SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 29-12-2021 21:52:38 ]
Ik meld me.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die naar dat soort interviews kijken van potjes ergens in een afgelegen gymzaal?
Hallo, dit forumquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Zijn er echt mensen die naar dat soort interviews kijken van potjes ergens in een afgelegen gymzaal?
FakeInterview. @Poepz0rquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die naar dat soort interviews kijken van potjes ergens in een afgelegen gymzaal?
Snap ik wel, ik bedoelde eigenlijk vooral dat een sessie die om 2230/2300 eindigt ofzo een beetje leeg aanvoeltquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit. En dat Covid wordt ook wel beetje opgeblazen. Jammer voor die gasten maar buiten MvG geen enkele kanshebber op de titel die er daardoor uit ligt.
Prima om kennis te maken met spelers die wat minder op TV winnen, maar veel op de vloer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat haal je uit die interviews?
Voor mezelf, zonder gênequote:Op woensdag 29 december 2021 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Vraag je dit voor jezelf of een vriend?
Of dat iedereen die wel beetje kan gooien CORRED isquote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jammer dat het niveau dit jaar dusdanig tegenvalt dat Rob Cross kanshebber voor de titel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |