SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Team just me?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
We gaan toch weer naar Scandinavië, sorry(Noorwegen, om preciezer te zijn). Dit liedje is nog vrij nieuw, maar ik vind het zeer, zeer prettig.
014. Team Me - Just Another Sleepless Night In The Dark
Hierna gaan we weer buurten in Duitsland...
Nee hè? Slaap deze week al niet zo best. Dus ik wil vannacht geen sleepless night.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
We gaan toch weer naar Scandinavië, sorry(Noorwegen, om preciezer te zijn). Dit liedje is nog vrij nieuw, maar ik vind het zeer, zeer prettig.
014. Team Me - Just Another Sleepless Night In The Dark
Hierna gaan we weer buurten in Duitsland...
Hoe komt je van mask uit bij blauw?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben nu ook aan het nadenken over die mask-opmerking van LivelinkSnap er niks van...
Heeft het misschien iets met de kleur blauw te maken?
je hebt geen smart watch nodig om dat te concluderenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hè? Slaap deze week al niet zo best. Dus ik wil vannacht geen sleepless night.
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt geen smart watch nodig om dat te concluderen
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nummer dat iets te maken heeft met een bepaald muziekevenement....
Ik weet alleen niet of de verwachtingen worden ingelost...
Was ook mijn favoriet.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
De nummer-12 van het Songfestival heeft een toepasselijk plekje in mijn jaarlijst gekregen:012. The Black Mamba - Love Is On My Side
Wat mij betreft veruit het beste nummer dit jaar. Veruit.![]()
O ja, Portugal. Dus lekker zuidelijk![]()
Ja, die komt mij bekender voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest behoeft geen introductie meer, want die heb ik bij de #41 al gegeven.... Dit is z'n andere nummer van dit jaar.011. C Duncan - The Wedding Song
Ja. Een cover en nog iets.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heeft Rhys Lewis ook een nummer in 2021 uitgebracht toch?
Ik geef mijn ongelijk toe.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Kun je in week #1 van 2021 een liedje uitbrengen en daarmee de top-10 van mijn jaarlijst halen? Ja, dat kan
Het nummer hierna heb ik werkelijk het hele jaar gedraaid - een aantal keren in de uitzending, maar vooral veel in de auto, thuis op de speakers, enzovoort. Het verveelt geen moment. En het komt uit Zuid-Afrika, dus veel zuidelijker wordt het niet.
Toch meerdere keren gedraaidquote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
Dit is geen oh ja voor mij. Ik hoor dit volgens mij voor het eerst.
Deze heb ik al eens gehoord volgens mij...... toen hadden we het over of dit Deens/Noors was, of niet.quote:
Klopt. Maar het ø'tje is misleidend in dezenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens gehoord volgens mij...... toen hadden we het over of dit Deens/Noors was, of niet.
Heb je je top 100 vooral bepaald aan de hand van je luistergedrag?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch meerdere keren gedraaidEn dus letterlijk uitgebracht op de eerste vrijdag van 2021
Seasonsquote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heeft Rhys Lewis ook een nummer in 2021 uitgebracht toch?
Kijk, de muziek onthoud je dus niet, maar discussies des te meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens gehoord volgens mij...... toen hadden we het over of dit Deens/Noors was, of niet.
Nee, absoluut niet. Maar Fløris stond begrijpelijkerwijs heel hoog in mijn "luistercijfers" van 2021, omdat ik het hele jaar naar dat nummer heb kunnen luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je je top 100 vooral bepaald aan de hand van je luistergedrag?
Goede avond, Tjoent.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Seasons.. die is prachtig
![]()
Goedenavond peeps
Goedenavond Tjoent. Seasons is uit 2020. Dat weet ik toevallig van de vorige jaarlijst van DJ11quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond peeps
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond peeps
Tjoent.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond peeps
Oh dan zit ik weer eens onzin te verkondigenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Tjoent. Seasons is uit 2020. Dat weet ik toevallig van de vorige jaarlijst van DJ11
Nee was even naar buiten gelopen voor een peukje.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:26 schreef just me het volgende:
@:Rafeiro ben je in slaap gevallen of zit je je chips te peuzelen ?
Of Livelink....quote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh dan zit ik weer eens onzin te verkondigen
Nee, ik begin nu te twijfelen. Als het uit 2021 komt, komt hij nog voorbij deze show.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh dan zit ik weer eens onzin te verkondigen
ga je nu livelink tegen Tjoent uitspelenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
ga je nu livelink tegen Tjoent uitspelen![]()
Nou... het schoot me eigenlijk net pas te binnen dat ik zondag of maandag las dat Elf ging draaienquote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef just me het volgende:
Tjoent heeft gewacht tot de hoogtepunten
typisch een mannen antwoordquote:Op woensdag 29 december 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoorGewoon blijven luisteren. Antwoorden volgen vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |