SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wel matig dat je al snotterend naar je werk gaat, maar ja. Vooral dat laatste inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een van mijn vrouwelijke medewerkers zat te janken dat een mannelijke collega van haar zat te snotteren. Die man is een wappie, maar heeft zich netjes laten testen; negatief. Toch vond zij het allemaal maar eng. Diezelfde avond zie ik op haar insta dat ze met 7 vriendinnen tegen elkaar aan gedrukt aan het zuipen is.
Vrouwen..
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Dr_Flash het volgende: [..] en is het een gemengde groep vrienden & vriendinnen of zijn het jouw vrienden met hun vriendinnen?
![]()
Wappies laten zich niet testen dus geen wappie.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een van mijn vrouwelijke medewerkers zat te janken dat een mannelijke collega van haar zat te snotteren. Die man is een wappie, maar heeft zich netjes laten testen; negatief. Toch vond zij het allemaal maar eng. Diezelfde avond zie ik op haar insta dat ze met 7 vriendinnen tegen elkaar aan gedrukt aan het zuipen is.
Vrouwen..
Adam Lambert, is die niet gay?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb ze nu 3 x live gezien met Adam Lambert boh genot hoor. Luister alles van ze (ook het werk uit het hele begin). WAT EEN BAND
Onderschat niet dat veel werkgevers hun personeel gewoon dwingen. Kom je niet prima hoor, maar je contract gaan we niet verlengen, want je past niet lekker in de groep etc etc.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel matig dat je al snotterend naar je werk gaat, maar ja. Vooral dat laatste inderdaad
Nou ja Noppie was niet welkom bij de MvG kliek toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Maar de Nederlanders hebben allemaal netjes afstand van elkaar gehouden
Hier bestaat een gifje vanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja Noppie was niet welkom bij de MvG kliek toch?
Ja dit is wel een beetje treurigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vrouwen..
Ja snap ook niet wat dat nu uitmaakt.quote:
De commerciële wereld lijkt me dan ook echt razend kut.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onderschat niet dat veel werkgevers hun personeel gewoon dwingen. Kom je niet prima hoor, maar je contract gaan we niet verlengen, want je past niet lekker in de groep etc etc.
Lambert is live zo bizar.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Adam Lambert, is die niet gay?
Geef mij maar Freddie.
Hier schaar ik me niet achter.quote:
Met een negatieve GGD test op zak. Dat vindt mijn werkgever helaas meer dan genoeg reden om gewoon op kantoor te komen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel matig dat je al snotterend naar je werk gaat, maar ja. Vooral dat laatste inderdaad
'I'm very strong so corona doesn't like me"quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wappies laten zich niet testen dus geen wappie.
DRT weet wie Noppert is.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier schaar ik me niet achter.
Noppert is gewoon een saai figuur waar we niets mee kunnen. Behalve als je een triest persoon dus vlaggetjesobsessed bent.
Toch zijn er mensen die voor hem juichenquote:
Ik geloof je, maar dan is hij kritisch dat kan, maar geen wappie. Dat is a different cook maatquote:Op woensdag 29 december 2021 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Met een negatieve GGD test op zak. Dat vindt mijn werkgever helaas meer dan genoeg reden om gewoon op kantoor te komen.
[..]
'I'm very strong so corona doesn't like me"
Zijn letterlijke woorden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 29 december 2021 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier schaar ik me niet achter.
Noppert is gewoon een saai figuur waar we niets mee kunnen. Behalve als je een triest persoon dus vlaggetjesobsessed bent.
Poepie doe nou nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar dan is hij kritisch dat kan, maar geen wappie. Dat is a different cook maat
Dat zegt volgens mij niemand hierquote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Kansloos gedoe altijd dat je niet voor Nederlanders mag juichen.
Onmogelijk toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Price v Kleeten wordt een heerlijke pot op Nieuwjaarsdag.
Toch wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij niemand hier
Chizzy ook hequote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel opvallend enkel de Nederlanders COR. Zouden die Engelsen de boel beflikkeren met die tests?![]()
Je bent ook gewoon een totale imbeciel als je blind op een vlaggetje opgaat en niet op de persoon en karakter.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
TEAM WADE!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Szura het volgende:
Ik blijf het zeggen: Kleetun wordt wereldkampioen
Dit is een inclusief bad,quote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Veilig gokje jaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
De kans dat er darters aan het gooien zijn met vervalste testen schat ik nu in op ongeveer 100%
De kans dat er darters aan het gooien zonder vervalste tests schat ik een stuk lager in jaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
De kans dat er darters aan het gooien zijn met vervalste testen schat ik nu in op ongeveer 100%
SOWquote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Price v Kleeten wordt een heerlijke pot op Nieuwjaarsdag.
Dirkie sowieso.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
100%.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel opvallend enkel de Nederlanders COR. Zouden die Engelsen de boel beflikkeren met die tests?![]()
Deef was niet slim genoeg om tests te vervalsenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oja die was ik vergetenDan nog slechts 1 geval wtf
Bungalow is een specioale.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oja die was ik vergetenDan nog slechts 1 geval wtf
Kalm aan, makker.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee laat maar, nieuwjaarsdag, Vinale is de 3e natuurlijk.
Weten we meteen hoe we de Britse cijfers op moeten vatten.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
Nu Marco B nog.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Ghislaine Maxwell schuldig verklaard jongens, stukje kinderverkrachtings.
Andrew zal wel weer onschuldig worden verklaardquote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Terechtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Nou nou nouquote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
Nederland is gewoon een afschuwelijk land.
Jij moet je even bij mij melden. DM please.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef Chippiegang het volgende:
Clayton moet even rustig aan doen, Willen wel diep in de nacht natuurllijk
Nee, ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu de rest nogDat zal wel niet gebeuren.
Iedereen is gewoon ook wat geprikkeld momenteel, niet netjes dit maar vermoedelijk is ze gewoon geīrriteerd omdat hij een wappie is (en drukt het op die manier uit).quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Doevelaer het volgende: [..] Een van mijn vrouwelijke medewerkers zat te janken dat een mannelijke collega van haar zat te snotteren. Die man is een wappie, maar heeft zich netjes laten testen; negatief. Toch vond zij het allemaal maar eng. Diezelfde avond zie ik op haar insta dat ze met 7 vriendinnen tegen elkaar aan gedrukt aan het zuipen is.
Vrouwen..
Ieder z'n vak, DRT is inclusiefquote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Katjequote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand de gokreclames (inclusief meuk als Toto, maar exclusief het katje van de Staatsloterij) weer verbieden
Heel mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat boeit mij verder nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een totale imbeciel als je blind op een vlaggetje opgaat en niet op de persoon en karakter.
Hoeveel strippers zou hij hebben gewurgdquote:Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef Gehrman het volgende:
Zou me niets verbazen als Maijer een seriemoordenaar is.
Nee dat gun ik hem niet na vorig jaar. Dat zou echt sneu zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga lachen als Kleermakert ook positief is
Oh fuck yeah spread itquote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bizar dat die zaal gewoon vol zitDaar klopt natuurlijk ook niks van
Een bult.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoeveel strippers zou hij hebben gewurgd
Lieke Martensquote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dit er een van de Pussycat Dolls?
Dat is een heel groot warm badquote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat had je al duidelijk laten merken ja
Nja daar kun je niks van zeggen iddquote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is een heel groot warm bad
wel als hij wintquote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef De_Kraam het volgende:
Noppie is geen Nederlander en ligt eruit, tyf op Marzzel.
Jackie Groenen blijft mijn favoriet al is Lieke okay.quote:
Alles met adem is naaibaarquote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zou ik ook naaien. Is dit een nieuwe foto?
Zijn beide wel een nachtje op de bank slapen waardquote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jackie Groenen blijft mijn favoriet al is Lieke okay.
Jackie en Donkiequote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jackie godin. Ik ben ook fan van Julia van K3 nu bohquote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat boeit mij verder niet![]()
Kijk de reacties in dit topic naar van Gerwen. Dat is nu juist onze trots eigenlijk. Alsof Dirk of Danny ook maar in de buurt van een wk titel kan komen.
Tja je ziet het niet zo terug in de ziekenhuizen. Het is een mildere variant dus je moet het zien als een rondgaande verkoudheid, dus in principe kan dit wel. Alleen spoort dat niet met dat supporters zonder coronatest het gebouw in kunnen komen en spelers die wel moeten inleveren.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
oh oh, Stukje John Wayne Gacyquote:Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef Gehrman het volgende:
Zou me niets verbazen als Maijer een seriemoordenaar is.
Hartslag is toch wel een fijne toevoeging.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles met adem is naaibaar
Over een paar jaar sta je daar gewoon met je neus vooraan.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jackie godin. Ik ben ook fan van Julia van K3 nu boh
https://fhm.nl/fhm-fotoshoot-lieke-martens/quote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zou ik ook naaien. Is dit een nieuwe foto?
Wow diep ditquote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
Julia woont hier 2 minuten vandaanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Over een paar jaar sta je daar gewoon met je neus vooraan.
Deze sla ik wel even op.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
Opgeslagen voor het nageslachtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is géén nieuw materiaal (doch wel het posten waard)quote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://fhm.nl/fhm-fotoshoot-lieke-martens/
Alsjeblieft ouwe reus
Rare foto’squote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsjeblieft ouwe reus
Dankjewel ouwe reus. Wel matige foto's.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsjeblieft ouwe reus
Triggeredquote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Puntige knieën.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsjeblieft ouwe reus
De eisen van @Poepz0r worden steeds duidelijkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hartslag is toch wel een fijne toevoeging.
Nee, je moet het wel heel serieus nemenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Triggered![]()
Man wat zal jou het verrekken waarom iemand anders voor wie dan ook juichtWe hebben gewoon met z'n allen lol hier
Opzichtig hoe je hier meteen een poging tot serieuze discussie de kop in probeert te drukken met een feelgoodshow.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Triggered![]()
Man wat zal jou het verrekken waarom iemand anders voor wie dan ook juichtWe hebben gewoon met z'n allen lol hier
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsjeblieft ouwe reus
Ik ben geen lid van de papieren versie.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is géén nieuw materiaal (doch wel het posten waard)
Pics?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef Chippiegang het volgende:
Poooh broekje gaat nu echt helemaal uit,
Ja joh, vind er wat vanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opzichtig hoe je hier meteen een poging tot serieuze discussie de kop in probeert te drukken met een feelgoodshow.
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van de papieren versie.
HBO MAX goden binnenkort bohquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Boybolie geeft niet thuis. Tijd voor Netflix.
Wel een dartboekjequote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef Jiyar86 het volgende:
Jongens is er een dartfilm die jullie mij aanraden om te kijken? Ik heb namelijk netflix.
Deze ken ik nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor wat van deze
[ afbeelding ]
40 gramquote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor wat van deze
[ afbeelding ]
Ja leuk betoog. Maar een vlaggetje boeit voor mij dus wel. En zoals Dirk laatst die wedstrijd won, daar geniet ik van. Dat had me niks geboeid als Dirk Frans was geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marketingchips genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor wat van deze
[ afbeelding ]
‘dartfilm’quote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef Jiyar86 het volgende:
Jongens is er een dartfilm die jullie mij aanraden om te kijken? Ik heb namelijk netflix.
Sjurl smijt dat gewoon drie keer per beurt naar een bordquote:
Kende ik ook niet, zat volgens mij in het kerstpakket van m'n vader en die hoefde 'm niet. Tot mijn treurnis lijken ze ook niet echt lekker makkelijk verkrijgbaarquote:
Moet je het boekje van De Gies hebben, zijn memoiresquote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Mag ook, ik ga graag naar de bieb
Ik zou het doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben komende drie dagen niet online. Tijd voor een gifje?
Neef_Wuppie ?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je daadwerkelijk dagen bedoelt en niet maanden zou ik er nog eens over nadenken vrees ikquote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Stukje Oplichtingquote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3 euro per zakje ofzo. Stukje marketing act.![]()
Eens.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk dagen bedoelt en niet maanden zou ik er nog eens over nadenken vrees ik
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3 euro per zakje ofzo. Stukje marketing act.![]()
Straks ben je nog te laat terug voor de Daytona 500, dat zou dom zijn.quote:
Goed dat je het zegt, dan hou ik daar rekening mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Uitslag is al bekend van de top 2000quote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo maar naar de top2000 denk ik...
Gelachen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Watquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoi GGMM wat zou je er van vinden als ik SHEEP SHAGGING BASTARD tegen je zei?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan hou ik daar rekening mee.
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan hou ik daar rekening mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 27-11-2021 t/m 31-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
001 2686 Dr_Flash Gerwyn Price
002 2227 maxi-mus Peter Wright
003 2156 Tagliano Michael van Gerwen
004 1977 Poepz0r James Wade
005 1975 Doevelaer Dimitri Van den Bergh
006 1724 Zipportal Gary Anderson
007 1682 fetX Jose de Sousa
008 1628 Szura Jonny Clayton
009 1424 Neef_Wuppie Michael Smith
010 1317 El-Stinho Nathan Aspinall
011 1304 Frozen-assassin Rob Cross
012 1115 SlechteWoordgrappen Krzysztof Ratajski
013 1113 Chippiegang Joe Cullen
014 1036 GurneyIsBestOke Dave Chisnall
015 0958 Coco Ryan Searle
016 0952 wimderon Stephen Bunting
017 0933 engine Dirk van Duijvenbode
018 0893 De_Kraam Danny Noppert
019 0890 Kopiko Luke Humphries
020 0863 de_boswachter Simon WhitlockTEAM WADESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou perplex staanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi GGMM wat zou je er van vinden als ik SHEEP SHAGGING BASTARD tegen je zei?
020 0863 de_boswachter Simon WhitlockOeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
020 0863 de_boswachter Simon WhitlockNog steeds de aanstaand kampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Nieuwe auto genot 4 januariquote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker op 4 januari doen, maakt het uit
Dat snap ik, zeker.quote:
020 0863 de_boswachter Simon WhitlockDamon Heta, godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
020 0863 de_boswachter Simon WhitlockJeetje, nooit zo laag gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kijkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
En toch moet er iemand verliezen vanavond.
"Wel een lekkie", hoor ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:27 schreef Tagliano het volgende:
De leg hierna wordt een grotemannenleg letten we even op
Ik mis morgen de middagsessie, dus @Poepz0r mag Wade hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongemeen spannend om plek 4 wel
Heb wel een ietwat beginnend verkoudheidje mogelijkquote:
Alles wat na de Adonis komt valt in principe tegenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:27 schreef Gehrman het volgende:
Van Bronze Adonis naar William O'Connor.
Beflikkerd.
Het is toch ook 2-2quote:
Als ik er voor ga zitten haal ik plek 1 ook nog wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik mis morgen de middagsessie, dus @:Poepz0r mag Wade hebben.
Ik blijf wel thuis dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb wel een ietwat beginnend verkoudheidje mogelijk
WAS UW HANDEN STUCquote:Op woensdag 29 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb wel een ietwat beginnend verkoudheidje mogelijk
Zat die niet bij dat kerst'diner' met Arjan, cameraman Paul, Kim en DartsMartijn?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
NOPPERT BOEIT NIEMAND ENE ZAK
Behalve als Searle nu ook CORRED is.
020 0863 de_boswachter Simon WhitlockZo dom ben ik nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |