Lieke Martensquote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dit er een van de Pussycat Dolls?
Dat is een heel groot warm badquote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bizar dat die zaal gewoon vol zitDaar klopt natuurlijk ook niks van
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat had je al duidelijk laten merken ja
Nja daar kun je niks van zeggen iddquote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is een heel groot warm bad
wel als hij wintquote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef De_Kraam het volgende:
Noppie is geen Nederlander en ligt eruit, tyf op Marzzel.
Jackie Groenen blijft mijn favoriet al is Lieke okay.quote:
Alles met adem is naaibaarquote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zou ik ook naaien. Is dit een nieuwe foto?
Zijn beide wel een nachtje op de bank slapen waardquote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jackie Groenen blijft mijn favoriet al is Lieke okay.
Jackie en Donkiequote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jackie godin. Ik ben ook fan van Julia van K3 nu bohquote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat boeit mij verder niet![]()
Kijk de reacties in dit topic naar van Gerwen. Dat is nu juist onze trots eigenlijk. Alsof Dirk of Danny ook maar in de buurt van een wk titel kan komen.
Tja je ziet het niet zo terug in de ziekenhuizen. Het is een mildere variant dus je moet het zien als een rondgaande verkoudheid, dus in principe kan dit wel. Alleen spoort dat niet met dat supporters zonder coronatest het gebouw in kunnen komen en spelers die wel moeten inleveren.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bizar dat die zaal gewoon vol zitDaar klopt natuurlijk ook niks van
oh oh, Stukje John Wayne Gacyquote:Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef Gehrman het volgende:
Zou me niets verbazen als Maijer een seriemoordenaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |