Ik reeds 3 x. Adam is live BIZAR goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zekers maat. Ben bij Queen met AL als frontzanger geweest paar jaar geleden. Lekker meezingen met allemaal homosexuelen om me heen (en 50 jarige paarden)
Kolkend stadion is in bedwang gehouden, mede dankzij Elliequote:
Kleeten tegen Smit.quote:
Of gewoon 4-0quote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Clayon-Smiss
Dat wordt heel erg leuk
Wel een ontzettende pisnicht. Beetje rijden op een lul van 3 meter hoog. Walgelijkquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik reeds 3 x. Adam is live BIZAR goed.
Niks mis mee. Laat gaan joh, wat een zangerquote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel een ontzettende pisnicht. Beetje rijden op een lul van 3 meter hoog. Walgelijk
Ik wil dartsers met een bierbuik, we kijken hier naar een parodie op een bodybuild wedstrijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef AllesKaputt het volgende:
De nieuwe generatie is gwoon fitter.
Bradge kijkt Roddelpraatquote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een vlaggetje weg. @:Nober stapt NU in.
Tering die is doodquote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een vlaggetje weg. @:Nober stapt NU in.
Middelmatige speler, één keer uitzonderlijk goed seizoen met uitschieter gehad. Horen we niks meer van over jaar of twee, net als bijvoorbeeld vd Pas en Kist.quote:
obesitasquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dirk was kansloos; benieuwd of hij toch iets onder de leden had
Kip 20.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dirk was kansloos; benieuwd of hij toch iets onder de leden had
Doet hij nog foodreviews?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bradge kijkt Roddelpraat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |