WHILE besmettingenD > 0quote:Op woensdag 29 december 2021 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Reproductiegetal 0,9
Is dat niet voldoende om weer open te gaan?
Of praat ik poep?
Nee, de poepcijfers laten ook een daling zien, dus dan praat je geen poep.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Reproductiegetal 0,9
Of praat ik poep?
Dat ligt eraan. Wat is de gemiddelde ligduur door Omicron?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Confetti het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch wel een hele forse netto toename. Shit is aan.
In 1 dag 10% erbij?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Confetti het volgende:
[ twitter ]
In Amsterdam is de R van Omikron momenteel 1,2. Las ik hier vanmorgen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Reproductiegetal 0,9
Of praat ik poep?
Dit is toch wel een flinke nuance:quote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Confetti het volgende:
[ twitter ]
Als je je been breekt en naar het ziekenhuis moet en positief getest ben ben je dus in het ziekenhuis met covid, niet door covid. Lijkt me belangrijk om eventuele ligduur te bepalen.quote:*anyone testing positive in the 14 days prior to going to hospital or testing positive during their stay are classed as being in hospital with covid. Big difference.
ja dat is toch wel jammer, al is ook dit moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Confetti het volgende:
[ twitter ]
Als het helpt doen ja. (En het schijnt te helpen.)quote:Op woensdag 29 december 2021 17:31 schreef capricia het volgende:
Hopelijk boosteren we nog flink door.
Dat beeld krijg je als het zo wijdverspreid is in de samenleving. Zo schep je echt een verkeerd beeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is toch wel een flinke nuance:
[..]
Als je je been breekt en naar het ziekenhuis moet en positief getest ben ben je dus in het ziekenhuis met covid, niet door covid. Lijkt me belangrijk om eventuele ligduur te bepalen.
10-2020...quote:
Dit is ook wat onze vriend John Campbell al een paar keer heeft herhaald in z'n video's....iedereen die zich daar voor iets anders meldt in het ziekenhuis wordt standaard getest op Covid. En de mensen die zonder klachten Covid blijken te hebben tellen hier dus ook in mee. Zo klinkt het toch minder spannendquote:Op woensdag 29 december 2021 17:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is toch wel een flinke nuance:
[..]
Als je je been breekt en naar het ziekenhuis moet en positief getest ben ben je dus in het ziekenhuis met covid, niet door covid. Lijkt me belangrijk om eventuele ligduur te bepalen.
is er daar eigenlijk een plicht?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als het helpt doen ja. (En het schijnt te helpen.)![]()
Maar Israel wil al de 4e prik gaan zetten...
Ik snap 't ook wel, want als iemand positief getest is en geen klachten heeft wil je niet de afdeling oncologie op rijden. Dan gebruikt diegene dus een bed dat bedoelt is voor een Covid-patiënt. Het zorgt er alleen wel voor dat je inschattingen rondom bezetting en ligduur nogal uit de pas gaan lopen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:36 schreef CoinFlip120 het volgende:
[..]
Dit is ook wat onze vriend John Campbell al een paar keer heeft herhaald in z'n video's....iedereen die zich daar voor iets anders meldt in het ziekenhuis wordt standaard getest op Covid. En de mensen die zonder klachten Covid blijken te hebben tellen hier dus ook in mee. Zo klinkt het toch minder spannend
Er werd gezegd dat dit Delta was en geen Omicron. Dat klinkt me heel onlogisch in de oren, ik snap niet zo goed waarom Delta ineens zo hard zou gaan groeien in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:40 schreef Breekfast het volgende:
In Frankrijk gaat het momenteel hard:
[ twitter ]
Nou ja, "beoordeeld en goed bevonden" is wel wat eufemistisch hè. Stampvoetend akkoord gegaan is wat dichterbij de waarheid.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Die plannen met dat geld zijn door iedere EU lidstaat afzonderlijk, waaronder Nederland, beoordeeld en goed bevonden.
Heeft NL al een een plan ingediend voor de miljarden waar zij recht op heeft?
Ik meen om een paspoort te krijgen was 1, 2 & 3 verplicht volgens mij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |