Ja, vreemd topic ineens dit,quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef suzebol75 het volgende:
Wil ik net een grappige felicitatie schrijven... Lees ik dat laatste nieuws hier.
Sterkte, beterschap en gefeliciteerd in 1 zin...
van het lijk of van Andre ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne is de relatie al weer verbroken
quote:
heb het verhaal gelezenquote:
quote:Het was niet duidelijk of het van Wesly was of van mijn ex-vriend.
Ik was 2 of 3 weken voor Wesly met mijn ex naar bed geweest.
De dokter achte de kans het grootst dat Wesly de vader was.
Ha! Nieuwe romance met zijn a.s. halfzus?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne is de relatie al weer verbroken
Ehm verkeerde topic? Het gaat hier over Hazes ...quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef L_auteur het volgende:
Waarom kan hij niet gewoon normaal die meiden batsen zonder dat er meteen samengewoond moet worden? Dit is een rockster onwaardig..
*Keetquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:56 schreef superniger het volgende:
Weer een mooie scoop van Kate/Yvonne
Uit medelijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een triest figuur is het ookzal POWERVROUW Monique hem nog terug willen
Kan je prima mee naar Dubai en Las Vegas gaanquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef -Shii- het volgende:
En dat noemen ze een burnout tegenwoordig.
Je vergeet Rome en Spanje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan je prima mee naar Dubai en Las Vegas gaan
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens staat Yv in de Quote met een interview en een schatting door Quote van een half miljoen per jaar.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan je prima mee naar Dubai en Las Vegas gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |