Lijkt dan meerdere lagen te zijn... Misschien om diep diep rood te krijgen!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef monkyyy het volgende:
Mag ik jullie voorstellen, dit is Red Bull, mijn trouwe viervoeter de komende jaren. Ik heb hem al even op de staart getrapt, hij is nu aan het slapen.
Wat een prachtauto! Gefeliciteerd en vele veilige kilometers gewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ruim 460km als hij op 90% staat. Ik word iedere dag wakker met een volle accu want hij staat ingeplugd als hij thuis staat en als het moet zijn er superchargers, dan knal je hem met >1000/kmh vol en sta je even een half uurtje te wachten ongeveer, maar dat is een noodoplossing, ik gok dat de keren dat ik dat ga gebruiken op 1 hand te tellen is. Maar we gaan het beleven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Hoe ver kun je nu rijden op een volle tank accu?
En nog geen range anxiety?
Kan jij je auto op het werk ook opladen. Of is dat niet nodig omdat de actieradius meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ruim 460km als hij op 90% staat. Ik word iedere dag wakker met een volle accu want hij staat ingeplugd als hij thuis staat en als het moet zijn er superchargers, dan knal je hem met >1000/kmh vol en sta je even een half uurtje te wachten ongeveer, maar dat is een noodoplossing, ik gok dat de keren dat ik dat ga gebruiken op 1 hand te tellen is. Maar we gaan het beleven.
Ben ZZP'er met kantoor aan huis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan jij je auto op het werk ook opladen. Of is dat niet nodig omdat de actieradius meer dan genoeg is.
Zo dat is lekker snelquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef praadje het volgende:
Zo, heb de kerstverlichting en kerstversiering alvast maar opgeruimd. Kerstkaarten bij het oud papier. Alles is weer normaal hier.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Het geknal gaat hier echt non stop door, bij jullie ook?
Dat heb je toch helemaal niet door als je op je beeldscherm zit te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Waarom heb jij je gordijnen open
Er ontploft hier regelmatig een autobom ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Het geknal gaat hier echt non stop door, bij jullie ook?
Heb jij ook een poepemmerquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat heb je toch helemaal niet door als je op je beeldscherm zit te kijken
Rip Aygoquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er ontploft hier regelmatig een autobom ofzo
Nee maar ik zie wel iets anders. Jij bent ook aan het testen op :00quote:
quote:
Weer een poging dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee maar ik zie wel iets anders. Jij bent ook aan het testen op :00
Ik heb dit jaar 40901 km met mijn Volvo geredenquote:
Ja dat is de enige reden dat ik nog wakker benquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 40901 km met mijn Volvo gereden
Dat was dus amper 30 keer tanken ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 40901 km met mijn Volvo gereden
Hoop dat de fok servers heel blijvenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden dat ik nog wakker ben![]()
Tanken??? Wat is dat, bedoel je stekkeren? Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was dus amper 30 keer tanken ofzo![]()
Daar kan @:monkyyy een puntje aan zuigen
25quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was dus amper 30 keer tanken ofzo![]()
Daar kan @:monkyyy een puntje aan zuigen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tanken??? Wat is dat, bedoel je stekkeren? Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.
[..]
Tanken??? Wat is dat, bedoel je stekkeren? Heee jongens ik ben even weg. Ik ga eerst even mijn Tesla stekkeren ik kom zo bij jullie terug.
[..]
Dat is hier altijd maar weer de vraag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hoop dat de fok servers heel blijven
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/769743.html
Speciaal voor de liefhebber
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Wel treurig te zien dat de prijs van diesel in een jaar zo is gestegen..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |