SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 29-12-2021 21:52:38 ]
Ik meld me.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die naar dat soort interviews kijken van potjes ergens in een afgelegen gymzaal?
Hallo, dit forumquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Zijn er echt mensen die naar dat soort interviews kijken van potjes ergens in een afgelegen gymzaal?
FakeInterview. @Poepz0rquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die naar dat soort interviews kijken van potjes ergens in een afgelegen gymzaal?
Snap ik wel, ik bedoelde eigenlijk vooral dat een sessie die om 2230/2300 eindigt ofzo een beetje leeg aanvoeltquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit. En dat Covid wordt ook wel beetje opgeblazen. Jammer voor die gasten maar buiten MvG geen enkele kanshebber op de titel die er daardoor uit ligt.
Prima om kennis te maken met spelers die wat minder op TV winnen, maar veel op de vloer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat haal je uit die interviews?
Voor mezelf, zonder gęnequote:Op woensdag 29 december 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Vraag je dit voor jezelf of een vriend?
Of dat iedereen die wel beetje kan gooien CORRED isquote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jammer dat het niveau dit jaar dusdanig tegenvalt dat Rob Cross kanshebber voor de titel is.
Gradje!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's een lieve hont jonge. As ge 'm oanrakt bende de menne!!
Helemaal blij met de string van Nel Veerkampquote:
En wij ons maar afvragen waarom vrouwen nooit slagen als cabaretier.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:40 schreef franklop het volgende:
Meekijkende vriendin met een leuk grapje;
Dit toernooi is toch wel een goede plek om corona op te lopen; d'arts is er altijd in de buurt
Hahahahahahahahahajajajahahahahahaquote:Op woensdag 29 december 2021 21:40 schreef franklop het volgende:
Dit toernooi is toch wel een goede plek om corona op te lopen; d'arts is er altijd in de buurt
Dit is nog slechter dan Koertquote:Op woensdag 29 december 2021 21:40 schreef franklop het volgende:
Cringe. Die had ik allang de woonkamer doorgesloagen @de_boswachterquote:Op woensdag 29 december 2021 21:40 schreef franklop het volgende:
Niks van te merken.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:42 schreef Coco het volgende:
Daar betaal je dan een abo voor.
FOK is weer traag
Gras is groen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:42 schreef Coco het volgende:
Daar betaal je dan een abo voor.
FOK is weer traag
Nee, wij jou welquote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
heb ik nog wat gemist
nee zeker
Waar heb je trek in?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil graag iets snacken maar ik weet niet wat.
Jawel hoofdletters aan het begin van iedere zin.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
heb ik nog wat gemist
nee zeker
KlaasGodquote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
heb ik nog wat gemist
nee zeker
hey klaasquote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
heb ik nog wat gemist
nee zeker
Je bent op tijd om te POMPEN.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
heb ik nog wat gemist
nee zeker
TostiGenotquote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
Oliebolquote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
🍆🍆🍆quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:40 schreef franklop het volgende:
Een appel?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb er nog eentje voor je liggen, kom maar halenquote:
Dit is echt heel naar.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef Tagliano het volgende:
Er bestaat ook een Maijerdirk.gif maar die is toch iets minder goed aangeslagen dan Koertdirk.gif
[ afbeelding ]
Mijn kad komt niet meer buiten en is nu walgelijk dikquote:Op woensdag 29 december 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn kat heeft een schurfthekel aan vuurwerk en is toch al 4 uur buiten
Rotje in z’n reet zekerquote:Op woensdag 29 december 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Jouw kat heeft nu een cobraatje in d’r poepertjequote:Op woensdag 29 december 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Asjeblieft.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pomtips. Maar die heb ik niet en Flink bezorgd ze niet
Woon je in een gebied waar je al Vietnam-flashbacks krijgt?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Dirk is Alpha.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Dirk heeft schijt aan de mondkapjes
Ja ik heb er echt zin in.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan echt godsgruwelijk uit de hand gaan lopen
Heer-lijk
Zeker. Vooral op 13 mei 2000 was het hier raak.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon je in een gebied waar je al Vietnam-flashbacks krijgt?
hee klaas we doen hier geen cor want dat vinden we ongezelligquote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
allemaal corona in die zaal
geen ventilatie
hugo gaat huilen als die dit ziet
Hugo boeit niemandquote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
allemaal corona in die zaal
geen ventilatie
hugo gaat huilen als die dit ziet
Sinds die tijd is een kratje bier het hoogste punt van Enschedequote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeker. Vooral op 13 mei 2000 was het hier raak.
En vermoedelijk kijkt hij ook niet, dus boeiend.quote:
4-0 en 12-3 voor Price. Vroeg naar bedquote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan echt godsgruwelijk uit de hand gaan lopen
Heer-lijk
okquote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hee klaas we doen hier geen cor want dat vinden we ongezellig
Ook dit sluit ik niet uit, Dirkie moet wel op komen dagenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
4-0 en 12-3 voor Price. Vroeg naar bed
Typisch iets voor het WK.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:49 schreef Lonaa het volgende:
Wie de laatste dubbel gooit wint de wedstrijd.
Mooi. Stil.
Zo is het klaasquote:Op woensdag 29 december 2021 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ok
maar ik zie wat ik zie he
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef Tagliano het volgende:
Er bestaat ook een Maijerdirk.gif maar die is toch iets minder goed aangeslagen dan Koertdirk.gif
[ afbeelding ]
Dat zou ik erg leuk vinden, maar ik krijg nog geen sjoege in de DMquote:
Niet meerquote:
Alleen Dirk blijft waarschijnlijk walgelijk slecht. Dit is gespeeld.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef BB-King het volgende:
Dirk heeft toch een virus opgelopen.
Het godverdommehoeveelkansenwiljehebbenopeendubbel virus.
Dirk. heeft dit nodig om goed te kunnen zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef BB-King het volgende:
Dirk heeft toch een virus opgelopen.
Het godverdommehoeveelkansenwiljehebbenopeendubbel virus.
ROKENDE SERVERS JAAAAquote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik post niet twee keer hetzelfde, stervende hoeren servers
Maar welke halvezool gaat die film nou kijken met 40-45x reclame tussendoor?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was nog in vorig topic dus een late reactie
Wow, Midsommar na darten op TV. Steengoede film. Zeer bijzonder voor RTL
Mensen die anno 2021 nog films op tv kijken hebben een kleine pener.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was nog in vorig topic dus een late reactie
Wow, Midsommar na darten op TV. Steengoede film. Zeer bijzonder voor RTL
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik post niet twee keer hetzelfde, stervende hoeren servers
Ja niet. Ik dacht ik zeg het maar even. Begint ook pas om 12 uur.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar welke halvezool gaat die film nou kijken met 40-45x reclame tussendoor?
Ik denk dat de airfryer weer even aan gaatquote:
Wat gaat erin?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de airfryer weer even aan gaat
Zeker. Als er toevallig een film op TV is die je wilt zien, gelijk na iets wat je toch ook al kijkt is het veel logischer om 'm uit te zetten en eerst op een andere manier op te gaan zoekenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen die anno 2021 nog films op tv kijken hebben een kleine pener.
Dan vreet ik veel te veel. Viesdik hierquote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Konijnenvoer allen. In DRT gebruiken wij enkel de frituur.
Correct. Teringhekel aan reclames, wat een act is dat.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Als er toevallig een film op TV is die je wilt zien, gelijk na iets wat je toch ook al kijkt is het veel logischer om 'm uit te zetten en eerst op een andere manier op te gaan zoeken
Ga naar de feestdagen, eet de Aldiquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct. Teringhekel aan reclames, wat een act is dat.
Ergens in de Premier League ofzo? Want die ligt er vanavond uit.quote:
Dirk is BUFFEDquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Is Dirk altijd zo blozend en zweterig?
Niet dat ik iets ongewenst ongezelligs wil suggereren.
Ik vermoed ook dat hij heeft gesjoemeld met z'n zelftestquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Heeft vermoedelijk een virus onder de leden.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Viandelgenot bohquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al heel lang niet gegeten.
Barney liep het ook op tijdens zijn pot.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Altijd tegen Raya.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Barney liep het op tijdens zijn pot.
Al weten we allemaal dat Barney een beetje aan het jokken was.
Net gepompt.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Ik vond het anders helemaal niet zo mistigquote:Op woensdag 29 december 2021 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blies naar mijn scherm en Price mistte.
Laten we maar blij wezen dat dit niet de World Grand Prix is.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Het dubbelniveau is hilarisch dit toernooi
Bel sander arends maar @:monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |