quote:
Mensen die op het laatste moment cancelenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Degenen die Oud&Nieuw organiseren hebben last-minut het gecanceld omdat ze het toch te druk vonden met corona en dat is ze niet in dank afgenomen. Nu heel veel onnodig gedoe hieruit.
Kansloos oninteressant drama dus.
Het is een gemengde groep en dat merk je nu wel jaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is dit je vriendengroep of je vriendinnengroep?
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Szura het volgende:
Flikker op met je kutovergangen Maijer
Dat magquote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Mm ik ben meer van November Rain
Heb ze nu 3 x live gezien met Adam Lambert boh genot hoor. Luister alles van ze (ook het werk uit het hele begin). WAT EEN BANDquote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]![]()
Mijn vader had altijd The Miracle & Innuendo in z'n auto liggen. Alle nummers op die platen zijn pure jeugdherinneringen voor mij.
en is het een gemengde groep vrienden & vriendinnen of zijn het jouw vrienden met hun vriendinnen?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een gemengde groep en dat merk je nu wel ja
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer grote meevaller
Dat heb je zonet ook gezegd.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb ze nu 3 x live gezien met Adam Lambert boh genot hoor. Luister alles van ze (ook het werk uit het hele begin). WAT EEN BAND
Een van mijn vrouwelijke medewerkers zat te janken dat een mannelijke collega van haar zat te snotteren. Die man is een wappie, maar heeft zich netjes laten testen; negatief. Toch vond zij het allemaal maar eng. Diezelfde avond zie ik op haar insta dat ze met 7 vriendinnen tegen elkaar aan gedrukt aan het zuipen is.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een gemengde groep en dat merk je nu wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |