Het vaccin is geen groot issue, alle door politici er aan vastgehangen bureaucratie, maatregelen en verbanning uit de samenleving van niet-gevaccineerden echter wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
We gebruiken allerlei weinig ingrijpende medicijnen/medische handelingen om leed te voorkomen, waarom zou het bij een vaccin opeens een heel groot issue moeten worden?
En waarom het risico nemen om bij die groep te horen voor wie het niet gaat om "amper last".quote:Op woensdag 29 december 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
Is wel wat anders dan een virus dat je misschien oploopt of zelfs ongemerkt al hebt gehad waar het overgrote deel van de gezonde 50-minners amper last van hebben.
Het voelt meer als preventieve medicatie waarbij je "geluk" hebt dat je corona krijgt als het nog werkt.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ook voor dat kind van 12? Of die dertigjarige? Laat de kwetsbare medemens lekker die prik nemen. Maar echt, zes keer een vaccin moeten nemen? Dan werkt die prik heel goed!
Louter ingevoerd omdat er te veel mensen onterecht geloven een adonislichaam te hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het vaccin is geen groot issue, alle door politici er aan vastgehangen bureaucratie, maatregelen en verbanning uit de samenleving van niet-gevaccineerden echter wel.
Kan. Maar waarom ben jij zo bang dan voor het vaccin? Als je niet bang bent voor covid ben je toch zeker niet bang voor zo'n onschuldig spuitje? Jouw lichaam zal ongetwijfeld sterk genoeg zijn om zo'n vaccin te kunnen overwinnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het al wel gehad? Zou zomaar kunnen.
Ik ga deze booster wel nemen. Ik verwacht dat het enige wat het echt doet (zeker voor mij aangezien ik al twee keer Moderna en covid zelf gehad heb) is korte tijd veel antistoffen genereren, die ervoor zorgen dat je de komende maanden geen covid krijgt, en dat het daarna weer wegzakt. Maar de covid misere is altijd het ergst tussen januari en maart, dus als mijn prikje ervoor zorgt dat het minder circuleert en alles weer open kan heb ik dat wel voor de samenleving over. Boosterprikken in de zomer zit ik niet op te wachten. Dan pas weer december volgend jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben wel plan de booster over te slaan en vind mezelf toch een redelijk persoon
Zelfs met een vaccinatiegraad van 100% zouden we nog verregaande maatregelen hebben, om je maar even uit de illusie te helpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Louter ingevoerd omdat er te veel mensen onterecht geloven een adonislichaam te hebben.
Ik ook ik had die AZ gekregen die dus 0,0 beschermt. Ik wil die booster zo snel mogelijkquote:Op woensdag 29 december 2021 20:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ga deze booster wel nemen. Ik verwacht dat het enige wat het echt doet (zeker voor mij aangezien ik al twee keer Moderna en covid zelf gehad heb) is korte tijd veel antistoffen genereren, die ervoor zorgen dat je de komende maanden geen covid krijgt, en dat het daarna weer wegzakt. Maar de covid misere is altijd het ergst tussen januari en maart, dus als mijn prikje ervoor zorgt dat het minder circuleert en alles weer open kan heb ik dat wel voor de samenleving over. Boosterprikken in de zomer zit ik niet op te wachten. Dan pas weer december volgend jaar.
Met een 100% vaccinatiegraad hadden we geen lockdown gehad.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs met een vaccinatiegraad van 100% zouden we nog verregaande maatregelen hebben, om je maar even uit de illusie te helpen.
Jonge mensen hebben ook longenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind trouwens dat ze long-covid in Nederland gewoon lange-covid moeten gaan noemen. Als je het in spreektaal hoort denk je toch eerst aan longen... Helemaal oudere mensen.
Ik heb serieus zitten denken om het Jansen vaccin te nemen (dit was einde van de zomer).quote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kan. Maar waarom ben jij zo bang dan voor het vaccin? Als je niet bang bent voor covid ben je toch zeker niet bang voor zo'n onschuldig spuitje? Jouw lichaam zal ongetwijfeld sterk genoeg zijn om zo'n vaccin te kunnen overwinnen.
En daarom gooit men sportscholen ook dicht, zulke logica kan alleen maar aan het verknipte brein van een politicus ontsproten zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Louter ingevoerd omdat er te veel mensen onterecht geloven een adonislichaam te hebben.
Ja maar younge peoples are wat meer used aan englishe terms you know...quote:
Enderhelve mieter!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar younge peoples are wat meer used aan englishe terms you know...
Ja stupid enzoquote:Op woensdag 29 december 2021 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar younge peoples are wat meer used aan englishe terms you know...
De Tweede Kamer heeft al opgeroepen sport mogelijk te maken. Ben benieuwd wat het kabinet daarmee gaat doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En daarom gooit men sportscholen ook dicht, zulke logica kan alleen maar aan het verknipte brein van een politicus ontsproten zijn.
Dat is een utopie. "Utopie is het best te definiėren als 'onmogelijke werkelijkheid'" " en "The problem of utopia is that it can only be approached across a sea of blood, and you never arrive"quote:Op woensdag 29 december 2021 20:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Met een 100% vaccinatiegraad hadden we geen lockdown gehad.
Mensen willen dit niet begrijpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Met een 100% vaccinatiegraad hadden we geen lockdown gehad.
Ach, covid is eerder opgelost dan de problemen in de zorg.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb serieus zitten denken om het Jansen vaccin te nemen (dit was einde van de zomer).
Maar door het introduceren van die QR en het verwijt van Hugo dat alle shit door de ongevaccineerden komt, sta ik er steeds verder van af om me te laten vaccineren.
Dom? Mag je vinden.
Daarnaast ben ik van mening dat de lockdowns niet door de ongevaccineerden gezonde 50-minners komen, maar door het faalbeleid in de zorg.
Dan zou ik als eind dertiger met een PhD natuurlijk ook zonder problemen 180 mogen rijden, ik bedoel statistisch gezien zijn het vooral laagopgeleide 20ers die de zorg belasten met auto-ongelukken.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb serieus zitten denken om het Jansen vaccin te nemen (dit was einde van de zomer).
Maar door het introduceren van die QR en het verwijt van Hugo dat alle shit door de ongevaccineerden komt, sta ik er steeds verder van af om me te laten vaccineren.
Dom? Mag je vinden.
Daarnaast ben ik van mening dat de lockdowns niet door de ongevaccineerden gezonde 50-minners komen, maar door het faalbeleid in de zorg.
Omdat het niet te begrijpen is, omdat het complete onzin is.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen willen dit niet begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |