Ik denk dat het gewoon bij je laatste prik blijft. Ik probeer er tussen de dwang door wel een paar te missen. Zeker deze booster, als t nodig is voor toegang neem ik wel op het moment dat ie tenminste het festival en vakantie geldig is.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef mir1986 het volgende:
Ben benieuwd wat ze doen met de mensen die straks vier/vijf/zes prikken achterlopen.
kijk in maart wel weer eens voor een boostertje, dan lopen die 9 maanden af voor een geldige QRquote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je gaat dan sowieso krijgen dat mensen pas gaan boosteren als ze hun groene vinkje dreigen te verliezen. Het draait al lang niet meer om gezondheid voor de meesten.
dan kan je toch bijna nergens meer heen gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben wel plan de booster over te slaan en vind mezelf toch een redelijk persoon
Blijf je nou doen alsof ieder willekeurig persoon in dodelijk gevaar is als ze corona oplopen?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt. Als het namelijk om iemands gezondheid had gegaan was er maar één rationele keuze mogelijk.
Wat een kwats, ik zal toch van A naar B moeten en hoe veilig dat is heb je grotendeels zelf in de hand.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De kans is groter dat je op een dag verongelukt in het verkeer dan dat je lul eraf gaat vallen als je geboosterd wordt.
Als je bang bent voor nadelige gevolgen van het vaccin moet je wel consequent zijn en jezelf ook niet meer in het verkeer begeven.
Nee goh, dat standaard blinde vertrouwen in die heilige experts weer. Ondanks dat ze het amper tot nooit bij het rechte eind gehad hebben tot op heden.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Geen idee, dat zullen de experts moeten bepalen. Zolang die goede redenen zien om deze ook aan 12- en 13-jarigen te geven zie ik a priori geen reden om daar mordicus tegen te zijn, laat staan er bij voorbaat al verbolgen over te doen.
Hier ook hoor. Deze booster pak ik nog maar daarna sta ik niet meer vooraan in de rij als er weer een prikronde komt. Desnoods kies ik m'n vakantielanden wel zo uit dat ik zo min mogelijk aan de shots hoef.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:47 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon bij je laatste prik blijft. Ik probeer er tussen de dwang door wel een paar te missen. Zeker deze booster, als t nodig is voor toegang neem ik wel op het moment dat ie tenminste het festival en vakantie geldig is.
In dat licht gezien snap ik niet waarom we nog in een pandemie zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je weet ook niet of je vandaag geschept wordt door een auto. Toch maar even binnen blijven dus.
Ik pak deze boosterronde in maart welquote:Op woensdag 29 december 2021 19:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Deze booster pak ik nog maar daarna sta ik niet meer vooraan in de rij als er weer een prikronde komt. Desnoods kies ik m'n vakantielanden wel zo uit dat ik zo min mogelijk aan de shots hoef.
Je hoeft niet per se de dood te willen voorkomen, voordat iets zinvol is.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijf je nou doen alsof ieder willekeurig persoon in dodelijk gevaar is als ze corona oplopen?
Misschien eens stoppen met doen alsof het vergif is wat ze injecteren?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een kwats, ik zal toch van A naar B moeten en hoe veilig dat is heb je grotendeels zelf in de hand.
Wat heb je precies zelf in handen wanneer je jezelf jaarlijks meerdermalen laat volpompen met dat goedje?
Geen idee wat ik met deze vergelijkingen moet. Het is wel weer mooi geweest met je.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se de dood te willen voorkomen, voordat iets zinvol is.
Doe jij geen pleister op wanneer je bloed?
Neem jij nooit een paracetamol?
Hooikoortsmedicijnen?
Immodium bij diarree?
IJs bij een verzwikking?
Volgens jouw logica allemaal onnodig immers, want je loopt toch geen dodelijk gevaar?
Je zult links- of rechtsom toch besmet worden. Hoe ernstig zo'n besmetting is heb je grotendeels zelf in de hand.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een kwats, ik zal toch van A naar B moeten en hoe veilig dat is heb je grotendeels zelf in de hand.
Wat heb je precies zelf in handen wanneer je jezelf jaarlijks meerdermalen laat volpompen met dat goedje?
Ik doe dat nooit nee, behalve dan die pleister. Voor de rest gewoon take it like a man en niet zeuren. Maar het wordt me gelukkig ook niet opgelegd, dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hooikoortsmedicijnen?
Immodium bij diarree?
IJs bij een verzwikking?
Volgens jouw logica allemaal onnodig immers, want je loopt toch geen dodelijk gevaar?
We gebruiken allerlei weinig ingrijpende medicijnen/medische handelingen om leed te voorkomen, waarom zou het bij een vaccin opeens een heel groot issue moeten worden?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen idee wat ik met deze vergelijkingen moet.
Wat lul jij nou weer, Moderna is effectiever (verschil is echter minimaal) dan Pfizer.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:37 schreef Confetti het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-ik-voel-me-belazerd
Er is geen andere reden om Moderna te geven aan ouderen dan dat Hugo godverdomme weer heeft lopen kutten met de inkoop van Pfizer. Moderna is tweerangs.
Nee geen pleisterquote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hooikoortsmedicijnen?
Immodium bij diarree?
IJs bij een verzwikking?
Jij bent ook zo begaan met de klimaatcrisis, ja?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nu mag ik dokter gommie weer.
Misschien heb ik het al wel gehad? Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je zult links- of rechtsom toch besmet worden. Hoe ernstig zo'n besmetting is heb je grotendeels zelf in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |