Poppel_Godquote:Op woensdag 29 december 2021 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Avond
In je nieuwe Tesla?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:07 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Zometeen een bakje Chinees halen
Vrijdag middag pas.quote:
Met gebakken bananen, die had ik er bij zondag en gebakken garnalenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:07 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Zometeen een bakje Chinees halen
Ik ga dit jaar leuk afsluitenquote:
Zitten er nog leuke opties in je Tesla of is het standaard al een complete autoquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zitten er nog leuke opties in je Tesla of is het standaard al een complete auto
Roodquote:
Ik kon mij niet inhoudenquote:
Haha, natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:48 schreef WcPot het volgende:
Monkyyy gaat straks heel populair doen van. Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.
Monkyyy gaat straks heel populair doen van. Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.
Hopelijk gaat het morgen om 0:00:00 uur ook goedquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Potje; donderdag 30 december 2021 @ 18:00:00
Praadje; donderdag 30 december 2021 @ 18:00:00
![]()
Oh ja, kunnen we ook wel proberen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het morgen om 0:00:00 uur ook goed
Lukte het vorige keer welquote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het morgen om 0:00:00 uur ook goed
Dacht het wel maar dan moet Fok! wel meewerken en niet dat ik een bericht post op 00:00 en dat Fok het plaatst op 00:03quote:
Dacht dat ik vorig jaar 00:01 hadquote:Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dacht het wel maar dan moet Fok! wel meewerken en niet dat ik een bericht post op 00:00 en dat Fok het plaatst op 00:03
Na elke post moet ik ook nog steeds vernieuwen er blijft. Bezig... staanquote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dacht dat ik vorig jaar 00:01 had
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Monk, nog 1 nachtje slapen en dan scheur je in je rode bolide het nieuwe jaar in![]()
Dit inderdaad gebeurt alleen maar op 31 decemberquote:Op donderdag 30 december 2021 18:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Na elke post moet ik ook nog steeds vernieuwen er blijft. Bezig... staan
Hoeveel kilometers verwacht jij te gaan rijden in 2022quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Na elke post moet ik ook nog steeds vernieuwen er blijft. Bezig... staan
10-15k denk ik. Geen idee. We gaan het beleven. Hangt ook van covid af.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers verwacht jij te gaan rijden in 2022
Ik denk dat ik dit jaar 41.000km heb gereden met mijn Volvo. Ik zal morgen mijn autistische lijstje er even bij pakkenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
10-15k denk ik. Geen idee. We gaan het beleven. Hangt ook van covid af.
Allemaal netjes in een Excel lijstje bijgehouden en pak je dan meteen het gas/electra/water standen mee per 01-01?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar 41.000km heb gereden met mijn Volvo. Ik zal morgen mijn autistische lijstje er even bij pakkenDan weet ik het precies
It's Tesla Timequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:17 schreef monkyyy het volgende:
Goedemorgen, wat een prachtige dag vandaag
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:17 schreef monkyyy het volgende:
Goedemorgen, wat een prachtige dag vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef monkyyy het volgende:
Mag ik jullie voorstellen, dit is Red Bull, mijn trouwe viervoeter de komende jaren. Ik heb hem al even op de staart getrapt, hij is nu aan het slapen.
Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankquote:
Mag ik jullie voorstellen, dit is Red Bull, mijn trouwe viervoeter de komende jaren. Ik heb hem al even op de staart getrapt, hij is nu aan het slapen.
Dat ziet er heel mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe auto's zijn altijd mooi
Ook al ben ik niet echt een Tesla liefhebber
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dat is een fijne wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd![]()
Oh wow Monk. Dat is een mooie auto zeg. Heel veel veilige kilometers gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht foto's van een hond 🐶 te gaan zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Avond damequote:
Dat mag. Ook namens mij voor iedereen een prettige jaarwisseling en een gezond,liefdevol en gelukkig 2022quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef Oostblokkert het volgende:
@:praadje
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Mag ik jullie een heel mooi nieuwjaar toewensen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:04 schreef Oostblokkert het volgende:
@:praadje
Mag ik jullie een heel mooi nieuwjaar toewensen?
Avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag. Ook namens mij voor iedereen een prettige jaarwisseling en een gezond,liefdevol en gelukkig 2022
quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Avond
Dank en jullie ook allemaal een gezond en gezellig 2022
Gefeliciteerd met deze rijdende batterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit een model Y?Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Dank, Model 3quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze rijdende batterij![]()
Is dit een model Y?
Wauw!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk hem eens SHINEN!![]()
Veel rijplezier Monk!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Red Multi coat noemen ze het, maar geen idee wat dat betekentquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens, buiten komt die kleur rood nog beter tot zijn recht zo te zien. @:monkyyy
Hoe noemen ze dit? Tesla Rood?
Lijkt dan meerdere lagen te zijn... Misschien om diep diep rood te krijgen!quote:
Wat een prachtauto! Gefeliciteerd en vele veilige kilometers gewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ruim 460km als hij op 90% staat. Ik word iedere dag wakker met een volle accu want hij staat ingeplugd als hij thuis staat en als het moet zijn er superchargers, dan knal je hem met >1000/kmh vol en sta je even een half uurtje te wachten ongeveer, maar dat is een noodoplossing, ik gok dat de keren dat ik dat ga gebruiken op 1 hand te tellen is. Maar we gaan het beleven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Hoe ver kun je nu rijden op een volle tank accu?
En nog geen range anxiety?
Kan jij je auto op het werk ook opladen. Of is dat niet nodig omdat de actieradius meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ruim 460km als hij op 90% staat. Ik word iedere dag wakker met een volle accu want hij staat ingeplugd als hij thuis staat en als het moet zijn er superchargers, dan knal je hem met >1000/kmh vol en sta je even een half uurtje te wachten ongeveer, maar dat is een noodoplossing, ik gok dat de keren dat ik dat ga gebruiken op 1 hand te tellen is. Maar we gaan het beleven.
Ben ZZP'er met kantoor aan huis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan jij je auto op het werk ook opladen. Of is dat niet nodig omdat de actieradius meer dan genoeg is.
Zo dat is lekker snelquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef praadje het volgende:
Zo, heb de kerstverlichting en kerstversiering alvast maar opgeruimd. Kerstkaarten bij het oud papier. Alles is weer normaal hier.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Het geknal gaat hier echt non stop door, bij jullie ook?
Dat heb je toch helemaal niet door als je op je beeldscherm zit te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Waarom heb jij je gordijnen open
Er ontploft hier regelmatig een autobom ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Het geknal gaat hier echt non stop door, bij jullie ook?
Heb jij ook een poepemmerquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat heb je toch helemaal niet door als je op je beeldscherm zit te kijken
Rip Aygoquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er ontploft hier regelmatig een autobom ofzo
Nee maar ik zie wel iets anders. Jij bent ook aan het testen op :00quote:
quote:
Weer een poging dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee maar ik zie wel iets anders. Jij bent ook aan het testen op :00
Ik heb dit jaar 40901 km met mijn Volvo geredenquote:
Ja dat is de enige reden dat ik nog wakker benquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 40901 km met mijn Volvo gereden
Dat was dus amper 30 keer tanken ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 40901 km met mijn Volvo gereden
Hoop dat de fok servers heel blijvenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden dat ik nog wakker ben![]()
Tanken??? Wat is dat, bedoel je stekkeren? Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was dus amper 30 keer tanken ofzo![]()
Daar kan @:monkyyy een puntje aan zuigen
25quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was dus amper 30 keer tanken ofzo![]()
Daar kan @:monkyyy een puntje aan zuigen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tanken??? Wat is dat, bedoel je stekkeren? Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.
[..]
Tanken??? Wat is dat, bedoel je stekkeren? Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.
[..]
Dat is hier altijd maar weer de vraag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hoop dat de fok servers heel blijven
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/769743.html
Speciaal voor de liefhebber
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Wel treurig te zien dat de prijs van diesel in een jaar zo is gestegen..
[..]
Of roept de plicht en mag je weer rijden met de busquote:
Nee nog vrij tot en met maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of roept de plicht en mag je weer rijden met de bus
En hoeveel uur had jijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee nog vrij tot en met maandag![]()
Vanaf 9 januari naar 24 uur in de week
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:33 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes. Het slechte slapen is weer begonnen sinds een week. Stom einde van een oudjaar en stom begin van een nieuwjaar.
Maar hey, ik sta in de lijst als 1 van de eerste posters van dit jaar
Waar kan je dat zienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:33 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes. Het slechte slapen is weer begonnen sinds een week. Stom einde van een oudjaar en stom begin van een nieuwjaar.
Maar daar ga je dus niet beter van slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:33 schreef praadje het volgende:
Oh, er was niemand om 0.00. Ik was een van de laatste in 2021quote:
Database errorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, er was niemand om 0.00. Ik was een van de laatste in 2021
FEE / New Year's Fipo: overzicht van de eerste posts per jaar.
Topper!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:33 schreef praadje het volgende:
Clown gaat winnenquote:
Bedankt voor de gids, praadjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
19.00; Border Security VER
21.40; Moltalk NPO3
22.43; Ik vertrek NPO1
Amusement;
20.00; The masked singer: Oud & Nieuw special RTL4
20.29; Wie is de mol NPO1
Sport;
19.00; RTL GP: Dakar 2022 RTL7
20.00; RTL 7 Darts: WK 2022 RTL7
Liefs van jullie online omroepster;![]()
Typefouten onder voorbehoud.
Het is je vergeven, maar je mist wel ietsquote:
Avond allerliefstequote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:03 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
![]()
Niks op tv vanavond zie ik
Het heeft me echt nog nooit getrokken. Maar ik heb dat vaak. Als mensen lyrisch over iets zijn dan ben ik het meestal juist niet en nee, dat is echt niet expresquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar je mist wel iets
Dag lieverd, nee mij ook niet. Nouja, alleen 19.00; Border Security VERquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteNope, niets wat me aanspreekt.
Haha, ook mijn guilty pleasure. En al zie je vaak hetzelfde voorbij komen blijf je toch kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dag lieverd, nee mij ook niet. Nouja, alleen 19.00; Border Security VER
OJA....................... 22.45 Ik Vertrek op NPO 1
Is een herhaling denk ik.. Staat er niet bij maar volgens mij vanaf 10 januari nieuwe afleveringen las ik hier ergens laatst. Dacht het al wel omdat het zo laat komt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dag lieverd, nee mij ook niet. Nouja, alleen 19.00; Border Security VER
OJA....................... 22.45 Ik Vertrek op NPO 1
Ah oke, ik ken deze volgens mij nog niet...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Is een herhaling denk ik.. Staat er niet bij maar volgens mij vanaf 10 januari nieuwe afleveringen las ik hier ergens laatst. Dacht het al wel omdat het zo laat komt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:58 schreef Snowsquall het volgende:
Ik h
[..]
Ah oke, ik ken deze volgens mij nog niet...
EDIT: ik ga even Dakar kijken nu op RTL7
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:58 schreef Snowsquall het volgende:
Ik h
[..]
Ah oke, ik ken deze volgens mij nog niet...
EDIT: ik ga even Dakar kijken nu op RTL7
Er zijn wel wat films. Tv-gids is vandaag incompleet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:03 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
![]()
Niks op tv vanavond zie ik
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk doen de broertjes Coronel ook mee
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben voor Cristina Gutiérrez
Ja maar ik weet toch niet of jullie die films leuk vinden? Meestal doe ik maar een gok.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er zijn wel wat films. Tv-gids is vandaag incompleet.
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet of jullie die films leuk vinden? Meestal doe ik maar een gok.The Hangover is leuk maar die heeft iedereen toch al tig keer gezien?
Is ook geen verwijt. Het is wel een feit. Soms is het handig om zelf de tv-gids te raadplegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet of jullie die films leuk vinden? Meestal doe ik maar een gok.The Hangover is leuk maar die heeft iedereen toch al tig keer gezien?
Oh maar ik ga ervan uit dat iedereen dat altijd wel doet. Kan niet alles neerzetten, kan ik net zo goed de link van de gids plaatsenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is ook geen verwijt. Het is wel een feit. Soms is het handig om zelf de tv-gids te raadplegen.
Ik pak meestal alleen jouw samenvatting.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh maar ik ga ervan uit dat iedereen dat altijd wel doet. Kan niet alles neerzetten, kan ik net zo goed de link van de gids plaatsen
Oh echt? Haha ja met de vaste programmering is dat meestal wel standaard en weet ik een beetje wat ligt en wat niet maar nu is het een beetje rommelig met de programmering.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik pak meestal alleen jouw samenvatting.
Ik kijk het ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef StephanL het volgende:
Better than Ever, nu op rtl4 lijkt mij interessant. Allemaal oud deelnemers van talentenjachten die verstellen hoe het vergaan is na het winnen of verliezen van een talentenjacht.
En ze treden op
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:28 schreef potjecreme het volgende:
Pfff weer geen Postcodeloterij kanjer op mijn postcode
Ik hou zoiezo niet van die vrouwenfilms of romantische films. Geef mij maar een goede thriller.quote:
niet gekeken, maar verbaast me nietquote:
Had hem afgezet maar wel opgenomen. Vind ze tot nu toe allemaal nog goed bij stemquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef praadje het volgende:
Deze zanger is echt wel goed @:StephanL
Gaat ze straks doen ook al is het helemaal niet nodigquote:
Al gedaan, hij is aan het vol druppelen.quote:
Handigquote:Op zondag 2 januari 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Stekkeren is ook niet altijd nodig
https://www.hln.be/drive/(...)e-laden-br~ab650fbe/
Altijd inpluggen wordt aangeraden en zo traag mogelijk laden, dat is beter voor de batterij.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gaat ze straks doen ook al is het helemaal niet nodig
Ik heb helemaal geen trekhaakquote:Op zondag 2 januari 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt een trekhaak, dus wellicht kun je monkyyy helpen
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Stekkeren is ook niet altijd nodig
https://www.hln.be/drive/(...)e-laden-br~ab650fbe/
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:17 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Darten ga ik kijken en wellicht nog iets voor die tijd op tv. Ben nu de Tijl en de 9e van Beethoven aan het terug kijken, leuke sseriehelaas woon in in een straat dat begint met Strauss
ook een goede componist hoor
![]()
Idd een schande! Open jij hem? :pquote:Op maandag 3 januari 2022 18:46 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
2uur Urk op tv en geen topic ervan......
8 'Jan' pannenkoeken hier
Thanks lieve Stephan.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef StephanL het volgende:
Vanaf morgen om 5:07 is de laatste Elfstedentocht te zien bij de NOS, die van 1997. Morgen precies 25 jaar geleden.
Ik weet toch al wie er gewonnen heeftquote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef StephanL het volgende:
Vanaf morgen om 5:07 is de laatste Elfstedentocht te zien bij de NOS, die van 1997. Morgen precies 25 jaar geleden.
Nee, weer knap waardeloos.quote: