SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wordt morgen positief getest, kan niet missen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dirk was kansloos; benieuwd of hij toch iets onder de leden had
Ja ik verwacht vuurwerk en niets minderquote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Clayon-Smiss
Dat wordt heel erg leuk
Klopt die van ons kosten 0,0 GENOTquote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef leolinedance het volgende:
Geweldige feestdagen hoeven niet duur te zijn!
Ikearotzooiquote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, nieuwe tafel in elkaar gezet, ik dompel mij nog even onder voor deze laatste knaller.
Hoe vond je Gurney?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, nieuwe tafel in elkaar gezet, ik dompel mij nog even onder voor deze laatste knaller.
Handen niet wassen voor het soppen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef BB-King het volgende:
Hoe komen al die schimmels in die kut?
Kunnen vrouwen niet gewoon een kutkapje omdoen?
Sowieso een uitstekende tijd om te bevallen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt die van ons kosten 0,0 GENOT
Uitstekende timing van Ma Flodder om net voor kerst te bevallen
Gefeliciteerd makker. Die van mij is van de 27equote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
23e hier en een makkelijk kind genot. Ook mijn felicitaties!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Die van mij is van de 27e
Om er vervolgens een twittervid van te maken hoe je ze in de vuilnisbak mikt ha ha haquote:
Klinkt niet erg origineel.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om er vervolgens een twittervid van te maken hoe je ze in de vuilnisbak mikt ha ha ha![]()
![]()
![]()
Minstens 18 jaar betalen lolquote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kelder bouwen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Minstens 18 jaar betalen lol
Eerste 2 sets niet nee denk dat hij dat wil zeggen. Gooi je zelf beter, dan komt Price ook niet in dat ritme.quote:
Welke darter heeft het hoogste IQ?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dirk is gewoon niet bijster snugger. Leuk karakter. Zo’n types hebben we wel nodig.
Rot gewoon eens op halfgare dagjesmensimbeciel. Net als in VBL weet je weer de meest debiele doremifasolposts uit je mouw te schudden.quote:
Ik stel een vraag.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het antwoord of ben je aan het gissen?
Sow koekoek, vieswoest.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon eens op halfgare dagjesmensimbeciel. Net als in VBL weet je weer de meest debiele doremifasolposts uit je mouw te schudden.
Het CIDI?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook veel vragen stelde?
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
Ruim op tijd, ook dat moeten we Marcel nageven
Alle corona negativiteit maakt zelfs drt geen warm bad meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon eens op halfgare dagjesmensimbeciel. Net als in VBL weet je weer de meest debiele doremifasolposts uit je mouw te schudden.
Godallemachtigquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier worden mondjes gesnoerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |