SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wordt morgen positief getest, kan niet missen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dirk was kansloos; benieuwd of hij toch iets onder de leden had
Ja ik verwacht vuurwerk en niets minderquote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Clayon-Smiss
Dat wordt heel erg leuk
Klopt die van ons kosten 0,0 GENOTquote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef leolinedance het volgende:
Geweldige feestdagen hoeven niet duur te zijn!
Ikearotzooiquote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, nieuwe tafel in elkaar gezet, ik dompel mij nog even onder voor deze laatste knaller.
Hoe vond je Gurney?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, nieuwe tafel in elkaar gezet, ik dompel mij nog even onder voor deze laatste knaller.
Handen niet wassen voor het soppen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef BB-King het volgende:
Hoe komen al die schimmels in die kut?
Kunnen vrouwen niet gewoon een kutkapje omdoen?
Sowieso een uitstekende tijd om te bevallen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt die van ons kosten 0,0 GENOT
Uitstekende timing van Ma Flodder om net voor kerst te bevallen
Gefeliciteerd makker. Die van mij is van de 27equote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
23e hier en een makkelijk kind genot. Ook mijn felicitaties!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Die van mij is van de 27e
Om er vervolgens een twittervid van te maken hoe je ze in de vuilnisbak mikt ha ha haquote:
Klinkt niet erg origineel.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om er vervolgens een twittervid van te maken hoe je ze in de vuilnisbak mikt ha ha ha![]()
![]()
![]()
Minstens 18 jaar betalen lolquote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kelder bouwen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Minstens 18 jaar betalen lol
Eerste 2 sets niet nee denk dat hij dat wil zeggen. Gooi je zelf beter, dan komt Price ook niet in dat ritme.quote:
Welke darter heeft het hoogste IQ?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dirk is gewoon niet bijster snugger. Leuk karakter. Zo’n types hebben we wel nodig.
Rot gewoon eens op halfgare dagjesmensimbeciel. Net als in VBL weet je weer de meest debiele doremifasolposts uit je mouw te schudden.quote:
Ik stel een vraag.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het antwoord of ben je aan het gissen?
Sow koekoek, vieswoest.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon eens op halfgare dagjesmensimbeciel. Net als in VBL weet je weer de meest debiele doremifasolposts uit je mouw te schudden.
Het CIDI?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook veel vragen stelde?
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
Ruim op tijd, ook dat moeten we Marcel nageven
Alle corona negativiteit maakt zelfs drt geen warm bad meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon eens op halfgare dagjesmensimbeciel. Net als in VBL weet je weer de meest debiele doremifasolposts uit je mouw te schudden.
Godallemachtigquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier worden mondjes gesnoerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig Giel van Nazareth.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Szura het volgende:
Ik wil hier nog even mijn verbazing uitspreken over het feit dat randdebiel Giel Beelen kennelijk de shift van 22-0u heeft bij de Top 2000.
Deze post komt me bekend voor, Jiyar86!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Jiyar86 het volgende:
Alle darters zijn paupers op een paar na:
Anderson
Whitlock
Clayton
Price
gaat hij naar de kerk?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegenwoordig Giel van Nazareth.
Absoluut nietquote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef superniger het volgende:
Is Clayton-Smith een leuke wedstrijd voor dagjesmensen?
Absoluutquote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef superniger het volgende:
Ik ga niet doneren. Ter info.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DONEREN DONEREN ROKENDE SERVERS JAAAA @:Zipportal
Ik hou ook van jou schatjequote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze post komt me bekend voor, Jiyar86!
Clayton heeft vanmiddag nog lopen stucadoren.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef BB-King het volgende:
Hoop dat Clayton nog een beetje heeft kunnen slapen na die act van Feather.
Dan wordt er gemod.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DONEREN DONEREN ROKENDE SERVERS JAAAA @:Zipportal
Komt door corona.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
De sfeer in dit topic slaat om.
ja hoor. Combined avg 215 incomingquote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef superniger het volgende:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef superniger het volgende:
Stukje 4-0 incoming.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor. Combined avg 215 incoming
Warmt vanzelf weer opquote:
Dat zijn óók paupersquote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Jiyar86 het volgende:
Alle darters zijn paupers op een paar na:
Anderson
Whitlock
Clayton
Price
Ik voel een ruil met @maxi-mus aankomenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Duveldrinker
Wij danken kundig FA @:GGMM
Erg mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Duveldrinker
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warmt vanzelf weer opZo veel liefde overal
Ik ben bereid wel meer users dan alleen Duveldrinker in te ruilen voor maximusquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik voel een ruil met @:maxi-mus aankomen
Oef… gekomenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb enkel mijn Crocs aan en verder NIETS.
Hahahahahaha jammer @Duveldrinker !quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Duveldrinker
Bohhhquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb enkel mijn Crocs aan en verder NIETS.
mag ik blijven?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben bereid wel meer users dan alleen Duveldrinker in te ruilen voor maximus
BANS WORDEN NIET BESPROKEN.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben bereid wel meer users dan alleen Duveldrinker in te ruilen voor maximus
Gelachenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahahahaha jammer @:duveldrinker !
[ afbeelding ]
Hoi Ali B.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij wel hoor (verwacht nog wel wat in m'n DM)
Oke we vergeven de modsquote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar de post is wel verwijderd.
Wat stond er in duvels post?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Naaktfoto's?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon flink gevenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Echt knap is ze niet. Maar ja.. als ze een keertje voorover bukt IS ZE VAN MIJ.
Waarom is er ruzie in je vriendengroepquote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendengroep is ook al ruzie.
Iedereen is boos, negatief en geïrriteerd deze dagen.
Beter houden we het hier weer warm (ondanks de hoge druk die er op ligt en het gemis van gewaardeerde user @:maxi-mus ), ben er aan gewend dat je je altijd in drt kan onderdompelen voor gezelligheid en geen gekanker op elkaar en iedereen en zelfs dat valt nu weg. Beetje positiviteit kan iedereen deze dagen gebruiken
Stukje bomgordelquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Szura het volgende:
Wanneer wordt Smiss eigenlijk lid van de Taliban?
Dat kan gewoon hier.quote:
Zeg dat ze aan de mooie dingen in het leven moeten denken om zichzelf op te vrolijken, zoals de kleurrijke schoenen van Hugo de Jonge, de gevatte grappen van Claudia de Breij of de goedgevormde musculus gluteus maximus van The Bradge.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beter houden we het hier weer warm (ondanks de hoge druk die er op ligt en het gemis van gewaardeerde user @:maxi-mus ), ben er aan gewend dat je je altijd in drt kan onderdompelen voor gezelligheid en geen gekanker op elkaar en iedereen en zelfs dat valt nu weg. Beetje positiviteit kan iedereen deze dagen gebruiken
Stukje imamquote:
WAT NOU MAN IK DOE TOCH LIEF JANK NIETquote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle dagjesmensen ruilen voor gewaardeerde user @maxi-musquote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alle dagjesmensen zijn toch al weg.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:51 schreef leolinedance het volgende:
Ondertussen Laura Woods even opgezocht. Zou wel raken hoor
De psycholoog heeft wel nachtwerk aan Dirkie, koekoek.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een zaadpot net. Zal met het nachtwerk wel meevallen vrees ik
Jij draait je zaterdag 100 keer om in je bed?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik mijn allerlaatste middagsessie bij RTL ooit al heb gezien
Dag Niels, dag Teun, dag Martijn, dag Ad (jullie lezen allemaal toch mee), bedankt voor de mooie jaren
Oja die hebben we nogquote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij draait je zaterdag 100 keer om in je bed?
Om maar te zwijgen van Wijt, overuren voor die lui.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
De psycholoog heeft wel nachtwerk aan Dirkie, koekoek.
Ik heb geen idee welke dag het isquote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja die hebben we nog![]()
Godzijdank
Waar zouden we zijn, zonder Stijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja die hebben we nog![]()
Godzijdank
29 december is het poepie (woensdag)quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke dag het isKleine moet weer de fles dalijk genot.
Het bad koelt af.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Doevelaer het volgende:
Alle dagjesmensen ruilen voor gewaardeerde user @:maxi-mus
Ik dacht werkelijk donderdagquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
29 december is het poepie (woensdag)
Morgen en zaterdag niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik mijn allerlaatste middagsessie bij RTL ooit al heb gezien
Dag Niels, dag Teun, dag Martijn, dag Ad (jullie lezen allemaal toch mee), bedankt voor de mooie jaren
Ik neem alles terugquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Het bad koelt af.
*thermostaat hoger zet
Met dit gevoel leef ik op de een of andere manier ookquote:
Weetjewatetis maggewoonniegebeurenklaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Jiyar86 het volgende:
Hoe zou gerwen het doen als commentator?
Gewoon bruin ouwe reus. Groen is pas een latere fase. Geel/bruin komt ook nog genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Groene luierdampen vertroebelen nu al je hoofd.
Spuit elfquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme wat een gore teringtyfuszooi hierzo. Wie zoekt ruzie?
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme wat een gore teringtyfuszooi hierzo. Wie zoekt ruzie?
stukje diversiteitquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon bruin ouwe reus. Groen is pas een latere fase. Geel/bruin komt ook nog genot.
TE laatquote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Wij verzoeken @:lonaa en @:fetx vriendelijk het topic even te verlaten
Sorryquote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Wij verzoeken @:lonaa en @:fetx vriendelijk het topic even te verlaten
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.
TRIGGEREDquote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.
Degenen die Oud&Nieuw organiseren hebben last-minut het gecanceld omdat ze het toch te druk vonden met corona en dat is ze niet in dank afgenomen. Nu heel veel onnodig gedoe hieruit.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom is er ruzie in je vriendengroep
Wat een baas he. Idem voor Soutar. Knap hoor dat combineren.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
maandag ff bekertje in de lucht houden, dinsdag lekker wandjes stuccen genot
Hierbij je eerste like op deze postquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef monkyyy het volgende:
23.00, tijd voor mijn glaasje warme melk
Is dit je vriendengroep of je vriendinnengroep?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Degenen die Oud&Nieuw organiseren hebben last-minut het gecanceld omdat ze het toch te druk vonden met corona en dat is ze niet in dank afgenomen. Nu heel veel onnodig gedoe hieruit.
Kansloos oninteressant drama dus.
Hangt ervan af hoe hij eruit ziet zonderquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze hadden bij Koert wel iets beter hun best mogen doen
Mja, dan sla je een keertje over. Wat een paniekquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Degenen die Oud&Nieuw organiseren hebben last-minut het gecanceld omdat ze het toch te druk vonden met corona en dat is ze niet in dank afgenomen. Nu heel veel onnodig gedoe hieruit.
klinkt als dramaqueens,quote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is dit je vriendengroep of je vriendinnengroep?
Hopelijk grote vechtpartij.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer grote meevallerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij twittert elke dag van dit soort dankberichten
Met een gleuf in z'n voorhoofdquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe hij eruit ziet zonder
Wie the fuck cancelt die afspraken nog?! Lekker vieren!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
je zou maar nachtdienst hebbenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan sla je een keertje over. Wat een paniek
Vaginaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Met een gleuf in z'n voorhoofd
Slimme mensen nemen vrij met kerst etc.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
je zou maar nachtdienst hebben
ja, en vegetarisch etenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van die types die Sojamelk drinken tijdens oud en nieuw?
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Het Coronavirus moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige anti-vaxxers die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar anti-prikkunstenaars, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Coronavirus is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel anti-vaxxers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
@:Wappie
Laten we het Femke vragenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vagina
Zou kutschimmelzalf daar ook voor werken?
Jazeker, dan heb je direct een bye tot de finale.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:02 schreef Jiyar86 het volgende:
Ik had ergens gelezen dat als je 3 9 darters achter elkaar gooit meteen naar de finale gaat, klopt dat?
Zeker! Na 4 ben je meteen WKquote:Op woensdag 29 december 2021 23:02 schreef Jiyar86 het volgende:
Ik had ergens gelezen dat als je 3 9 darters achter elkaar gooit meteen naar de finale gaat, klopt dat?
3 corners is een pingel.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:02 schreef Jiyar86 het volgende:
quote:
Mensen die op het laatste moment cancelenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een gemengde groep en dat merk je nu wel jaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Szura het volgende:
Flikker op met je kutovergangen Maijer
Dat magquote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Mm ik ben meer van November Rain
Heb ze nu 3 x live gezien met Adam Lambert boh genot hoor. Luister alles van ze (ook het werk uit het hele begin). WAT EEN BANDquote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]![]()
Mijn vader had altijd The Miracle & Innuendo in z'n auto liggen. Alle nummers op die platen zijn pure jeugdherinneringen voor mij.
en is het een gemengde groep vrienden & vriendinnen of zijn het jouw vrienden met hun vriendinnen?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een gemengde groep en dat merk je nu wel ja
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer grote meevaller
Dat heb je zonet ook gezegd.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb ze nu 3 x live gezien met Adam Lambert boh genot hoor. Luister alles van ze (ook het werk uit het hele begin). WAT EEN BAND
Een van mijn vrouwelijke medewerkers zat te janken dat een mannelijke collega van haar zat te snotteren. Die man is een wappie, maar heeft zich netjes laten testen; negatief. Toch vond zij het allemaal maar eng. Diezelfde avond zie ik op haar insta dat ze met 7 vriendinnen tegen elkaar aan gedrukt aan het zuipen is.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een gemengde groep en dat merk je nu wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |