abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202912757
Spoilers!
pi_202912886
Promenade was inderdaad hilarisch _O-
pi_202912959
Sterkte voor de eigenaars van de zielige hondjes en overige huisdieren.
pi_202913089
@Lucky …vooruitlopend op de aanstaande revalidatie: doe het planten in badges en neem pauzes tussendoor.
(Over)Morgen is er weer een dag. >:O
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 december 2021 @ 23:13:02 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202913342
Ok Westerborkpad it is. Putten - Harderwijk via Ermelo.
Lijkt me wel een mooi doel voor 2022 om dit pad af te maken. Nog wel 12 etappes van Isa verwijderd :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202913371
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky …vooruitlopend op de aanstaande revalidatie: doe het planten in badges en neem pauzes tussendoor.
Ik doe het management. Het zware werk besteed ik uit ;)

Vooralsnog staan er morgen een uurtje en vrijdag wat langer op de planning. Maandag is er nog een kans om te planten en dan duurt het 4 weken voor we verder kunnen.
Spoilers!
pi_202913497
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik doe het management. Het zware werk besteed ik uit ;)

Vooralsnog staan er morgen een uurtje en vrijdag wat langer op de planning. Maandag is er nog een kans om te planten en dan duurt het 4 weken voor we verder kunnen.
👍🏼 succes!

Welterusten @all. Vandaag was een rustige (saaie) dag.
Ben alleen buiten geweest om de krant uit de bus te halen, zo 30 meter verderop.

Oh ja, loellig nieuws voor Cat en de O&N plannen. Sip.
pi_202913546
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:13 schreef borisz het volgende:
Ok Westerborkpad it is. Putten - Harderwijk via Ermelo.
Lijkt me wel een mooi doel voor 2022 om dit pad af te maken. Nog wel 12 etappes van Isa verwijderd :P
Ja, je komt best wel dicht bij mijn huis op dat pad. Ik kan een stuk meewandelen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202913580
Ik had de LAW-plaatjes op lantaarnpalen en zo gespot en vroeg bij de plaatselijke VVV of ze ook wisten welk LAW pad het was. Ze hadden geen idee :') Zelf op onderzoek uit gegaan: Westerbork-pad dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 23:38:10 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202914333
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de LAW-plaatjes op lantaarnpalen en zo gespot en vroeg bij de plaatselijke VVV of ze ook wisten welk LAW pad het was. Ze hadden geen idee :') Zelf op onderzoek uit gegaan: Westerbork-pad dus.
Hangen op alle LAW's bordjes eigenlijk? Of is dat iets van afgelopen tijd. Afgelopen zomer zag ik voor de groepsaccommodatie die we altijd huren bordjes van het Pieterpad hangen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202914698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef derLudolf het volgende:

Hangen op alle LAW's bordjes eigenlijk? Of is dat iets van afgelopen tijd. Afgelopen zomer zag ik voor de groepsaccommodatie die we altijd huren bordjes van het Pieterpad hangen
Geen idee; ze vielen me pas een paar jaar geleden op. En de stukken van het Pieterpad die ik heb gelopen hadden ook bordjes. Ik kan je niets vertellen over 'alle LAW's' ;)
pi_202915430
Jongus, waar is @minilot gebleven?
Zou het wel goed met haar gaan? Opgeslokt door gü ?

Sterkte voor Loebes think!
En hopelijk komt het goed voor Doraatje.

Wij (g en ik, kinderen en kleinkinderen) gaan ons allemaal even zelftesten morgenmiddag. Je weet maar nooit als we elkaar vrijdag allemaal zien/knuffen/logeren hier.

Directe coll is pos (hele gezin) maar ze heeft maandag alleen maar even achter me langs gelopen om iets te pakken... denk 1 min wat dichtbij gezeten. Rest zat ze in een spreekkamer omdat ze ging roosteren, gister pos getest. Dus dat loopt wel los hopefully.

@Catastrofe lekker handig van je kennis -O-
pi_202915464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef AnneX het volgende:
Ja _O-
pi_202915545
quote:
@:Lucky …vooruitlopend op de aanstaande revalidatie: doe het planten in badges en neem pauzes tussendoor.
Dit is een goed advies :Y

Mij helpt het ook echt zo fantastisch, deze manier van leven.
Moet Ik Dit Nu Doen? Vraag het je af in alle situaties en op elk woord de klemtoon leggen. Perfect _O_
pi_202915806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Blues het volgende:
Jongus, waar is @:Minilot gebleven?

Sterkte voor Loebes think!
En hopelijk komt het goed voor Doraatje.

Wij (g en ik, kinderen en kleinkinderen) gaan ons allemaal even zelftesten morgenmiddag. Je weet maar nooit als we elkaar vrijdag allemaal zien/knuffen/logeren hier.

Directe coll is pos (hele gezin) maar ze heeft maandag alleen maar even achter me langs gelopen om iets te pakken... denk 1 min wat dichtbij gezeten. Rest zat ze in een spreekkamer omdat ze ging roosteren, gister pos getest. Dus dat loopt wel los hopefully.

@:Catastrofe lekker handig van je kennis -O-
Wanneer komen ze? Men geeft aan, omdat omikron zich wat anders gedraagt, zo kort mogelijk voordat je ergens naar toe gaat te testen. Voorbeeld was, ga je met vrienden oud/nieuw vieren dan om ca 18 uur testen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202916743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Blues het volgende:
Jongus, waar is @:Minilot gebleven?
Ja, dat vraag ik me ook al even af. Laatste keer op FOK was bijna een maand terug -O-
pi_202917273
*O* Klaarwakker *O*

Ik heb nog een uur of drie voor de wekker gaat :')

Normaal geen last van slapeloosheid, maar na even nadenken ben ik eruit… stomme kies laat me paracetamol slikken. En deze keer koos ik voor para met coffiëne, omdat die net wat beter werkt…. Ben blijkbaar toch gevoeliger voor cafeïne-achtigen dan ik dacht, of het ligt aan de dosering :7

Gelukkig hoef ik alleen morgen en zaterdag er vroeg uit. En heb ik voor vannacht een goed boek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202917444
Gut Cat., ben je daarvoor zo gevoelig? En gebruik je 1 x 500 pcm?
Een kennis (vpk) gebruikt 1 pcm als inslaapmiddelttje, wordt zij roezig van.
Dus zonder codeine. Duh.

Veel plezier dan maar met boek. En stomme kies.
pi_202917662
quote:
Planten in badges wordt wat krap. Onhandig ook :D
Beter gaat LS planten in batches.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202917741
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202917850
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 03:00 schreef AnneX het volgende:
Gut Cat., ben je daarvoor zo gevoelig? En gebruik je 1 x 500 pcm?
Een kennis (vpk) gebruikt 1 pcm als inslaapmiddelttje, wordt zij roezig van.
Dus zonder codeine. Duh.

Veel plezier dan maar met boek. En stomme kies.
Jij bent er ook laat (vroeg?) bij :D

Met para ga ik in het algemeen voor 2x500 per gift. Max 3000 per dag.
Voorlopig toch maar even de versie zonder caffeine pakken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202918132
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 06:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij bent er ook laat (vroeg?) bij :D

Met para ga ik in het algemeen voor 2x500 per gift. Max 3000 per dag.
Voorlopig toch maar even de versie zonder caffeine pakken.
Oh ja dat is misschien wel handig dan. Rot van je kies trouwens.

Hopelijk kan o&n voor je doorgaan zoals je het gepland had :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 december 2021 @ 07:58:59 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202918301
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef AnneX het volgende:
Wat is daar grappig aan? Ik heb het geprobeerd maar was echt niet door te komen zeg.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 december 2021 @ 08:45:15 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202918644
Goed kapotte spoorbrug zorgt ervoor dat het toch Amsterdam wordt IPV Putten :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202918715
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 07:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat is daar grappig aan? Ik heb het geprobeerd maar was echt niet door te komen zeg.
Lastig uit te leggen dan.
Het was hier het op de hak nemen van terugblikken op afgelopen jaar..de opsomlijst van presentatoren van de tig talkshows…het opkloppen van een gala door alsmaar herhalen van tekst van introductie en nog eens en nog eens ….( daaraan erger ik mij ook flink: 4 x dezelfde trailer op een avond voor een show of wat dan ook later die week) . De uitgestreken gezichten van de acteurs als persiflage op wat zij staan te doen…oh, wat staan wij geweldig U te vermaken met opgeklopte b.s. . Zoiets.
Er is vast iemand, die een betere samenvatting heeft.
En het scheelt als je de eerdere uitzendingen hebt gezien.

Goedemorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')