SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Precies. We worden deze dagen uitstekend vermaakt. Maar toch is dat kansloze gekanker er van types zoals hafcfan en scorpion17.quote:
Hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijktquote:Op woensdag 29 december 2021 23:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn er ook zaken die jij niet wegkaant?
Als hij Price pakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Clayton
Als hij de QF pakt @:el-stinho wordt je visie dan anders
Zo hoort dat ouwe reus.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt
Ik zou voor mezelf nooit de ouderwetse Hollandse pot met gekookte aardappels en gekookte groente maken ofzo
Eet ik ergens mee en staat dat op het menu eet ik netjes mee natuurlijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Wolf AliceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:doevelaer
nieuwe rangschikking gemaakt maar sommige tracks zitten er niet in omdat ik ze letterlijk grijs gedraaid hep![]()
![]()
Beste nummer van The Stones
Kiwanuka![]()
Ja ik ook. Echt prachtige wedstrijden gezien afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Precies. We worden deze dagen uitstekend vermaakt. Maar toch is dat kansloze gekanker er van types zoals hafcfan en scorpion17.
Er is emotie, beleving, spanning, miraculeuze finishes, zevensetters, niet je standaardnamen. Ik geniet.
The Last Man On Earth is zo afschuwelijk goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wolf Alice![]()
![]()
Beste nummer van The Stones
Kiwanuka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |