Herinner jij je Sieneke nog? De Toppers? Joan Franka?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef Gretzl het volgende:
Birds zooo hoog![]()
![]()
![]()
M.i. een van de slechte songfestivalinzendingen die we ooit hebben gehad.
Hier had ook een fatsoenlijk nummer van vaderlandse bodem kunnen staan
Dat klopt, die moet eigenlijk nog áchter de rest.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rekent hier buiten Shalalie
Anders sloeg die Serious Moonlight tour helemaal nergens opquote:Op woensdag 29 december 2021 22:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind die zin "Under the moon light, the serious moon light" altijd zo frappant bij Let's Dance
Vraag me altijd af wat ie er precies mee bedoelde
hmm toch iets te kleine tietjes voor mij.quote:
quote:
Van het muziek uit het oosten des lands heb ik vrij weinig verstand. Dat laat ik geheel aan jou over.quote:
Is ook maar 1x geweest na Duncanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, na Duncan is het nog weinig soeps gebleken...
Ik kom niet uit het oosten van het landquote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Van het muziek uit het oosten des lands heb ik vrij weinig verstand. Dat laat ik geheel aan jou over.
Familieleden van Suzan & Freek.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef 0108daniel het volgende:
Wie zijn Tom en Manon?
Ik zie al de hele avond die namen voorbij komen.
Iemand weet waar dat over ging?
Oneens. Dat is Michel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |