Wacht dan wel aub tot ik terug ben van werk, aangezien ik net over de grens van Limburg werkquote:Op woensdag 29 december 2021 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Limburg
Afsteken en geven aan België.
Alleen jammer dat er...?quote:
je hebt er niet echt iets te zoeken als het zuidelijkste waar je gewoond hebt enschede is.quote:
Iemand die het snaptquote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
Onpopulaire mening incoming.. ik vind dit een leuk lied. Hoort hier gewoon
Daarom vallen de eerste 3 uur tegen, daarna is het leukquote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je zwaar beperkt bent ja.
Nouja, ik woon in Den Helder en ben in het hele land wel geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je hebt er niet echt iets te zoeken als het zuidelijkste waar je gewoond hebt enschede is.
En ja we namen nooit op vakantie een route via Limburg.
Vind het ook wel ok verder.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staan twee nonnen in Limburg. Ze kijken uit over het glooiende landschap en de mijnen. De ene non doet haar jas open, rekt zich uit en haalt diep de frisse Limburgse lucht naar binnen, waarna ze vergenoegd opmerkt: "Ik ruik de mijnen." Andere non: "Nee hoor, je ruikt de mijne."
Daarom is er ook geen liedje over Terneuzenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
Je identificeren met je geboortegrond is behoorlijk primitief.
Eensch.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
ik ga dus ook niet naar festivals.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
En Pinkpop is in Limburg natuurlijk.
Fons Jansen?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staan twee nonnen in Limburg. Ze kijken uit over het glooiende landschap en de mijnen. De ene non doet haar jas open, rekt zich uit en haalt diep de frisse Limburgse lucht naar binnen, waarna ze vergenoegd opmerkt: "Ik ruik de mijnen." Andere non: "Nee hoor, je ruikt de mijne."
Met 10x hetzelfde nummer ookquote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Adèle staat er ook echt veel te vaak in.
16x valt me nog mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Daarom is er ook geen liedje over Terneuzen
Deze misstaat haar niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Bugno3 het volgende:
Deze vind ik mooi van La Bloemendaal.
Begin Adele ook steeds meer te waarderen eigenlijkquote:
Together we're strong/Duetquote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Welke melodie is dit ook al weer?
Zowaar een nummer van haar dat niet stuk is gedraaid, inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Welke melodie is dit ook al weer?
quote:
Eens. Klinkt allemaal ook vrijwel hetzelfdequote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Er zit ook wat Phantom of the Opera met de handrem erop in.quote:
Ik ken dit dus echt van Finkers/Kaandorp?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Together we're strong/Duet
Jij bent het deksel, ik de pot...quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat dan weer niet, maar ze heeft nog best wel goeie dingen gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Begin Adele ook steeds meer te waarderen eigenlijk
Wat een, met alle respect, armoedige zooi daar. Voor het gevoel staat 80% van de winkelpanden leegquote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Er is zelfs een liedje over Sweet Lake city.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ook ooit Top2000-materiaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken dit dus echt van Finkers/Kaandorp?
Verdomd!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit ook wat Phantom of the Opera met de handrem erop in.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:
Het is enigszins inwisselbaar blijkbaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit ook wat Phantom of the Opera met de handrem erop in.
haha, ben er alleen geboren. Was weg op mn twaalfde. Laatst een keer terug. Het is triest.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een, met alle respect, armoedige zooi daar. Voor het gevoel staat 80% van de winkelpanden leegDacht dat het hier erg was.
De economie heeft daar een flinke Dow gekregen inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een, met alle respect, armoedige zooi daar. Voor het gevoel staat 80% van de winkelpanden leegDacht dat het hier erg was.
Yupquote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken dit dus echt van Finkers/Kaandorp?
Zelfs niet op VAK-Squote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nouja, er zijn al 9 bands die er vaker dan 20x instaan bijvoorbeeld.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef essnhills het volgende:
Oh. Er kwam nog een liedje dit uur
well played sirquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De economie heeft daar een flinke Dow gekregen inderdaad.
En dan gaat het om hoe je ermee omgaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De economie heeft daar een flinke Dow gekregen inderdaad.
Ik dacht dat die Limburgers het uur uitzwaaiden dus ik was even wat andere dingen doenquote:
Ze klinken allemaal “huilerig”quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef Eightyone het volgende:
Deze Adele klinkt wel erg huilerig. Ze heeft betere.
Jupquote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben morgenmiddag vrij en op de een of andere manier heb ik afgesproken dat ik morgenmiddag de Pippies en twee vriendinnetjes ga vermaken.
I think I made a big mistake
Sufferdje ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben morgenmiddag vrij en op de een of andere manier heb ik afgesproken dat ik morgenmiddag de Pippies en twee vriendinnetjes ga vermaken.
Dat Outro is echt Top Tier.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:59 schreef MTheBassman het volgende:
545 Alles Geprobeerd Het Goede Doel
quote:550 Slippery People (Live) Talking Heads 3
549 Rehab Amy Winehouse 7
548 She Elvis Costello 6,5
547 The Great Gig In The Sky Pink Floyd 5,5
546 New Year's Day U2 5
545 Alles Geprobeerd Het Goede Doel 8
544 Red Red Wine UB40 6,5
543 'k Heb Je Lief Paul de Leeuw 1
542 Let's Dance David Bowie 8,5
541 Birds Anouk 2
540 It's My Life Bon Jovi 6
539 Dat Ik Je Mis Maaike Ouboter 1
538 Hey Joe The Jimi Hendrix Experience 7
Hoe oud zijn ze? Laat ze cake of koekjes maken. Muziek erbij, opgelost.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Maar hoe gaat iequote:
probeer er altijd onderuit te komen als je kanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Gemiddeld 7.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze? Laat ze cake of koekjes maken. Muziek erbij, opgelost.
Ohquote:
Omdat Chiel zooooo ontroerd was in dat programmaquote:Op woensdag 29 december 2021 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Maaike Ouboter
Waarom staat dat zielige begrafenislied nog steeds zo hoog joh?
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |