Zag bij facebookvrienden ook maar weinig overeenkomsten terwijl die wel zelfde muzieksmaak hebben. Kiezen we vaak weer voor andere nummers van diezelfde artiesten.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben maar liefst één liedje gemeen, namelijk Killing in the Name.
Sieneke?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Gretzl het volgende:
Birds zooo hoog![]()
![]()
![]()
M.i. een van de slechte songfestivalinzendingen die we ooit hebben gehad.
Hier had ook een fatsoenlijk nummer van vaderlandse bodem kunnen staan
Que?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Staat prut ân me leerze van Oôs Joôs er in?
Hoeveel van de laatste 20 edities heb jij gezien?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Gretzl het volgende:
Birds zooo hoog![]()
![]()
![]()
Met een prachtig nummer ook nogquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Anouk die het licht in de Nederlandse duisternis op het ESF werd
Mooi, maar ik vind het nummer niet echt heel leuk om te luisteren eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Als er geen Anouk was geweest, geloof ik wel dat we er misschien na 2013 de brui aan hadden gegeven. Dus geen Linnets, Duncan en daarna.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:44 schreef Isorden het volgende:
Oh ja...
Deze Anouk...
@:Dagoduck heb je mevrouw Hoogendijk nog paraat?
Ja, na acht mislukte halve finales kwam zij er wel doorheen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Fred_B het volgende:
quote:
Hij had een titel nodig voor zijn tournee.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind die zin "Under the moon light, the serious moon light" altijd zo frappant bij Let's Dance
Vraag me altijd af wat ie er precies mee bedoelde
Er moet ruimte blijven voor limericks hèquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Geen albumversie van Let's Dance. Armoede.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Je rekent hier buiten Shalaliequote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef Fred_B het volgende:
Calm After The Storm > Arcade > Birds > De rest van NL op het ESF deze eeuw
Nou, na Duncan is het nog weinig soeps gebleken...quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als er geen Anouk was geweest, geloof ik wel dat we er misschien na 2013 de brui aan hadden gegeven. Dus geen Linnets, Duncan en daarna.
Herinner jij je Sieneke nog? De Toppers? Joan Franka?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Gretzl het volgende:
Birds zooo hoog![]()
![]()
![]()
Dat klopt, die moet eigenlijk nog áchter de rest.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rekent hier buiten Shalalie
Anders sloeg die Serious Moonlight tour helemaal nergens opquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind die zin "Under the moon light, the serious moon light" altijd zo frappant bij Let's Dance
Vraag me altijd af wat ie er precies mee bedoelde
hmm toch iets te kleine tietjes voor mij.quote:
quote:
Van het muziek uit het oosten des lands heb ik vrij weinig verstand. Dat laat ik geheel aan jou over.quote:
Is ook maar 1x geweest na Duncanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, na Duncan is het nog weinig soeps gebleken...
Ik kom niet uit het oosten van het landquote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Van het muziek uit het oosten des lands heb ik vrij weinig verstand. Dat laat ik geheel aan jou over.
Familieleden van Suzan & Freek.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef 0108daniel het volgende:
Wie zijn Tom en Manon?
Ik zie al de hele avond die namen voorbij komen.
Iemand weet waar dat over ging?
Oneens. Dat is Michel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |