SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want dan moest de HRA afgeschaft worden. NL had namelijk bedacht dat het een goed idee was bindende voorwaarden aan het krijgen van geld uit het fonds te verbindenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Die plannen met dat geld zijn door iedere EU lidstaat afzonderlijk, waaronder Nederland, beoordeeld en goed bevonden.
Heeft NL al een een plan ingediend voor de miljarden waar zij recht op heeft?
Dat was toen Rutte zei dat er "action action action" nodig was, om erna zelf te zeggen dat NL zich niet kon committeren en dat aan het volgende kabinet was.![]()
Waarschijnlijk wil de vvd66 junta daar boa's van opleiden en meer grond bouwrijp maken voor data- en distributiecenters.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:07 schreef capricia het volgende: [..] Die plannen met dat geld zijn door iedere EU lidstaat afzonderlijk, waaronder Nederland, beoordeeld en goed bevonden. Heeft NL al een een plan ingediend voor de miljarden waar zij recht op heeft?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
We hebben nog nooit een lockdown gehad, want we mogen nog steeds naar buiten in de miezerregen.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Omdat ik zo solidair ben mag de HRA van mij afgeschaft worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, want dan moest de HRA afgeschaft worden. NL had namelijk bedacht dat het een goed idee was bindende voorwaarden aan het krijgen van geld uit het fonds te verbinden
Dat was toen Rutte zei dat er "action action action" nodig was, om erna zelf te zeggen dat NL zich niet kon committeren en dat aan het volgende kabinet was.![]()
![]()
Het is geen lockdown, want met wat creatief denken kan je alsnog alle zaken doen. Je moet wel naar een ander land. Maar als je daar gebruik van maakt en dus daadwerkelijk creatief aan het denken bent dan ben je wel verantwoordelijk voor een nog langere lockdown in Nederland. Dus enerzijds is er wél een lockdown en verlengen we die omdat mensen creatief denken; maar anderzijds is er geen lockdown, want met een beetje creatief denken kan je alles nog in een ander landquote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef popje het volgende:
We hebben nog nooit een lockdown gehad, want we mogen nog steeds naar buiten in de miezerregen.![]()
![]()
Mij ook, maar ik denk dat er veel mensen zijn die daar financieel veel last mee zullen krijgenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Omdat ik zo solidair ben mag de HRA van mij afgeschaft worden.![]()
![]()
Zolang er nog kiosks open zijn kun je niet spreken van een lockdown hoor.
Sowieso hebben wij nog nooit een lockdown gehad."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Hoog tijd dat we de pijn van een échte lockdown gaan voelen!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef popje het volgende:
We hebben nog nooit een lockdown gehad, want we mogen nog steeds naar buiten in de miezerregen.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Dan kunnen die fijn uit hun huis gebonjourd en vervangen door expats, arbeidsmigranten en statushouders worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik denk dat er veel mensen zijn die daar financieel veel last mee zullen krijgen“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Nederlanders wonen ook veel te ruim.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan kunnen die fijn uit hun huis gebonjourd en vervangen door expats, arbeidsmigranten en statushouders worden."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Zolang we nog buiten mogen wandelen kun je hier niet spreken van een lockdown hoor. Mensen moeten niet zo zeuren ook, ze kunnen thuis lekker Netflix kijken en Fok!ken. Nog even volhouden allemaal! de komende twee weken zijn crucicaal!!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang er nog kiosks open zijn kun je niet spreken van een lockdown hoor.
Sowieso hebben wij nog nooit een lockdown gehad.
En vooral niet te optimistisch worden a.u.b.!Alpha kenny one![]()
Of dan maken starters eindelijk eens kans.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan kunnen die fijn uit hun huis gebonjourd en vervangen door expats, arbeidsmigranten en statushouders worden.![]()
Keurige schijtcijfersquote:
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
We hebben nog nooit de pijn van een echte lockdown gevoeld toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zolang we nog buiten mogen wandelen kun je hier niet spreken van een lockdown hoor. Mensen moeten niet zo zeuren ook, ze kunnen thuis lekker Netflix kijken en Fok!ken. Nog even volhouden allemaal! de komende twee weken zijn crucicaal!!
En vooral niet te optimistisch worden a.u.b.!Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Die gaan eerst maar eens écht de pijn van de krappe woningmarkt voelen en sluiten maar gewoon achteraan in de solidariteitsrij.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of dan maken starters eindelijk eens kans.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Heb het even nagevraagd bij een Chinese kennis. Blijkt te gaan om mensen die betrokken zijn bij het illegaal binnenlaten van mensen in China. Dat ze daarmee ook covid-maatregelen hebben overtreden is niet de hoofdzaak van dit publieke schouwspel. Athans dat is hoe ze daar het nieuws voorgeschoteld krijgen in de media.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt met ook wel iets voor NederlandOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
"Starving", die Chinese lockdown is Hubert Bruls op het lijf geschreven!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:18 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het heilige China volgens de zerocovid groep.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Reproductiegetal 0,9
Is dat niet voldoende om weer open te gaan?
Of praat ik poep?
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
WHILE besmettingenD > 0quote:Op woensdag 29 december 2021 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Reproductiegetal 0,9
Of praat ik poep?
DO lockdown();Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Nee, de poepcijfers laten ook een daling zien, dus dan praat je geen poep.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Reproductiegetal 0,9
Of praat ik poep?![]()
Dat ligt eraan. Wat is de gemiddelde ligduur door Omicron?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:26 schreef Confetti het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch wel een hele forse netto toename. Shit is aan.Zuiger van het FOK!-OMT
Forum Opties Forumhop: Hop naar: