abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202905784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
We gebruiken allerlei weinig ingrijpende medicijnen/medische handelingen om leed te voorkomen, waarom zou het bij een vaccin opeens een heel groot issue moeten worden? :')
Het vaccin is geen groot issue, alle door politici er aan vastgehangen bureaucratie, maatregelen en verbanning uit de samenleving van niet-gevaccineerden echter wel.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_202905812
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
Is wel wat anders dan een virus dat je misschien oploopt of zelfs ongemerkt al hebt gehad waar het overgrote deel van de gezonde 50-minners amper last van hebben.
En waarom het risico nemen om bij die groep te horen voor wie het niet gaat om "amper last".

En waarom ben je zo bang voor potentiėle bijwerkingen van het vaccin terwijl jouw opmerking ("waar het overgrote deel van gezonde 50-minners amper last van heeft") evengoed opgaat voor het vaccin. Behalve dan dat het slechts een fractie is van de groep ongevaccineerden die last heeft van een natuurlijke infectie .
pi_202905824
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ook voor dat kind van 12? Of die dertigjarige? Laat de kwetsbare medemens lekker die prik nemen. Maar echt, zes keer een vaccin moeten nemen? Dan werkt die prik heel goed!
Het voelt meer als preventieve medicatie waarbij je "geluk" hebt dat je corona krijgt als het nog werkt.
pi_202905837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Het vaccin is geen groot issue, alle door politici er aan vastgehangen bureaucratie, maatregelen en verbanning uit de samenleving van niet-gevaccineerden echter wel.
Louter ingevoerd omdat er te veel mensen onterecht geloven een adonislichaam te hebben.
pi_202905868
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef tja77 het volgende:

[..]
Misschien heb ik het al wel gehad? Zou zomaar kunnen.
Kan. Maar waarom ben jij zo bang dan voor het vaccin? Als je niet bang bent voor covid ben je toch zeker niet bang voor zo'n onschuldig spuitje? Jouw lichaam zal ongetwijfeld sterk genoeg zijn om zo'n vaccin te kunnen overwinnen. ^O^
  woensdag 29 december 2021 @ 20:05:29 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_202905910
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben wel plan de booster over te slaan en vind mezelf toch een redelijk persoon
Ik ga deze booster wel nemen. Ik verwacht dat het enige wat het echt doet (zeker voor mij aangezien ik al twee keer Moderna en covid zelf gehad heb) is korte tijd veel antistoffen genereren, die ervoor zorgen dat je de komende maanden geen covid krijgt, en dat het daarna weer wegzakt. Maar de covid misere is altijd het ergst tussen januari en maart, dus als mijn prikje ervoor zorgt dat het minder circuleert en alles weer open kan heb ik dat wel voor de samenleving over. Boosterprikken in de zomer zit ik niet op te wachten. Dan pas weer december volgend jaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 20:06:28 #207
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202905941
Vind trouwens dat ze long-covid in Nederland gewoon lange-covid moeten gaan noemen. Als je het in spreektaal hoort denk je toch eerst aan longen... Helemaal oudere mensen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_202905967
quote:
Is dit echt?
pi_202905986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Louter ingevoerd omdat er te veel mensen onterecht geloven een adonislichaam te hebben.
Zelfs met een vaccinatiegraad van 100% zouden we nog verregaande maatregelen hebben, om je maar even uit de illusie te helpen.
pi_202906003
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:05 schreef speknek het volgende:

[..]
Ik ga deze booster wel nemen. Ik verwacht dat het enige wat het echt doet (zeker voor mij aangezien ik al twee keer Moderna en covid zelf gehad heb) is korte tijd veel antistoffen genereren, die ervoor zorgen dat je de komende maanden geen covid krijgt, en dat het daarna weer wegzakt. Maar de covid misere is altijd het ergst tussen januari en maart, dus als mijn prikje ervoor zorgt dat het minder circuleert en alles weer open kan heb ik dat wel voor de samenleving over. Boosterprikken in de zomer zit ik niet op te wachten. Dan pas weer december volgend jaar.
Ik ook ik had die AZ gekregen die dus 0,0 beschermt. Ik wil die booster zo snel mogelijk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202906022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:07 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Zelfs met een vaccinatiegraad van 100% zouden we nog verregaande maatregelen hebben, om je maar even uit de illusie te helpen.
Met een 100% vaccinatiegraad hadden we geen lockdown gehad.
pi_202906023
quote:
88s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind trouwens dat ze long-covid in Nederland gewoon lange-covid moeten gaan noemen. Als je het in spreektaal hoort denk je toch eerst aan longen... Helemaal oudere mensen.
Jonge mensen hebben ook longen :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 29 december 2021 @ 20:10:02 #213
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202906052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Kan. Maar waarom ben jij zo bang dan voor het vaccin? Als je niet bang bent voor covid ben je toch zeker niet bang voor zo'n onschuldig spuitje? Jouw lichaam zal ongetwijfeld sterk genoeg zijn om zo'n vaccin te kunnen overwinnen. ^O^
Ik heb serieus zitten denken om het Jansen vaccin te nemen (dit was einde van de zomer).
Maar door het introduceren van die QR en het verwijt van Hugo dat alle shit door de ongevaccineerden komt, sta ik er steeds verder van af om me te laten vaccineren.
Dom? Mag je vinden.
Daarnaast ben ik van mening dat de lockdowns niet door de ongevaccineerden gezonde 50-minners komen, maar door het faalbeleid in de zorg.
pi_202906087
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
En daarom gooit men sportscholen ook dicht, zulke logica kan alleen maar aan het verknipte brein van een politicus ontsproten zijn.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 20:11:01 #215
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202906102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Jonge mensen hebben ook longen :D
Ja maar younge peoples are wat meer used aan englishe terms you know...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_202906156
quote:
88s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Enderhelve mieter!
pi_202906159
quote:
88s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ja stupid enzo
pi_202906167
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
En daarom gooit men sportscholen ook dicht, zulke logica kan alleen maar aan het verknipte brein van een politicus ontsproten zijn.
De Tweede Kamer heeft al opgeroepen sport mogelijk te maken. Ben benieuwd wat het kabinet daarmee gaat doen.
pi_202906182
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Dat is een utopie. "Utopie is het best te definiėren als 'onmogelijke werkelijkheid'" " en "The problem of utopia is that it can only be approached across a sea of blood, and you never arrive"

Wat we nu zien met die dystopische praktijken.

We moeten blij zijn dat we vrijwillig al zo'n hoge vaccinatiegraad hebben. En de rest maar zonder repressie zien op te lossen. Of afwachten tot het virus vanzelf weer gaat liggen en endemisch wordt, want aan ons insignificante mensjes gaat het echt niet liggen, ook niet met vaccins.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202906215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Mensen willen dit niet begrijpen.
pi_202906227
@Momo vriendin heeft boosterafpsraak van 19-1 naar 7-1 om kunnen zetten. In Den haag *O*
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 29 december 2021 @ 20:15:24 #222
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202906241
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ik heb serieus zitten denken om het Jansen vaccin te nemen (dit was einde van de zomer).
Maar door het introduceren van die QR en het verwijt van Hugo dat alle shit door de ongevaccineerden komt, sta ik er steeds verder van af om me te laten vaccineren.
Dom? Mag je vinden.
Daarnaast ben ik van mening dat de lockdowns niet door de ongevaccineerden gezonde 50-minners komen, maar door het faalbeleid in de zorg.
Ach, covid is eerder opgelost dan de problemen in de zorg.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 29 december 2021 @ 20:15:37 #223
8369 speknek
Another day another slay
pi_202906250
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dom? Mag je vinden.
Dan zou ik als eind dertiger met een PhD natuurlijk ook zonder problemen 180 mogen rijden, ik bedoel statistisch gezien zijn het vooral laagopgeleide 20ers die de zorg belasten met auto-ongelukken.

Als je zware covid krijgt ben je nog steeds onderdeel van het probleem. Een ongevaccineerde 40er heeft ongeveer net zoveel kans te overlijden als een gevaccineerde 70er, dus als je vindt dat je het daarmee goed doet ben je jezelf misschien een beetje voor de gek aan het houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202906254
Ik wil heel graag een vaccin nemen, vrijwillig, als het tot een langdurige immuniteit leidt zoals bijvoorbeeld het hepatitis B vaccin wat ik heb.

Maar ik heb totaal geen zin om een vaccin te nemen wat elke 9 maand moet omdat de antilichamen afnemen. En bovendien voor een virus waar ik, nu ik volledig gevaccineerd ben, vrijwillig, toch geen hinder van ga ondervinden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 29 december 2021 @ 20:15:54 #225
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202906262
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Mensen willen dit niet begrijpen.
Omdat het niet te begrijpen is, omdat het complete onzin is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')