SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Team just me?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
We gaan toch weer naar Scandinavië, sorry(Noorwegen, om preciezer te zijn). Dit liedje is nog vrij nieuw, maar ik vind het zeer, zeer prettig.
014. Team Me - Just Another Sleepless Night In The Dark
Hierna gaan we weer buurten in Duitsland...
Nee hè? Slaap deze week al niet zo best. Dus ik wil vannacht geen sleepless night.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
We gaan toch weer naar Scandinavië, sorry(Noorwegen, om preciezer te zijn). Dit liedje is nog vrij nieuw, maar ik vind het zeer, zeer prettig.
014. Team Me - Just Another Sleepless Night In The Dark
Hierna gaan we weer buurten in Duitsland...
Hoe komt je van mask uit bij blauw?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben nu ook aan het nadenken over die mask-opmerking van LivelinkSnap er niks van...
Heeft het misschien iets met de kleur blauw te maken?
je hebt geen smart watch nodig om dat te concluderenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hè? Slaap deze week al niet zo best. Dus ik wil vannacht geen sleepless night.
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt geen smart watch nodig om dat te concluderen
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nummer dat iets te maken heeft met een bepaald muziekevenement....
Ik weet alleen niet of de verwachtingen worden ingelost...
Was ook mijn favoriet.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
De nummer-12 van het Songfestival heeft een toepasselijk plekje in mijn jaarlijst gekregen:012. The Black Mamba - Love Is On My Side
Wat mij betreft veruit het beste nummer dit jaar. Veruit.![]()
O ja, Portugal. Dus lekker zuidelijk![]()
Ja, die komt mij bekender voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest behoeft geen introductie meer, want die heb ik bij de #41 al gegeven.... Dit is z'n andere nummer van dit jaar.011. C Duncan - The Wedding Song
Ja. Een cover en nog iets.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heeft Rhys Lewis ook een nummer in 2021 uitgebracht toch?
Ik geef mijn ongelijk toe.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Kun je in week #1 van 2021 een liedje uitbrengen en daarmee de top-10 van mijn jaarlijst halen? Ja, dat kan
Het nummer hierna heb ik werkelijk het hele jaar gedraaid - een aantal keren in de uitzending, maar vooral veel in de auto, thuis op de speakers, enzovoort. Het verveelt geen moment. En het komt uit Zuid-Afrika, dus veel zuidelijker wordt het niet.
Toch meerdere keren gedraaidquote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
Dit is geen oh ja voor mij. Ik hoor dit volgens mij voor het eerst.
Deze heb ik al eens gehoord volgens mij...... toen hadden we het over of dit Deens/Noors was, of niet.quote:
Klopt. Maar het ø'tje is misleidend in dezenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens gehoord volgens mij...... toen hadden we het over of dit Deens/Noors was, of niet.
Heb je je top 100 vooral bepaald aan de hand van je luistergedrag?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch meerdere keren gedraaidEn dus letterlijk uitgebracht op de eerste vrijdag van 2021
Seasonsquote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heeft Rhys Lewis ook een nummer in 2021 uitgebracht toch?
Kijk, de muziek onthoud je dus niet, maar discussies des te meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens gehoord volgens mij...... toen hadden we het over of dit Deens/Noors was, of niet.
Nee, absoluut niet. Maar Fløris stond begrijpelijkerwijs heel hoog in mijn "luistercijfers" van 2021, omdat ik het hele jaar naar dat nummer heb kunnen luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je je top 100 vooral bepaald aan de hand van je luistergedrag?
Goede avond, Tjoent.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Seasons.. die is prachtig
![]()
Goedenavond peeps
Goedenavond Tjoent. Seasons is uit 2020. Dat weet ik toevallig van de vorige jaarlijst van DJ11quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond peeps
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond peeps
Tjoent.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond peeps
Oh dan zit ik weer eens onzin te verkondigenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Tjoent. Seasons is uit 2020. Dat weet ik toevallig van de vorige jaarlijst van DJ11
Nee was even naar buiten gelopen voor een peukje.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:26 schreef just me het volgende:
@:Rafeiro ben je in slaap gevallen of zit je je chips te peuzelen ?
Of Livelink....quote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh dan zit ik weer eens onzin te verkondigen
Nee, ik begin nu te twijfelen. Als het uit 2021 komt, komt hij nog voorbij deze show.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh dan zit ik weer eens onzin te verkondigen
ga je nu livelink tegen Tjoent uitspelenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
ga je nu livelink tegen Tjoent uitspelen![]()
Nou... het schoot me eigenlijk net pas te binnen dat ik zondag of maandag las dat Elf ging draaienquote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef just me het volgende:
Tjoent heeft gewacht tot de hoogtepunten
typisch een mannen antwoordquote:Op woensdag 29 december 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoorGewoon blijven luisteren. Antwoorden volgen vanzelf.
Je wilt juist niks zeggen, dat is het probleem.quote:
Na de uitzending ga ik je nog op een grappig dingetje wijzen....quote:Op woensdag 29 december 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilt juist niks zeggen, dat is het probleem.
Ik zou gewoon alle 100 doenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
Dit is een absolute oh ja. Ik ga straks wat nummers uit jouw spotify-lijst overzetten naar die van mij.
Nee, die komt van zijn album Running Still uit 2011. Charlie Winston heeft dit jaar, behoudens een cover, geen nieuwe muziek uitgebracht. Z'n nieuwe single wordt rond maart verwachtquote:Op woensdag 29 december 2021 21:46 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, deze had ik al op mijn lijst gezet![]()
Op 22 november al. En ik had ook een nummer van Charlie Winston daar gezet. She went quietly. Maar die kwam dus niet uit 2021?
Sean Betram staat een paar keer in de Top 100, maar helaas net niet bij de bovenste 50.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
Mijn spotfiy-lijst toont ook nog iets van Ruben Hein en Sean Bertram. Als die laatst op nummer 4 zou staan (als hij er al in staat) zou het grappig zijn.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft schreeuwt alles aan dit nummer: hit! Heerlijke plaat. De man van Agnes is trouwens ook muziKant. Kom ik t.z.t nog eens op terug.006. Agnes - Here Comes The Night
Die had ik moeten weten, want die heb je best vaak gedraaid. Lekker nummer inderdaad. Tot nog toe ben ik zeer tevreden met je top 10quote:Op woensdag 29 december 2021 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft schreeuwt alles aan dit nummer: hit! Heerlijke plaat. De man van Agnes is trouwens ook muzikant. Kom ik t.z.t nog eens op terug.006. Agnes - Here Comes The Night
Maakt me wel nieuwsgierig naar de film. Ik heb ook al wel een paar voorstukjes gezien. Is vrees ik alleen geen film waar ik mijn vriendin mee naar toe krijg.quote:
Ik ken de film zelf ook niet, eigenlijk. Ik vermeldde slechts het feitjequote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt me wel nieuwsgierig naar de film. Ik heb ook al wel een paar voorstukjes gezien. Is vrees ik alleen geen film waar ik mijn vriendin mee naar toe krijg.
Dat moet dan wel het nummer zijn waar ik de hele avond al naar op zoek ben in mijn hoofd.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het nummer dat ik het afgelopen jaar het vaakst in de uitzending heb gedraaid. Ik heb jullie er werkelijk dood mee geknuppeld. Wie dit niet herkent, heeft te weinig geluisterd
Hebben jullie dan zo'n verschillende smaak, qua films?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt me wel nieuwsgierig naar de film. Ik heb ook al wel een paar voorstukjes gezien. Is vrees ik alleen geen film waar ik mijn vriendin mee naar toe krijg.
Ja, best wel. En dat is jammer, want zij is wel degene met wie ik kan gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jullie dan zo'n verschillende smaak, qua films?
En je dochter houdt ook niet van hetzelfde genre als jij?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, best wel. En dat is jammer, want zij is wel degene met wie ik kan gaan.
Ja, deze bedoelde ik. Maar ik heb geen idee waarom ik aan smile en mask dacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:55 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
004. AJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
Bedoelde je wellicht de Blue Man Group, Livelink?
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, deze bedoelde ik. Maar ik heb geen idee waarom ik aan smile en mask dacht.
ben jij nu ook al aan het stokenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
ben jij nu ook al aan het stoken![]()
Nee, helemaal niet. Ik ga nog wel eens alleen naar de film. Hier in de stad hebben we een klein theater waar ze films draaien en dan is alleen gaan wel prima. Naar een grote bioscoop ga ik liever niet alleen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
En je dochter houdt ook niet van hetzelfde genre als jij?
Ja, echt geen idee. Mijn hoofd doet raar.quote:
Ik vind het heerlijk om alleen te gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik ga nog wel eens alleen naar de film. Hier in de stad hebben we een klein theater waar ze films draaien en dan is alleen gaan wel prima. Naar een grote bioscoop ga ik liever niet alleen.
Oh jaquote:Op woensdag 29 december 2021 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Wat ik geniaal aan dit liedje vind: het eerste refrein is in een andere toonsoort dan de latere refreinen. Die toonsverhoging werkt geweldig en geeft het nummer een enorme boost.003. Metteson - Under Your Shirt
Deze heb ik wel eens in je show gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Wat ik geniaal aan dit liedje vind: het eerste refrein is in een andere toonsoort dan de latere refreinen. Die toonsverhoging werkt geweldig en geeft het nummer een enorme boost.003. Metteson - Under Your Shirt
Ik wil nog wel naar The Westside story. Mijn moeder is geweest net voor de lockdown en was heel enthousiast.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om alleen te gaan.
Maar in januari ga ik 1 keer met schoonzus (Matrix) en 1 keer met schoonzus en nichtje (Scream).
Dan ga je gewoon en neem je je moeder een keer mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil nog wel naar The Westside story. Mijn moeder is geweest net voor de lockdown en was heel enthousiast.
En hoe heet deze edit?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:02 schreef DJ11 het volgende:
De live-versie van dit nummer is eigenlijk mooier dan de studio-versie. Voor vanavond heb ik een speciale edit gemaakt, die het beste van beide versies combineert. Een fantastisch nummer staat er op #2 dit jaar...002. Jake Wesley Rogers - Pluto
Ja, deze is ook heel mooi.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:02 schreef DJ11 het volgende:
De live-versie van dit nummer is eigenlijk mooier dan de studio-versie. Voor vanavond heb ik een speciale edit gemaakt, die het beste van beide versies combineert. Een fantastisch nummer staat er op #2 dit jaar...002. Jake Wesley Rogers - Pluto
Ja, dan ga ik nu natuurlijk toch voor Seasons. Ik denk dat Tjoent gewoon helemaal gelijk had.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Wil er iemand nog een gok wagen wat er op #1 staat, trouwens? Het nummer in kwestie is overigens op 16 april uitgebracht, kan ik melden.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik nu natuurlijk toch voor Seasons. Ik denk dat Tjoent gewoon helemaal gelijk had.
Ja, moment van totale verstandsverbijstering van mijn kant. Want ergens wist ik het wel, maar ook weer niet.quote:
Ik wist het niet maar heb 'm wel grijs gedraaid nadat Elf 'm een keer draaide toen ik meeluisterdequote:Op woensdag 29 december 2021 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, moment van totale verstandsverbijstering van mijn kant. Want ergens wist ik het wel, maar ook weer niet.
Jij bedankt!!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren en alvast een goede jaarwisseling
Fijne avond ookquote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef Melting het volgende:
En bedankt voor de muziekjes!
Ik ga nu wel richting bed, want morgen op tijd op. En ik wil nog even lezen.
Fijne avond allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
O ja, vorige week zei je dit:quote:
... terwijl ik op dat moment This Time Of Year van Rhys Lewis draaidequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al aan het piekeren over je nummer 1. Maar ik zit er minder in dan voorgaande jaren, lijkt het.
Welkom thuis. Gelukkig is er een Spotify-playlistquote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
En weer thuis, net te laat om ook maar iets te beluisteren…
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef Tjoent het volgende:
Leukzal nog wat nummers opzoeken uit de lijst.
Bedankt, Elf.
Toedeloe peeps
Heb net je lijst even kort doorgenomen en behalve enkele uitvoerenden zeggen de songs mij helemaal niets…quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom thuis. Gelukkig is er een Spotify-playlist
[ afbeelding ]
Spotify-playlist: Top 100 of 2021
Ja, maar ik was er zo van overtuigd dat Seasons al in 2020 in je jaarlijst stond. Waarschijnlijk onbewust dat Rhys iets triggerde.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
O ja, vorige week zei je dit:
[..]
... terwijl ik op dat moment This Time Of Year van Rhys Lewis draaide
Soms moet je je oren ook even vrijaf geven.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
En weer thuis, net te laat om ook maar iets te beluisteren…
Mijn oren zijn gewend aan continue muziek/geluid, maar we hadden een etentje bij de nicht van mw. MM.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms moet je je oren ook even vrijaf geven.
Ik moet zeggen: ik heb een tijdje geleden een fragment op Instagram gezien waarop hij een stukje zingt van een nieuw liedje dat op z'n aanstaande album komt. Dat is zo mooi dat hij nu al weer voorsorteert op succes in 2022.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik was er zo van overtuigd dat Seasons al in 2020 in je jaarlijst stond. Waarschijnlijk onbewust dat Rhys iets triggerde.
Goed zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Vanmiddag neem ik vrij om het verjaardagscadeautje van mijn dochter op te halen. Mijn collega weet het alleen nog niet. Hij was gisteren vrij en toen ik belde voor click and collect kon ik het alleen donderdagmiddag ophalen.
Goedemorgen Raf.quote:
Ik was vergeten brood uit de vriezer te halen.quote:
Nee joh. Het gaat om het idee. Niet om wat je iemand geeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:07 schreef Rafeiro het volgende:
Leuk cadeautje? Moet wel lastig zijn, voor zo', n crea bea.
3 ringetjes. Heeft ze zelf uitgezocht, want ik zou het niet durven om zomaar sieraden voor haar te kopen. Ze is 2 januari jarig en dat is altijd al een lastige dag om jarig te zijn, maar met lockdown helemaal.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo.
Wat voor cadeau heb je gekocht?
[..]
Dat snap ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:09 schreef livelink het volgende:
[..]
3 ringetjes. Heeft ze zelf uitgezocht, want ik zou het niet durven om zomaar sieraden voor haar te kopen. Ze is 2 januari jarig en dat is altijd al een lastige dag om jarig te zijn, maar met lockdown helemaal.
Ga ik zo met tegenzin doenBroodje kipfilet pittig (nioet pittig) van de AHquote:
Ja, ze wordt alweer 20. Geen tiener meerquote:Op donderdag 30 december 2021 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar dan valt het cadeau zeker goed.
Ze worden ouder....en dat is maar goed ook. Enige nadeel is dat je zelf ook ouder wordt.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze wordt alweer 20. Geen tiener meer
Ach ja, dat laatste negeren we gewoon maar voor het gemak.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze worden ouder....en dat is maar goed ook. Enige nadeel is dat je zelf ook ouder wordt.
Goedemorgen MadMaster. Valt er nog iets te modden aan die top2000-topics? Dat is niet bij te houden, lijkt me.quote:
Beschermoudmama justme, ik bleef sowieso wel wegquote:
Ga je het ook nog een beetje vieren met een klein feestje?quote:Op donderdag 30 december 2021 07:09 schreef livelink het volgende:
[..]
3 ringetjes. Heeft ze zelf uitgezocht, want ik zou het niet durven om zomaar sieraden voor haar te kopen. Ze is 2 januari jarig en dat is altijd al een lastige dag om jarig te zijn, maar met lockdown helemaal.
Het valt daar reuze mee…quote:Op donderdag 30 december 2021 07:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Valt er nog iets te modden aan die top2000-topics? Dat is niet bij te houden, lijkt me.
Nee, niet echt. Ze heeft wat vriendinnen uitgenodigd om die dag bij haar te komen eten op haar kamer. Dus ze gaat op haar verjaardag tegen de middag alweer weg. En ik heb 's avonds mijn boosterprik ook nog.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je het ook nog een beetje vieren met een klein feestje?
Ja, er is natuurlijk ook geen reden tot ellende in dat topic.quote:
Ik zag anders dat vandaag een paar keer Bløf voorbij zou komen.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, er is natuurlijk ook geen reden tot ellende in dat topic.
Ja, muzieksgewijs kan er wel ellende zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag anders dat vandaag een paar keer Bløf voorbij zou komen.
Je kunt het best zelf opknappen daar heb je mij niet voor nodigquote:Op donderdag 30 december 2021 07:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beschermoudmama justme, ik bleef sowieso wel weg
Dat moet je zelf doen. Gaat niet vanzelf. Er is een instructie voor, hoe je dat doet.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef Melting het volgende:
Zo, die booster nemen ze me niet meer af. Nu moet hij nog in de app komen.
Oh wist ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen. Gaat niet vanzelf. Er is een instructie voor, hoe je dat doet.
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook voor @:Melting:
https://coronacheck.nl/nl(...)jn-vaccinatiebewijs/
quote:
Oh goed geregeldquote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft gebeld of hij misschien vanmiddag ook zijn booster kan krijgen ipv elders volgende week en er was nog 1 plekje 10 minuten voor mijn afspraak, dus dat is geregeld
Ja heerlijk hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:28 schreef just me het volgende:
[..]Diaan, lekker aan het genieten ?
quote:
Gefeliciteerd. Heeft hij nog wel wenochtendjes kunnen doen op school of was de boel toen al dicht?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga kaboutertaart etenKabouter in Gouda is 4 jaar geworden vandaag
Hij is 1x wezen wennen; over school wordt even niet gesproken omdat het anders zo gaat tegenvallen als de 1e schooldag uitgesteld gaat worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Heeft hij nog wel wenochtendjes kunnen doen op school of was de boel toen al dicht?
Als de pandemie één ding heeft opgeleverd is het wel de realisering hoe belangrijk school voor kinderen is. Hopelijk kan hij gewoon naar school na de kerstvakantie. En gefeliciteerd natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 12:39 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is 1x wezen wennen; over school wordt even niet gesproken omdat het anders zo gaat tegenvallen als de 1e schooldag uitgesteld gaat worden.
Gefeliciteerd en laat het smaken.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat ziet er prachtig uit zegquote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk en gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd 🎈quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben een beetje jaloers, want ik vermoed dat mijn ervaring in de Jaarbeurs heel anders zal zijn. En voor mijn gewone vaccinatie was ik ook al in zo'n enorme hal.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat ziet er prachtig uit zeg
Zo, boosterprik zit erin, erg relaxte kleine locatie, we waren zo ongeveer de laatste klanten van vandaag. Nog meer persoonlijke aandacht, naast de arts die ging prikken was er ook nog een medewerker van het Rode Kruis die me ondertussen aan het afleiden was. Deze keer helemaal geen getintel rond mijn mond na een minuut of tien, helemaal goed
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:09 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag een aparte chat met een collega. Ik vroeg hem of hij maandagochtend iets voor mij wou doen. Hij antwoordde dat morgen zijn laatste dag bij ons was. Dat wist ik dus niet![]()
Hij werkte nog niet zo lang bij ons (pas sinds april of zo), maar ik had hem ook nog nooit gezien, dus ik vroeg hem of hij uberhaupt wel eens op kantoor was geweest. Zijn antwoord was dat hij zelfs nog nooit in Nederland was geweest en dat hij in Boekarest woont. Dat wist ik dus ook al niet![]()
![]()
Tijdens een pandemie leer je dus vooral je collega's niet kennen
Nee. De andere devop was met vakantie. Dus ik heb hem een bericht gestuurd en hoop dat hij dat maandagochtend vroeg ziet, want het moet om 09.00 klaar zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel raar inderdaad.
Heb je iemand anders kunnen vinden die het voor je kan doen?
En zo niet? Dan is het misschien een uur of een dag later klaar. Je niet te druk om maken.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. De andere devop was met vakantie. Dus ik heb hem een bericht gestuurd en hoop dat hij dat maandagochtend vroeg ziet, want het moet om 09.00 klaar zijn.
Het is voor een klant en het moest contractueel gezien eigenlijk 1 januari al klaar zijn. En toen kwam ik erachter dat er dus 1 januari niemand was. Ik heb echt alles op alles moeten zetten bij die klant om het uit te kunnen stellen naar 3 januari. En dat was goed, maar uiterlijk 09.00 moesten ze het dan wel hebben. Maar echt iedereen is deze week vrijquote:Op donderdag 30 december 2021 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
En zo niet? Dan is het misschien een uur of een dag later klaar. Je niet te druk om maken.
En die collega die morgen zijn laatste dag heeft, kon het morgen niet in orde maken?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is voor een klant en het moest contractueel gezien eigenlijk 1 januari al klaar zijn. En toen kwam ik erachter dat er dus 1 januari niemand was. Ik heb echt alles op alles moeten zetten bij die klant om het uit te kunnen stellen naar 3 januari. En dat was goed, maar uiterlijk 09.00 moesten ze het dan wel hebben. Maar echt iedereen is deze week vrij
Hij wist niet hoe het moestquote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En die collega die morgen zijn laatste dag heeft, kon het morgen niet in orde maken?
Dat heeft je bedrijf dan weer goed geregeld.quote:
Het is de schuld van Oostenrijk. Degene die het zou doen zou in de 1e week van januari op wintersport gaan. En die is halsoverkop vorige week woensdag vertrokken toen Oostenrijk aangaf dat toeristen vanaf dat weekend in quarantaine moestenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft je bedrijf dan weer goed geregeld.
Dan is het dus de schuld van de baas van die persoon. Want die heeft de vakantie goed gekeurd.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is de schuld van Oostenrijk. Degene die het zou doen zou in de 1e week van januari op wintersport gaan. En die is halsoverkop vorige week woensdag vertrokken toen Oostenrijk aangaf dat toeristen vanaf dat weekend in quarantaine moesten
Er zijn er vorige week meer bij ons geweest die hun vakantie vervroegd hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het dus de schuld van de baas van die persoon. Want die heeft de vakantie goed gekeurd.
Ik weet niet of dat verstandig geweest is, van al die mensen. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn er vorige week meer bij ons geweest die hun vakantie vervroegd hebben![]()
Populaire bestemming dat Oostenrijk.
Mensen doen rare dingen in een pandemiequote:Op donderdag 30 december 2021 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verstandig geweest is, van al die mensen. Maar dat terzijde.
Sommige mensen verliezen inderdaad hun verstand in een pandemie.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mensen doen rare dingen in een pandemie
Ik raak elk gevoel van dag en tijd kwijt. Het is dus donderdag?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:50 schreef Melting het volgende:
Ik zit er overigens weer klaar voor.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik raak elk gevoel van dag en tijd kwijt. Het is dus donderdag?
Een JB-kloon. Tot en met de initialen aan toe.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Die draai ik niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Een JB-kloon. Tot en met de initialen aan toe.
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 19:13 schreef Melting het volgende:
Wisten jullie dat dit nummer ook echt geschreven is door 2 broers die 3 hoog woonden.
Ja, door Bobbie en Martin Boer…quote:Op donderdag 30 december 2021 19:13 schreef Melting het volgende:
Wisten jullie dat dit nummer ook echt geschreven is door 2 broers die 3 hoog woonden.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, door Bobbie en Martin Boer…
Heeft ze nog even vlak voor nieuwjaar ontslag gekregen?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Las net het verhaal van livelink en haar collega's.
Mw. MM heeft begin volgend jaar ook nieuwe collega's, ze krijgt een functie elders…
Nee, morgen neemt ze ontslag en gaat per 1 februari ergens anders aan de slag…quote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ze nog even vlak voor nieuwjaar ontslag gekregen?
Ah.... eigen keuze. Dat scheeltquote:Op donderdag 30 december 2021 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, morgen neemt ze ontslag en gaat per 1 februari ergens anders aan de slag…
Yep, vorige week wist ze nog van niks, maar ze werd gevraagd en vandaag is het rond gekomen…quote:Op donderdag 30 december 2021 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... eigen keuze. Dat scheelt
Wel fijn dat het nog voor nieuwjaar is rondgekomen dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, vorige week wist ze nog van niks, maar ze werd gevraagd en vandaag is het rond gekomen…
Ze blijft hetzelfde soort werk doen, maar wel voor een totaal ander bedrijf…quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel fijn dat het nog voor nieuwjaar is rondgekomen dan.
Scheelt weer een maand extra uitwerken.
Blijft ze hetzelfde soort werk doen, of gaat ze iets totaal anders doen?
Spannend hoor! Had ze het niet meer naar haar zin of was het een offer she couldn't refuse?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, morgen neemt ze ontslag en gaat per 1 februari ergens anders aan de slag…
Dit vind ik van Imagine Dragons dan toch wel prima aan te horen.quote:
Dat was het vorige nummer hè?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik van Imagine Dragongs dan toch wel prima aan te horen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, vorige week wist ze nog van niks, maar ze werd gevraagd en vandaag is het rond gekomen…
Goede avond, just me.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef just me het volgende:
[..]Gefeliciteerd Mw MM
![]()
en goedenavond
Ja, dat wist ik. Maar dat vond ik dus prima. Beter dan dit ook wel.quote:
Beide wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Spannend hoor! Had ze het niet meer naar haar zin of was het een offer she couldn't refuse?
taart, eten en gezelligheidquote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, just me.
Lekkere taart op, en nu uitbuiken?
Leuk! Gefeliciteerd hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beide wel.
Het bedrijf waar ze ooit begin is opgegaan in een samenwerking van 4 bedrijven en daardoor was de sfeer anders geworden. Het spontane was er van af en van het oorspronkelijke team waren er nog maar weinig over.
En nu werd ze via een oud-collega van dat bedrijf geattendeerd op een functie, had ze vorige week 2 gesprekken en werd ze dezelfde dag in principe al aangenomen. Vandaag zijn de formaliteiten geregeld en dus zegt ze morgen op bij haar huidige werkgever…
quote:
Dit is wel de versie van Karel en Theo.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een cover van Wonderful Days?
Dit is niet de versie van Mental Theo en Charlie Lownoise…
Ik hoor aan de stem dat het niet hun versie is.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is wel de versie van Karel en Theo.
Maar vraag me niet welke remix.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Het lijflied van de Bond der Ambeihouders…
Hallo binnensluipster…quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef just me het volgende:
[..]Gefeliciteerd Mw MM
![]()
en goedenavond
ik kan heel zachtjes doenquote:
Ophalen vaccinatiebewijs via Digid toch gewoon?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn ex versteld doen staan door hem te vertellen hoe bewijs van zijn booster in de corona app kreeg![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn ex versteld doen staan door hem te vertellen hoe hij zijn booster in de corona app kreeg![]()
ja dat had ik van DJ11 geleerd en hij dacht dat hij automatisch gingquote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ophalen vaccinatiebewijs via Digid toch gewoon?
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit ook alweer? Volgens mij dezelfde zanger als op Sound of Violence van Cassius. Iets met Edwards, of zo
je komt eigenlijk wel tijd gekort zeker, schaatsen kijken, Top 2000 luisterenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitgeschaatst, was wel spannend
Je zat net even rustig op de bank..... ga je nu alweer springen.quote:
Top2000 hebben we een beetje opgegeven, vanmiddag in de auto wel geluisterd. We hebben de Top2500 op 192 veel aan staanquote:Op donderdag 30 december 2021 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
je komt eigenlijk wel tijd gekort zeker, schaatsen kijken, Top 2000 luisteren
hebben jullie nu allebei je booster gekregen vandaag? Ik ben het een beetje kwijtquote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Top2000 hebben we een beetje opgegeven, vanmiddag in de auto wel geluisterd. We hebben de Top2500 op 192 veel aan staan
Top2000 luister ik tussen de bedrijven door. Als ik even tijd heb, maar ik ga er niet meer voor zitten,zeg maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Top2000 hebben we een beetje opgegeven, vanmiddag in de auto wel geluisterd. We hebben de Top2500 op 192 veel aan staan
De Top 2500? Ik hou het niet meer bij, met al die hitlijsten. Er is ook al een Top 4000 van Radio 10.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die op 192tv is wel leuk, gaat maar t/m 1984 op basis van de tijd en positie in de Top40. Ze hebben niet van elk nummer beeldmateriaal dus dan komt Adje Bouman of Erik de Zwart even in beeld om dat te vertellenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Top 2500? Ik hou het niet meer bij, met al die hitlijsten. Er is ook al een Top 4000 van Radio 10.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Symph kreeg ook nog een plekjequote:Op donderdag 30 december 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
hebben jullie nu allebei je booster gekregen vandaag? Ik ben het een beetje kwijt
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ook al een top 100 van 2021quote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Top 2500? Ik hou het niet meer bij, met al die hitlijsten. Er is ook al een Top 4000 van Radio 10.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan ook al een top 100 van 2021
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Space Monkey - Can't Stop Running…
Dan hebben jullie dit mooi kunnen regelenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, Symph kreeg ook nog een plekje
Ik vermoed niet de studio versie.quote:
Een versie die in de prullenbak mag, met dat rare piepstemmetjequote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed niet de studio versie.
Onzin!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting heeft vanavond allemaal afwijkende opnames…
Dat maakt een heel verschil.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, minimaal 2 stuks tot nu toe…
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting heeft vanavond allemaal afwijkende opnames…
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Herman Brood - I Love You Like I Love Myself…
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef just me het volgende:
Toen opa en ik vandaag bij de kabouter kwamen waren ze andere opa en oma alweer naar Limburg vertrokken.
Op een gegeven moment ging hij smoezen met zijn moeder en hij durfde zelf niet te vragen wat hij wilde vragen..
Hij zou het zo gezellig vinden als wij ook een keertje kwamen logeren
![]()
Super lief maar ze hebben maar 1 logeerkamer en om nu met opa in 1 bed te slapen gaat zelfs mij te verquote:
Volgende keer jullie pyamas dan maar meenemen…quote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef just me het volgende:
Toen opa en ik vandaag bij de kabouter kwamen waren ze andere opa en oma alweer naar Limburg vertrokken.
Op een gegeven moment ging hij smoezen met zijn moeder en hij durfde zelf niet te vragen wat hij wilde vragen..
![]()
Dan moeten jullie gewoon niet tegelijk blijven logeren.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Super lief maar ze hebben maar 1 logeerkamer en om nu met opa in 1 bed te slapen gaat zelfs mij te ver
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef just me het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |