even bookmarken dezequote:
Gitaarriff zo jaquote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die riff die straks ineens nog erin komt
Hier zijn niet alle witte konijnen het mee eens, maar het komt er in de buurt.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is één van de nummers die wat mij betreft het dichtst bij een goede trip komen
Ik wil ook wel essnhills zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen wil vandaag essnhills zijn
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat ik net de 20.000 posts ben gepasseerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bof jij even.quote:
Stemplaat genotquote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn niet alle witte konijnen het mee eens, maar het komt er in de buurt.
Op 1 dag?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Where you drink champagne and it tastes just like coca cola...quote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
Bij een pubquiz vroegen ze een keer welk drankje Lola dronk. Ik zei “champagne” wat correct en tevens juist was, maar de quizmaster accepteerde alleen Cherry Cola. Nog steeds boos
alzheimers is geen grapje.quote:
Eerste albums zijn wel een stuk anders (meer richting psychedelische pop/rock).quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef Zorro het volgende:
Nee, Tame Impala komt niet op mijn lijstje van bands die ik nader moet gaan beluisteren
Geen maar. Het was een statementquote:
quote:
Wiequote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor je
oh ja, die ken ik nog. Geinig nummer wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |