Bederf van vet, rans of ranzig is een manier van bederf van vet. De smaak en geur van ranzig vet, onder andere veroorzaakt door boterzuurquote:
Nee, die van Van Inkelquote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef ok01 het volgende:
Zit Giel nou gewoon een random gitaar te verneuken?
Die dingen doen toch niks.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef ok01 het volgende:
Misschien is die gitaar wel vreemdgegaan of is Giel mishandeld door die gitaar? Niet oordelen zonder de achtergrond te kennen hèquote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef ok01 het volgende:
Ik zou die commentaren niet te letterlijk nemen hèquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het krijgt wel dezelfde kritiek, een beetje zoals Bruce Springsteen ook door het halve topic kapot geveegd wordt.
Ik vind het ook zeker niet het beste liedje in de top 2000, maar het is tenminste puur en niet overgeproduceerd.
Dat kan alleen maar All Along The Watchtower zijn.quote:
Ja, eens hoor, had ergens in het onderste kwart prim passend gevondenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het krijgt wel dezelfde kritiek, een beetje zoals Bruce Springsteen ook door het halve topic kapot geveegd wordt.
Ik vind het ook zeker niet het beste liedje in de top 2000, maar het is tenminste puur en niet overgeproduceerd.
Fair enoughquote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is die gitaar wel vreemdgegaan of is Giel mishandeld door die gitaar? Niet oordelen zonder de achtergrond te kennen hè
The Leaves toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel natuurlijk van, ja van wie eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |