Ik doe het management. Het zware werk besteed ik uitquote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky …vooruitlopend op de aanstaande revalidatie: doe het planten in badges en neem pauzes tussendoor.
(Over)Morgen is er weer een dag.
👍🏼 succes!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe het management. Het zware werk besteed ik uit
Vooralsnog staan er morgen een uurtje en vrijdag wat langer op de planning. Maandag is er nog een kans om te planten en dan duurt het 4 weken voor we verder kunnen.
Ja, je komt best wel dicht bij mijn huis op dat pad. Ik kan een stuk meewandelenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef borisz het volgende:
Ok Westerborkpad it is. Putten - Harderwijk via Ermelo.
Lijkt me wel een mooi doel voor 2022 om dit pad af te maken. Nog wel 12 etappes van Isa verwijderd
Hangen op alle LAW's bordjes eigenlijk? Of is dat iets van afgelopen tijd. Afgelopen zomer zag ik voor de groepsaccommodatie die we altijd huren bordjes van het Pieterpad hangenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de LAW-plaatjes op lantaarnpalen en zo gespot en vroeg bij de plaatselijke VVV of ze ook wisten welk LAW pad het was. Ze hadden geen ideeZelf op onderzoek uit gegaan: Westerbork-pad dus.
Geen idee; ze vielen me pas een paar jaar geleden op. En de stukken van het Pieterpad die ik heb gelopen hadden ook bordjes. Ik kan je niets vertellen over 'alle LAW's'quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef derLudolf het volgende:
Hangen op alle LAW's bordjes eigenlijk? Of is dat iets van afgelopen tijd. Afgelopen zomer zag ik voor de groepsaccommodatie die we altijd huren bordjes van het Pieterpad hangen
Dit is een goed adviesquote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky …vooruitlopend op de aanstaande revalidatie: doe het planten in badges en neem pauzes tussendoor.
Wanneer komen ze? Men geeft aan, omdat omikron zich wat anders gedraagt, zo kort mogelijk voordat je ergens naar toe gaat te testen. Voorbeeld was, ga je met vrienden oud/nieuw vieren dan om ca 18 uur testenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Blues het volgende:
Jongus, waar is @:Minilot gebleven?
Zou het wel goed met haar gaan? Opgeslokt door gü ?
Sterkte voor Loebes think!
En hopelijk komt het goed voor Doraatje.
Wij (g en ik, kinderen en kleinkinderen) gaan ons allemaal even zelftesten morgenmiddag. Je weet maar nooit als we elkaar vrijdag allemaal zien/knuffen/logeren hier.
Directe coll is pos (hele gezin) maar ze heeft maandag alleen maar even achter me langs gelopen om iets te pakken... denk 1 min wat dichtbij gezeten. Rest zat ze in een spreekkamer omdat ze ging roosteren, gister pos getest. Dus dat loopt wel los hopefully.
@:Catastrofe lekker handig van je kennis
Ja, dat vraag ik me ook al even af. Laatste keer op FOK was bijna een maand terugquote:Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Blues het volgende:
Jongus, waar is @:Minilot gebleven?
Zou het wel goed met haar gaan? Opgeslokt door gü ?
Planten in badges wordt wat krap. Onhandig ookquote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef AnneX het volgende:
Jij bent er ook laat (vroeg?) bijquote:Op donderdag 30 december 2021 03:00 schreef AnneX het volgende:
Gut Cat., ben je daarvoor zo gevoelig? En gebruik je 1 x 500 pcm?
Een kennis (vpk) gebruikt 1 pcm als inslaapmiddelttje, wordt zij roezig van.
Dus zonder codeine. Duh.
Veel plezier dan maar met boek. En stomme kies.
Oh ja dat is misschien wel handig dan. Rot van je kies trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2021 06:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent er ook laat (vroeg?) bij
Met para ga ik in het algemeen voor 2x500 per gift. Max 3000 per dag.
Voorlopig toch maar even de versie zonder caffeine pakken.
Lastig uit te leggen dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Ik heb het geprobeerd maar was echt niet door te komen zeg.
Gelukkig heeft de nrc recensie nog meer woorden nodig.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Ik heb het geprobeerd maar was echt niet door te komen zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de nrc recensie nog meer woorden nodig.Het klinkt niet alsof ik iets gemist heb geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je wel voor de correctiequote:Op donderdag 30 december 2021 04:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Planten in badges wordt wat krap. Onhandig ook
Beter gaat LS planten in batches.
Ik dacht, misschien heb ik gewoon gemist wat er gebeurde ofzo haha.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen dan.
Het was hier het op de hak nemen van terugblikken op afgelopen jaar..de opsomlijst van presentatoren van de tig talkshows…het opkloppen van een gala door alsmaar herhalen van tekst van introductie en nog eens en nog eens ….( daaraan erger ik mij ook flink: 4 x dezelfde trailer op een avond voor een show of wat dan ook later die week) . De uitgestreken gezichten van de acteurs als persiflage op wat zij staan te doen…oh, wat staan wij geweldig U te vermaken met opgeklopte b.s. . Zoiets.
Er is vast iemand, die een betere samenvatting heeft.
En het scheelt als je de eerdere uitzendingen hebt gezien.
Goedemorgen.
Waar zouden we zijn zonder de trein?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:45 schreef borisz het volgende:
Goed kapotte spoorbrug zorgt ervoor dat het toch Amsterdam wordt IPV Putten.
Champagne en oliebollen!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:04 schreef Lonaa het volgende:
Hello.
Vandaag komt de nieuwe TVEr komen ook wat vrienden + champagne
En oliebollen.
Dit is wel eckte.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Champagne en oliebollen!
(hoewel ik meestal cremant pak maar in mijn ogen 1 pot nat)
#llabieljemaghetzijnquote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes achtergelaten bij de dierenarts. Ik moest een traantje laten #LabielIkBenHet
Nu hebben wij boven behalve in de badkamer nergens de verwarming aan. Maar ik denk dat ik mijn zomer dekbed maar weer pak :’)quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
#llabieljemaghetzijn
Mogge. Best wel wat wakker na een half doorwaakte nacht. Denk dat ik de komende nachten maar een plaid pak ipv een dik dekbed.
Da’s me net te veel werk 😉quote:Op donderdag 30 december 2021 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nu hebben wij boven behalve in de badkamer nergens de verwarming aan. Maar ik denk dat ik mijn zomer dekbed maar weer pak :’)
Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef AnneX het volgende:
Sterkte voor de eigenaars van de zielige hondjes en overige huisdieren.
Je moet dit programma wel een beetje doorhebben. Als je zomaar een keer kijkt, lijkt het nergens op te slaan denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien heb ik gewoon gemist wat er gebeurde ofzo haha.
Maar dan is het gewoon niet mijn humorkan ook!
Ik zag bij de dierenarts iets over een thundershirt. Zou dat iets kunnen zijn ?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het ook een ingewikkeld programma.
Kan, weet niet zo goed. Ik geloof dat het bij sommige honden wel de scherpe kantjes eraf haalt. Ik kan d'r altijd inbakenen met steunverbandquote:Op donderdag 30 december 2021 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zag bij de dierenarts iets over een thundershirt. Zou dat iets kunnen zijn ?
Haha ja dat doen eigenlijk alle Husky’s die ik kenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:39 schreef fietsie het volgende:
Hier loopt altijd een Husky met een hoofdband, die zn oren afdekt. Was ook vanwege minder prikkels zei zn eigenaar. De Husky is wel heel luidruchtig als je met die mevrouw probeert te praten, hij mengt zich in het gesprek
Ik vind ze vrij onvoorspelbaar; mimiek en gedrag matchen in mijn ogen niet altijdquote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens bij Husky's. Dora ook, trouwens.
Correct. En dat is precies waarom ik ze ingewikkeld vind. En Dora ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij onvoorspelbaar; mimiek en gedrag matchen in mijn ogen niet altijd
Bouwemmers (die stevige van 12L) zijn goed voor 1kg bloemquote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef fietsie het volgende:
Ik zit in dubio over de maat beslagkom. Ik herinner me een jaar dat ik een IKEA opbergbox gebruikte, maar weet niet meer voor hoeveel kilo bloem dat was.
Serieus zoveel? Enig idee hoeveel bollen dat ongeveer worden?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwemmers (die stevige van 12L) zijn goed voor 1kg bloem
Het beslag rijst flink - tenzij je die van Koopmans hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Serieus zoveel? Enig idee hoeveel bollen dat ongeveer worden?
Wij gaan morgen voor het eerst en had bedacht 1 pak bloem te doen. Maar ik hoef er geen 50 ofzo
Nee we gaan zelf beslag makenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het beslag rijst flink - tenzij je die van Koopmans hebt natuurlijk.
Voor het bakken sla je hem nog een keer door en heb je een bodempje over. Geen idee hoeveel je daar uit haalt eigenlijk, ik tel ze nooit.
Vrijdagochtend/middag had daar moeten staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer komen ze? Men geeft aan, omdat omikron zich wat anders gedraagt, zo kort mogelijk voordat je ergens naar toe gaat te testen. Voorbeeld was, ga je met vrienden oud/nieuw vieren dan om ca 18 uur testen
Sowieso, ik heb heimwee naar de oliebollen van opa. Warm en knapperig, net gebakkenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:22 schreef derLudolf het volgende:
Zo duur zijn de ingrediënten ook niet dus als er wat overblijft is ook geen ramp.
Niet vergeten tijdens het bakken regelmatig te proevenDan zijn ze het lekkerst vind ik, rechtstreeks uit de pan
Ik kijk de video van Holtkamp nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef fietsie het volgende:
Dit is een voorbeeld van een recept met ouderwetse aanpak:
https://www.zonder-fratsen.nl/minder-verantwoord/omas-oliebollen/
Cafeïne ging het overquote:Op donderdag 30 december 2021 03:00 schreef AnneX het volgende:
Gut Cat., ben je daarvoor zo gevoelig? En gebruik je 1 x 500 pcm?
Een kennis (vpk) gebruikt 1 pcm als inslaapmiddelttje, wordt zij roezig van.
Dus zonder codeine. Duh.
Veel plezier dan maar met boek. En stomme kies.
Ik vind persoonlijk het recept van Holtkamp "te nat". Moeilijker om bollen zonder draden eraan te maken.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk de video van Holtkamp nu.
Ok, eens kijken wat de verhouding zijn dus.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het recept van Holtkamp "te nat". Moeilijker om bollen zonder draden eraan te maken.
Oh ja die zijn lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Myraela het volgende:
De lekkerste oliebollen hebben zoveel mogelijk stekels zodat ze krokante stukjes krijgen.
Oh echt. De onze doet nog wel wassen en daarna met een trekkertjequote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef Blues het volgende:
Glazenwassers gebruiken dus tegenweurdig helemaal geen trekker of zeem meer
Alleen nog op de autowasmanier hier. Met een lange stok met bezem waar water uit sproeit. That's it.
6 ramen (sommigen in 3 kleintjes) voor 16 euro. Kassa
Alweer gegrinnikt.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het beslag rijst flink - tenzij je die van Koopmans hebt natuurlijk.
Voor het bakken sla je hem nog een keer door en heb je een bodempje over. Geen idee hoeveel je daar uit haalt eigenlijk, ik tel ze nooit.
Dit ben ik wel met je eens eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Myraela het volgende:
De lekkerste oliebollen hebben zoveel mogelijk stekels zodat ze krokante stukjes krijgen.
Hier nog wel. Tot groot plezier van de diva’s en sommige glazenwassersquote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef Blues het volgende:
Alleen nog op de autowasmanier hier. Met een lange stok met bezem waar water uit sproeit. That's it.
Hullie mogen toch niet meer op een ladder staan!?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef Blues het volgende:
Jaaa daar hoop ik op!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Myraela het volgende:
Moet je vaak juist de recepten zoeken van de mensen die er minder ingewikkeld over doen. Want al die zelfbenoemde deskundigen zijn vooral fan van de perfecte ronde bol.quote:
Klopt, van dat speciale water wat geen residu achterlaatquote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef Blues het volgende:
Ze hebben dat inderdaad naar FEE getrokken. Wat best fijn is voor het overzicht, maar over het vaak niet gezelliger maakt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:41 schreef fietsie het volgende:
Is er geen centraal oliebollen topic meer in CUL ? Ik zie er een in FEE nu...
Als je kijkt wat zo'n carbon stok kost, mag je heel wat ruitjes wassen voor dat geldquote:
Sjah dat zie je wel in meer subfora :pquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben dat inderdaad naar FEE getrokken. Wat best fijn is voor het overzicht, maar over het vaak niet gezelliger maakt.
oh ja dit witbier ga ik ook doen inderdaad, dat hebben we toch staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Dit is de basis voor mijn recept.
https://nl.m.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Oliebollen
Wel met wat aanpassingen:
-zout heb ik gereduceerd tot 16 gram per kg bloem;
-de helft van de hoeveelheid melk vervang ik door ongefilterd witbier.
Vast wel! Welkom thuis (t is hier niet veel kouder dan je gewend bent)quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Barreltje het volgende:
Zou er een oliebollen kraam staan op schiphol?
Osmosewater. Water dat door een filter met zoutoplossing is gegaan. Dit wordt in de autowasstraten gebruikt als spoelwater om daarna vlekkeloos droog te kunnen blazenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, van dat speciale water wat geen residu achterlaat
Mijn grootste klacht is eigenlijk dat ze houtwerk nooit meenemen en dat wordt ook goor.
En wat er aan beslag over is verdunnen voor pannenkoeken.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Dit is de basis voor mijn recept.
https://nl.m.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Oliebollen
Wel met wat aanpassingen:
-zout heb ik gereduceerd tot 16 gram per kg bloem;
-de helft van de hoeveelheid melk vervang ik door ongefilterd witbier.
Ja die staat er, als je richting de bushaltes loopt op dat plein. Ze hebben alleen niet echt heel erg goeie oliebollenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Barreltje het volgende:
Ja. Buiten aan de kant van de NS uitgang. Gister nog gezien.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Barreltje het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Osmosewater. Water dat door een filter met zoutoplossing is gegaan. Dit wordt in de autowasstraten gebruikt als spoelwater om daarna vlekkeloos droog te kunnen blazen
Dat zei ik ook al tegen g.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, van dat speciale water wat geen residu achterlaat
Mijn grootste klacht is eigenlijk dat ze houtwerk nooit meenemen en dat wordt ook goor.
Oh ja Zet, welkom terug! Had je een fijne reis/vakantie?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef z80 het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was nog redelijk druk met voornamelijk Duitsers.
Ook het avondeten zwom zo de kar in. Tevens een geglazuurde ovenschaal mee genomen. Past de vis mooi in.
Voor wanneerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:52 schreef z80 het volgende:
[..]
En wat er aan beslag over is verdunnen voor pannenkoeken.
Ja precies, wij eten alleen een soepje morgen, Voor het idee dat we wel wat op hebben anders voel ik me helemaal een snack big.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor wanneerop 31/12 slaan we de avondmaaltijd eigenlijk altijd over. Overdag al genoeg gehad en 's avonds krijg je ook weer genoeg.
Dat ga ik zaterdag doen met zuslief. Ipv 2e kerstdag toen zijn met de kapotte CV zat.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan morgenavond lekker kaasfonduen. Ik ben toch al dik.
Vakantie was goed. Net op tijd in Thailand. Een paar dagen later werd de quarantaine periode 7 dagen. Nu was het in de middag aankomen in Bangkok, testen, naar het hotel. Op de kamer blijven tot de uitslag van de test. Die zat bij het ontbijt. Effectief dus enkel 1 avond niet de stad in gekund.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja Zet, welkom terug! Had je een fijne reis/vakantie?
Bij de terugvlucht richting Schiphol, na de aangeboden maaltijd later nog wat eten gehaald. Alle drie de opties voor het avondeten gehad. Er zat ook een bakje vegetarisch bij. Tot mijn verbazing goed gekruide groente, tomaat en aardappelschijfjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:08 schreef Blues het volgende:
g staat alvast mexicaanse wraps te maken voor de k.kinderen en onszelf voor morgen, hoeft het morgen alleen de oven nog een keer voor opwarmen...
Maar kleine A. van 7 wil graag vegetarisch eten.. dus g joggelt met 2 pannen.. gooit ie bijna alle gehakt in die pan voor A![]()
Voor in de vrieskist. Per koek opgerold en los ingevroren voor de snelle hap.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor wanneerop 31/12 slaan we de avondmaaltijd eigenlijk altijd over. Overdag al genoeg gehad en 's avonds krijg je ook weer genoeg.
Maar krijg je dat ook echt op?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor, geen probleem. Dan begin ik 's avonds gewoon wat later met snacken.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar krijg je dat ook echt op?
Ik vind dat al heftig na een werkdag, laat staan op een dag vol oliebollen en snacks
Ja ok, ook weer zo, avond is lang zatquote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Dan begin ik 's avonds gewoon wat later met snacken.
Yeahquote:Op donderdag 30 december 2021 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo loebie is weer thuis. Zo suf als iets. Heb hem net een handje brokjes gegeven want die moest natuurlijk nuchter zijn. Kijken of hij dit binnen kan houden. Dan krijg hij straks nog wat.
Ohhh wat fijn!!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo loebie is weer thuis. Zo suf als iets. Heb hem net een handje brokjes gegeven want die moest natuurlijk nuchter zijn. Kijken of hij dit binnen kan houden. Dan krijg hij straks nog wat.
Hier ook kaasfondue. Overdag ben ik gewoon aan het werk, dus geen tijd voor uitgebreid eten. Op die ene oliebol en appelbeignets hou ik het ook niet de hele avond vol. Ik vind het fijn om wat uitgebreider te eten juist, want ons kind is nogal van de haast, dus dan heb je ik 15 minuten je avondeten op en zit je elkaar de rest van de avond aan te kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geloof ook niet dat ik dat doe. Gewoon normaal ontbijt en lunch en avond eten. Ga 's avonds naar vrienden, en daar wel hapjes en appelflappen. Maar dan ook weer niet heel veel bijzonders, maar net als altijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wat doen jullie allemaal op oudjaarsdag met de héle dag snackenhet is niet eens een vrije dag.
Dat zijn toch de leuke extraatjes. Wij hadden gisteren een geweldige oliebol.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:
‘Onze’ kraam had de meest smakelijke appelbeignet ever.Wow.
Voor mij wel een vrije dag, en wij gaan oliebollen bakken dus dan snack ik die de hele middag.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier ook kaasfondue. Overdag ben ik gewoon aan het werk, dus geen tijd voor uitgebreid eten. Op die ene oliebol en appelbeignets hou ik het ook niet de hele avond vol. Ik vind het fijn om wat uitgebreider te eten juist, want ons kind is nogal van de haast, dus dan heb je ik 15 minuten je avondeten op en zit je elkaar de rest van de avond aan te kijken
Ik weet niet hoe omvangrijk jij eet, maar volgens internet heeft een oliebol 160-250 calorieën, dat vind ik een vrij karige maaltijdquote:Op donderdag 30 december 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:
‘Onze’ kraam had de meest smakelijke appelbeignet ever.Wow.
Eén oliebol vult als een maaltijd, inclusief staketsels. Dat was gister.
Verder ‘gewoon’ de dagelijkse maaltijden.
Morgn maar 2 bollen halen. Dat is genoeg dan.
Of nog 2 voor in de vries en voor wentelteefjes later?
En yeuh voor Think en ook voor Loebes.![]()
Mooie post dit, kinderbijbels om 12 uur en mistroostig bij het ontbijtquote:Op donderdag 30 december 2021 16:01 schreef Blues het volgende:
Gedoe Zet met die testen!
Loebes![]()
Wij werken allebei morgen, ik de ochtend g de middag.
Kinderen komen tussen 16-17 en vieren wij O/N zoals anderen kerst denk ik![]()
We hebben als avondeten Mex wraps(iedere 1 grote) met een salade.
Toet is appel crumble door me, ieder eigen pannetje met home made ijs door g, smaken ovv kleintjes.
Later die avond bij de koffie, schaal olie- krentbollen en appelflappen.
Nog later bij de borrel, wat kaasjes, smeersels en een bestelde visschotel.
Dan hebben we voor 12 uur kinderbijbels en cava voor de volwassenen
Ontbijten doen we met zelfgemaakte mistroostig en een stol van m'n kerstpakket met jam.
En ergens in de middag na mss nog een wandeling naar de kinderboerderij rollen de kinderen naar huis en wij eten 3 dagen leftovers![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Blues het volgende:
Waar Kinderbijbels staatmoet staan bubbels 🥂
Mede mogelijk gemaakt door auto-aanvulquote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef Clubsoda het volgende:
Mooie post dit, kinderbijbels om 13 uur en mistroostig bij het ontbijt
Mooi zoquote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha Blues, moet hier hardop lachen
Ja, goed. Wonden helen goed .quote:
Die heeft een goede avond zo te zien hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zette heb bordje met overgebleven eten even op tafel. En hup daar was ze. Ik ga maar eens kijken naar mes, vork en slab![]()
[ afbeelding ]
Vrij nemenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wat doen jullie allemaal op oudjaarsdag met de héle dag snackenhet is niet eens een vrije dag.
Zeker weten van welquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker weten van wel![]()
Ik heb niet eens tijd om te werken dan
Trouwens! Dora houdt zich goed, tot nu toe. Halve dosering gisterenavond en vandaag, morgen dus het dubbele.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef Candaasje het volgende:
Hier wordt het overdag een paar oliebollen eten. 's Avonds werken. Tot 00:30 uur, dus da's weinig echt O&N vieren
[..]
Wat ga je allemaal doen dan?
Je gaat oliebollen van fietsie eten? Whut? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga oliebollen van @:fietsie eten, pizza van vandaag vreten, de hond uitlaten, mogelijk spelletje spelen en ik denk vlak na middernacht naar bed.
Ik denk het wel dan, jaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat oliebollen van fietsie eten? Whut? Heb ik iets gemist?
Wat liefquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk het wel dan, ja![]()
@:fietsie heeft hier oliebollen gebracht.
Ja!quote:
Komt dan bijna hier langs en hmpfquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk het wel dan, ja![]()
@:fietsie heeft hier oliebollen gebracht.
Ik hoop echt zo erg dat het morgen ook zo gaat als vandaag.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Moest vandaag nog wel aan Dora denke n en of het effect al merkbaar was. Net de update gelezen en fijn
Ik heb er niet echt stress van, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Dora weet natuurlijk niet dat het morgen echt "los" gaat, geef je de stress daarover niet onbewust door?
Lief van @:fietsie!
Gelukkig!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt stress van, eigenlijk.
Ik heb volgende week de hele week vrijquote:
Je kunt wel vrij nemen, maar het is geen vrije dagquote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker weten van wel![]()
Ik heb niet eens tijd om te werken dan
Jij bent gekquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:28 schreef Myraela het volgende:
Zo, om 5 uur in de auto en een uur in de rij. Maar we hebben de oliebollen.
Was voor het eerst en ga er geen nieuwe traditie van maken.quote:
Als ik vrij neem is het een vrije dag. En zelfs een vrijdag dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kunt wel vrij nemen, maar het is geen vrije dag
Ik mis wintersportquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb volgende week de hele week vrijmet die miezerige hoeveelheid vrije dagen moet ik een beetje doseren
maar ik vind O&N niet om door te komen doorgaans, dus ik vind werken wel best. Het allerfijnste is op wintersport zijn, lekker de hele dag skiën en dan thuis warm douchen, lekker eten en dan ben je al een heel eind onderweg. En de volgende ochtend weer de piste op en dat niksige gevoel van nieuwjaarsdag eruit waaien
![]()
Ik ben geen fan, is dat al duidelijk?
Mensen zijn kuddedieren, mogen graag vertellen dat ze ook bij kraam X gekocht hebben...quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allemaal!
Om 5 uur op weg voor oliebollenen dan ook niet de enige zijn. Die moeten wel heel geweldig zijn.
Je kunt in D zo je booster ophalen en dan kun je op wintersport. Kleine moeite als je graag wilt toch? Collega van me heeft vorige week z'n booster opgehaald, gaat tweede week van januari naar de sneeuw.quote:
Ik wacht nog even met mijn Booster. Anders zitten ze wel heel kort op elkaar voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt in D zo je booster ophalen en dan kun je op wintersport. Kleine moeite als je graag wilt toch? Collega van me heeft vorige week z'n booster opgehaald, gaat tweede week van januari naar de sneeuw.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik mis wintersport![]()
@:Lucky_Strike gefeliciteerd met je verjaardag
Pas om 10 uur in huisquote:
Als ik dit tempo aanhoud moet ik vanmiddag nog naar de bakker.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pas om 10 uur in huis![]()
Wel 1000 appelbeignets besteld. Zo goed van deze bakker
Wij hebben het voor dit jaar al uit ons hoofd gezet. We gaan wel kijken of we de boosters in zo’n ritme krijgen dat we volgend jaar weer kunnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]ik hoop zó dat we dit seizoen wel kunnen gaan.
Las ergens dat je de verkeerspleinen in Nijmegen aan het verkennen bent.quote:
Het gaat om de wegenverkeerswet. En dan met name de voorrangsregels.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Eigenlijk zijn alle rotondes rondlopende wegen.
Ik maakte een grapj0n Z, een grapj0nquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Het gaat om de wegenverkeerswet. En dan met name de voorrangsregels.
Op een rotonde heeft al het verkeer voorrang. Op een verkeersplein heeft het verkeer van rechts voorrang. Tenzij anders aangegeven met borden of verkeerslichten.
Maar je hebt wel gelijk. Het is een rondlopende weg. Met daarbij behorende manier van richting aangeven. Namelijk voor dat je afslaat naar rechts. Iets dat ook heel erg moeilijk lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik maakte een grapj0n Z, een grapj0n
Diepzinnig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Eigenlijk zijn alle rotondes rondlopende wegen.
Ook links blijven knipperen is voor velen een uitdaging. Maar naar rechts is inderdaad nèt nog wat moeilijker.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk. Het is een rondlopende weg. Met daarbij behorende manier van richting aangeven. Namelijk voor dat je afslaat naar rechts. Iets dat ook heel erg moeilijk lijkt te zijn.
Je bent meestal wel vrij de dag na je verjaardagquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:44 schreef Myraela het volgende:
Oh gefeliciteerd, LS!
Is dit nou een toffe dag om jarig te zijn? Wel elk jaar vuurwerk voor je verjaardag.
Nee ik stond ingepland van 16 tot 00:30 uur. Dus mijn dienst verschuift een paar uur.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:51 schreef AnneX het volgende:
🎉 @:Lucky-Strike Van Harte en een X leuke dag 💐
Hoe ging het managen van bomen planten?
Oliebollen roadtrip 😉 Dora & Lonaa en @:Candaasje ! Was je ingepland als achterwacht?
Totaal geen zin in en behoefte aan winkels.![]()
Alsof wij droog staan en verhongeren…onrust van mn.X
@:z80 ben je weer uitgerust na de lange trip naar huis. Wat een geregel met testen.
@:Barreltje ook al. Het weerhoudt mij van reizen, hoe leuk ook om op een zonnige en warme plek te zijn.
Excuse me….wat een idiote werktijden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee ik stond ingepland van 16 tot 00:30 uur. Dus mijn dienst verschuift een paar uur.
Maar ik heb net even geneusd in het systeem/opnamelijst/agenda (moet je nooit doen natuurlijk) en ik denk dat er weinig van oliebollen eten terechtkomt.
Ik begon mijn oudjaarsnachtdiensten om 21.00 ipv 23.00. Heeft de collega nog wat aan de avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:18 schreef AnneX het volgende:
Excuse me….wat een idiote werktijden.
Om een dienst op Oudejaarsavond hè, te beginnen om 00:30 uur, laat je collega’s de weg op rond 00:00 uur!
Dan heeft iemand toch niks te zoeken op de weg, behalve hulpdiensten.
Dat had wel anders gepland kunnen worden! Raar hoor.
Besloot je dat zelf, in overleg of van hogerhand?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon mijn oudjaarsnachtdiensten om 21.00 ipv 23.00. Heeft de collega nog wat aan de avond
In overleg met collega en leidinggevende. De extra uren werden gewoon betaald. Collega blij, ik blij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:21 schreef AnneX het volgende:
Besloot je dat zelf, in overleg of van hogerhand?
Oh nee, we overlappen normaal. De nachtdienst begint normaal gesproken om 21:00 uur, en eindigt dan om 6:30 uurquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Excuse me….wat een idiote werktijden.
Om een dienst op Oudejaarsavond hè, te beginnen om 00:30 uur, laat je collega’s de weg op rond 00:00 uur!
Dan heeft iemand toch niks te zoeken op de weg, behalve hulpdiensten.
Dat had wel anders gepland kunnen worden! Raar hoor.
‘Mijn’ late (nacht)diensten begonnen om 22:30 uur
Ik denk dat het idd Takenhof was die ik al heb gedaan. KKP komt vast nog wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Las ergens dat je de verkeerspleinen in Nijmegen aan het verkennen bent.
Heb je nu Takenhofplein gehad? En is Keizer Karelplein de volgende?
Voor wat betreft verkeer op deze pleinen. Het zijn geen rotondes, maar rond lopende wegen.
Belangrijk voor snel en veilig over deze pleinen te kunnen rijden.
Al het verkeer van rechts heeft voorrang. En laat duidelijk zien wat je van plan bent. Niet aarzelen maar gas er op en sturen. Recht oversteken is bij deze pleinen ook recht oversteken. Dus in een rechte lijn naar het midden en in een bijna rechte lijn naar de afslag.
Als pro tip. Bij afslaan zorg dat je zover naar de kant staat dat er net geen auto meer tussen past. Scheelt een boel geklooi en gevloek.
Zelf vind ik de rotondes in de Energieweg een groter ramp. Akelige verhogingen tussen de rijbanen en onoverzichtelijk.
Takenhof is ook de enige keer dat mijn rijinstructeur moest ingrijpen. Terwijl hij aan de telefoon was dus niet echt aan het opletten was, even schrikkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd Takenhof was die ik al heb gedaan. KKP komt vast nog wel.
Zonet theorie-examen. Één fout teveel op inzicht.![]()
Vanwege corona zitten ze zo volgeboekt dat m'n herkansing pas in april kan
Ik had veel voorrangsvragen met trams geoefend en dan vragen ze de hele tijd dingen met voetgangers.
Als er een ambulance komt met lichten en sirene, ga je dan in de berm, op een verdrijvingsvlak of op de rijbaan rijden?
Wat een moeilijke vragen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had veel voorrangsvragen met trams geoefend en dan vragen ze de hele tijd dingen met voetgangers.
Als er een ambulance komt met lichten en sirene, ga je dan in de berm, op een verdrijvingsvlak of op de rijbaan rijden?
Balen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef Tele6 het volgende:
Nog steeds.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Balen.
Als je nergens veilig heen kunt dan moet je gewoon blijven rijden waar je rijdt. De berm zou ik niet zonder meer in gaan. Tenzij de berm goed droog is (lange tijd geen neerslag) en strak gemaaid. Ik ben eens zowat op een betonblok geknald dat in de berm lag![]()
Hoeveel fout mag je tegenwoordig hebben op gevaarherkenning eigenlijk. Toen ik het deed was het net nieuw en mocht je 12 van de 25 fout hebben
Ook niet als je een ambulance bent?quote:
Gewoon op de rijbaan blijven rijden. De berm is gevaarlijk. De verdrijvingsvlakken voor jou verboden gebied.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:38 schreef Tele6 het volgende:
B had een slim idee en nou heb ik over 2 weken herkansing in Venlooooooo![]()
Het plaatje was met rechts berm (groen met bruin), dan rijbaan, dan verdrijvingsvlak want net een zijstraat gehad, en dan verhoging en dan de andere rijrichting. Dat verdrijvingsvlak was dus links van je. Ik dacht, misschien kan de ambulance me links inhalen via dat verdrijvingsvlak. Maar ik had er ook kunnen gaan rijden en dan kan ie rechts inhalen..
Vriendje is er nu, was file zei hij netquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Booster in kunnen plannen voor zondaglekker snel
Waar moest hij? Mijn man gaat zo naar Wijchen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vriendje is er nu, was file zei hij net
Nijmegen. Massinkhal geloof ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar moest hij? Mijn man gaat zo naar Wijchen.
Dat herinnerde me er aan dan ik maar eens moest kijken welke jaartallen aan de beurt waren. Ik verwacht 2 januari een afspraak te kunnen makenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:19 schreef borisz het volgende:
Afspraak staat. Volgende week op een mooie treurtriplocatie.
Denk dat ze voorlopig nog wel even blijven. 2e pfizer kreeg ik ook van een militair (heel klein iel mannetje, niet van een gevechtseenheid vastquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:32 schreef gcjoel het volgende:
Oeh vriendje is geprikt door een man in uniform, jammer dat ik pas later mag. Dan helpt het leger vast niet meer![]()
Dank je! Ik ben 41 geworden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd L_S , welke leeftijd heb je bereikt?
De Mechelse heeft het ook niet op vuurwerk, ze blaft en bromt wat af, wat voor de Duitse weer een goede reden is om achter de katten aan te gaan
Ik mag pas februari door de corona.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat ze voorlopig nog wel even blijven. 2e pfizer kreeg ik ook van een militair (heel klein iel mannetje, niet van een gevechtseenheid vast). En zondag werden we ontvangen en doorverwezen door militairen (formaat tank)
Volgens mij werkt de redenering als volgt:quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je hoeft februari pas, dat is wat andersquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik mag pas februari door de corona.
*bejaarde meldt*quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef fietsie het volgende:
Gefeliciteerd @:Lucky_Strike
Allemaal van die jonkies hier....
nogalquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kiesgate nog steeds niet klaar![]()
Nacht van woensdag op donderdag was 1 uur slaap. Meer door de caffeine dan door de pijn, dus dat was de ochtend erna lollig werken![]()
Gistermiddag wortelkanaalbehandeling gehad, uiteraard had ik veel en lange en dunne kanalen. Dus vannacht zag ik de wekker elke twee uur om een nieuwe ijszak te halen. En bezoekje aan kennis in Amsterdam vandaag maar weer afgezegd![]()
Uiteindelijk maar een tramadol genomen en die lijkt te helpen. Maar mijn hoofd is het eens met de bijsluiter: geen auto rijden. Wat weer niet handig is omdat ik morgenvroeg moet werken. Hopelijk red ik het dan weer met alleen paracetamol. Ziek is ziek, maar 1 januari is daar best een rotdag voor.
Wel prima dieet, gisteren twee koppen soep gehad![]()
Klinkt goed! Ik heb net ook wat broodjes meegenomen bij de Lidl, maar nog geen trek door de oliebollen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had zo'n lekker broodje net. Een hard broodje, hummus, lenteui, koriander, munt, atjar van taugé en een omelet met een beetje Sriracha. Goddelijk.
Klote dit. Maar napijn door het gewroet hoop ik voor je?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kiesgate nog steeds niet klaar![]()
Nacht van woensdag op donderdag was 1 uur slaap. Meer door de caffeine dan door de pijn, dus dat was de ochtend erna lollig werken![]()
Gistermiddag wortelkanaalbehandeling gehad, uiteraard had ik veel en lange en dunne kanalen. Dus vannacht zag ik de wekker elke twee uur om een nieuwe ijszak te halen. En bezoekje aan kennis in Amsterdam vandaag maar weer afgezegd![]()
Uiteindelijk maar een tramadol genomen en die lijkt te helpen. Maar mijn hoofd is het eens met de bijsluiter: geen auto rijden. Wat weer niet handig is omdat ik morgenvroeg moet werken. Hopelijk red ik het dan weer met alleen paracetamol. Ziek is ziek, maar 1 januari is daar best een rotdag voor.
Wel prima dieet, gisteren twee koppen soep gehad![]()
Hoeveel oliebollen heb je al op?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb net ook wat broodjes meegenomen bij de Lidl, maar nog geen trek door de oliebollen.
Ik kan er niet enthousiast van wordenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had zo'n lekker broodje net. Een hard broodje, hummus, lenteui, koriander, munt, atjar van taugé en een omelet met een beetje Sriracha. Goddelijk.
Nou nu met die knappe mannen is het toch wel balen hoor!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hoeft februari pas, dat is wat anders
Dit euh. Geniet er van. Ik zie wel een pluspunt: dit op die manier belegde broodje is er iig niet meer :pquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:18 schreef Myraela het volgende:
1 pas, maar laat ontbeten en dus net een kwartier geleden de oliebol op. Over een half uurtje vast wel weer trek.quote:
Wintersport?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou nu met die knappe mannen is het toch wel balen hoor!!![]()
Nee ik vind het verder niet boeiend of ik hem nu of over paar maanden mag. Snap ook niet zo goed waarom sommige mensen nu zo'n enorme haast hebben met die booster.
Die dame die net de papieren van vriendje controleerde vertelde gewoon dat regelmatig mensen de afspraak bevestiging van een ander proberen te gebruiken of een slechte fake.
Tuindier eet jouw bollen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker 10, als ik mag antwoorden
Ik zat in een meetingquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:32 schreef Vanyel het volgende:
@:Clubsoda zwaai je even naar mijn Mrs en zoon? Ik denk dat ze ongeveer voor je deur in de 'bestelling vooraf betaald' rij staan
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:18 schreef Myraela het volgende:
Dan heb je mij in de blokkeer staan zekerquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Huh? Bericht dat je quote is er bij mij niet.
dan moet je derLudolf even deblokkerenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Huh? Bericht dat je quote is er bij mij niet.
Geen paniek, we kunnen altijd meer broodjes maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit euh. Geniet er van. Ik zie wel een pluspunt: dit op die manier belegde broodje is er iig niet meer :p
Veel mensen begrijpen er weinig van, of zijn gewoon oprecht bang omdat ze zichzelf heel kwetsbaar voelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:33 schreef gcjoel het volgende:
Dat is volgens mij maar een klein deel van die groep.
Geen idee, ik ben bijna klaar met bakken, meestal ben ik dan ook wel klaar met eten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme.Hoeveel ga je er nog eten?
Ik wil makkelijk kunnen reizen. Wat ik een superslechte hoofdreden vind voor een vaccinatie, maar goed, hypocriet dit dat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou nu met die knappe mannen is het toch wel balen hoor!!![]()
Nee ik vind het verder niet boeiend of ik hem nu of over paar maanden mag. Snap ook niet zo goed waarom sommige mensen nu zo'n enorme haast hebben met die booster.
Die dame die net de papieren van vriendje controleerde vertelde gewoon dat regelmatig mensen de afspraak bevestiging van een ander proberen te gebruiken of een slechte fake.
Yepquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel mensen begrijpen er weinig van, of zijn gewoon oprecht bang omdat ze zichzelf heel kwetsbaar voelen.
Koos gaat zo bakkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben bijna klaar met bakken, meestal ben ik dan ook wel klaar met eten.
Krokant net uit de pan zijn ze het lekkerst.
Bericht is inmiddels toch verschenen. Heel raar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan heb je mij in de blokkeer staan zeker
Ja normaal zijn we niet zo van de vroege maar ik moest echt even die hyperactieve bonk indewegloperij kwijtquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zat in een meeting![]()
Overigens was er zojuist helemaal geen rij meer, tip voor volgend jaar
Klonk best goed hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen paniek, we kunnen altijd meer broodjes maken.Maar ik vind alles met koriander en munt goddelijk, dus ik zal in dit geval toegeven dat het niet iedereens ding zal zijn.
Overleden lees ik netquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier een best wel zonnig.
En in Haaksbergen zijn de eerste kinderen al gewond geraakt
T is niet helemaal een succes week geloof ik?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boodschapjes doen zonder beurs, succesverhaal![]()
Gelukkig heb ik altijd een nood biljetje in mijn telefoonhoesje. Toen bleken mijn drie boodschapjes wel erg duur te zijn… had ik de kwark drie keer gescand![]()
Daarna even naar de oliebollenkraam en net ontbeten met een appelbeignet![]()
Nu nog een beignet en zes oliebollen over, voor vandaag en voor morgen, als vriendin komt. Met goedkeuring van de kies
Ja, ze liepen ergens langs waar iemand met een hamer op magnesiumpoeder sloeg.quote:
Vorig jaar Keronavakantie, dit jaar Kiesvakantiequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is niet helemaal een succes week geloof ik?
Moest dus, wegens extra eters toch wat boodschappen doen en dacht, plak er meteen een fietstochtje aan vast. Maar werd haast van m’n fiets geblazen, wat een wind. Toen ook nog wat regen, en ik zit weer op de bank
Kaliumchloraat en zwavel denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, ze liepen ergens langs waar iemand met een hamer op magnesiumpoeder sloeg.je zal toch het bericht thuiskrijgen
Ohoh, moesten jullie ook dweilen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:39 schreef Sarabi het volgende:
De buren zullen wel denken dat wij binnen vuurwerk afstekenEen paar homebrew biertjes zijn ontploft
Nu alles maar openmaken en weggooien.
Yep, en de hopgeur blijft zo heerlijk hangenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohoh, moesten jullie ook dweilen?
oepsquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, en de hopgeur blijft zo heerlijk hangen
Daar moet tegenop gedronken wordenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, en de hopgeur blijft zo heerlijk hangen
Ik heb wel dorst gekregenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar moet tegenop gedronken worden
Waarschijnlijk om de zelfde reden als wijnflessen zichzelf kunnen ontkurken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Oliebollen gebakken (met lekker veel stekels), cider/brandy recept uit WoW kookboek gemaakt, huzarensalade gemaakt en vanavond ook iets van een pubquiz met vrienden en we gaan geloof ik bordspellen (online) doen. Ik wil eigenlijk naar bed
Hoe kunnen de biertjes ontploffen, Sarabi en denk je dat de anderen dat ook gaan doen dan?
Nagisting op de fles inderdaad in combi met de koudhop in deze bieren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Oliebollen gebakken (met lekker veel stekels), cider/brandy recept uit WoW kookboek gemaakt, huzarensalade gemaakt en vanavond ook iets van een pubquiz met vrienden en we gaan geloof ik bordspellen (online) doen. Ik wil eigenlijk naar bed
Hoe kunnen de biertjes ontploffen, Sarabi en denk je dat de anderen dat ook gaan doen dan?
Ah ok, heb het zel fnog nooit mee gemaakt met een flesje bier. Wel met een fles coca colaquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Nagisting op de fles inderdaad in combi met de koudhop in deze bieren.
En mindere kwaliteit flesjes (Heineken)
Ik denk dat die in gewone flesjes verder wel oke zijn, alleen met heel veel schuim er uit komen
De rest van de bieren die we hebben staan heeft geen/minder koudhop.
Is ook vooral een homebrewdingetjequote:Op vrijdag 31 december 2021 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah ok, heb het zel fnog nooit mee gemaakt met een flesje bier. Wel met een fles coca cola(nee, er werd niet overdreven geschud of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |