ROKENDE SERVERS JAAAAquote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik post niet twee keer hetzelfde, stervende hoeren servers
Maar welke halvezool gaat die film nou kijken met 40-45x reclame tussendoor?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was nog in vorig topic dus een late reactie
Wow, Midsommar na darten op TV. Steengoede film. Zeer bijzonder voor RTL
Mensen die anno 2021 nog films op tv kijken hebben een kleine pener.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was nog in vorig topic dus een late reactie
Wow, Midsommar na darten op TV. Steengoede film. Zeer bijzonder voor RTL
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik post niet twee keer hetzelfde, stervende hoeren servers
Ja niet. Ik dacht ik zeg het maar even. Begint ook pas om 12 uur.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar welke halvezool gaat die film nou kijken met 40-45x reclame tussendoor?
Ik denk dat de airfryer weer even aan gaatquote:
Wat gaat erin?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de airfryer weer even aan gaat
Zeker. Als er toevallig een film op TV is die je wilt zien, gelijk na iets wat je toch ook al kijkt is het veel logischer om 'm uit te zetten en eerst op een andere manier op te gaan zoekenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen die anno 2021 nog films op tv kijken hebben een kleine pener.
Dan vreet ik veel te veel. Viesdik hierquote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Konijnenvoer allen. In DRT gebruiken wij enkel de frituur.
Correct. Teringhekel aan reclames, wat een act is dat.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Als er toevallig een film op TV is die je wilt zien, gelijk na iets wat je toch ook al kijkt is het veel logischer om 'm uit te zetten en eerst op een andere manier op te gaan zoeken
Ga naar de feestdagen, eet de Aldiquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct. Teringhekel aan reclames, wat een act is dat.
Dirk is BUFFEDquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Is Dirk altijd zo blozend en zweterig?
Niet dat ik iets ongewenst ongezelligs wil suggereren.
Ik vermoed ook dat hij heeft gesjoemeld met z'n zelftestquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Heeft vermoedelijk een virus onder de leden.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
Viandelgenot bohquote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al heel lang niet gegeten.
Barney liep het ook op tijdens zijn pot.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef svann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |