Doevelaer het volgende:
Kan mij het verrotten.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
Beseffen jullie je wel dat er nog maar 48 uur van 2021 te gaan is?
Kan mij niet snel genoeg voorbij zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oja, mijn moeder stuurt me een appje. Ik ben kennelijk jarig vandaag.
Goed dat je het zegtquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
Sterkte voor de nabestaandequote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gefeliciteerd makkerquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
JAAA WUPPIE GEFELICITEERDquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Felicitaties.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gefeliciteerd wuppiequote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lekker Garmisch-Partenkirchen kijken met duiding van prof.dr. @heywooduquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe oud ben je geworden ouwe geilneefquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van harte makker!quote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan heb je echt niets van de sport begrepen.quote:
Hopelijk is het langlaufen dan afgelopen, in principe net welquote:Op donderdag 30 december 2021 00:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker Garmisch-Partenkirchen kijken met duiding van prof.dr. @:heywoodu
29.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe oud ben je geworden ouwe geilneef
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg jammer.quote:
PUNTHOOFDEDquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Broekje uitquote:Op donderdag 30 december 2021 00:04 schreef Coco het volgende:
@:neef_wuppie bemerkt een warm bad diep in de nacht.
[ afbeelding ]
Dacht het wel jaquote:
POOHHHquote:Op donderdag 30 december 2021 00:04 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Halve kont staat openquote:Op donderdag 30 december 2021 00:04 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |