Dat mag, maar er zit wel een soort heilig ontzag omheen bij dat nummer dat ik een beetje cringe vind.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, als hij het een mooi liedje vindt, prima joh.
?quote:
Het blijft wel Gielquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat ie door het intro heenlullen, het mooiste deel van het nummer
was het in ieder geval niet de deputy?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef 4-elements het volgende:
Joe schoot iemand neer, Maaike maakte er een liedje over. Toch?
Het krijgt wel dezelfde kritiek, een beetje zoals Bruce Springsteen ook door het halve topic kapot geveegd wordt.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je legt de lat nu ook niet heel hoog hè
Is goed, ga het proberen te onthouden voor april komend jaar. Als ik niet kom opdagen stuur je maar een pm ter herinneringquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil jij alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft eens in de ESF-SC komen posten dat Joan Franka en Treble beter waren dan Anouk? Ik heb wel weer eens zin in een rel.
Dealquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is goed, ga het proberen te onthouden voor april komend jaar. Als ik niet kom opdagen stuur je maar een pm ter herinnering
But I did not shot the deputy.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was het in ieder geval niet de deputy?
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was het in ieder geval niet de deputy?
Ja, nog steeds een super leuk liedje. Met iets meer ervaring had ze het ver kunnen schoppen!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joan faalde helaas jammerlijk op het ESF, vooral door de slechte begeleiding. Dat was natuurlijk gewoon een finale liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |