Dat is het échte jaren '90-geluid.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
60% van die bands ken ik niet
In de mijne op 6 volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Good Morning, Captain stond in mijn lijstje anders 5e geloof ik in de MuMe Ladderfinale
Gewoon laten gebeuren, dit nummerquote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef essnhills het volgende:
Oh, dit is niet die ik dacht dat het was
Nee, die bleef ziek thuisquote:
Het heeft geen nut. Het is allemaal kansloos. De wereld is verloren.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je je stemlijst aanpassen
Na Souvlaki de bestequote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Slint - Spiderland is oprecht een van de beste platen uit de jaren 90
Geen makkelijk plaat, maar fucking goed
Het is ook wel echt schandalig dat King Crimson, die extreem invloedrijk zijn, er niet in staan, maar dan cantsington welquote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het was een paar jaar echt genieten toen Starless bij de eerste tientallen nummers gedraaid werd. Iedereen met de familiebrunch werd getrakteerd op 10+ minuten King Crimson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |