Is een herhaling denk ik.. Staat er niet bij maar volgens mij vanaf 10 januari nieuwe afleveringen las ik hier ergens laatst. Dacht het al wel omdat het zo laat komt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dag lieverd, nee mij ook niet. Nouja, alleen 19.00; Border Security VER
OJA....................... 22.45 Ik Vertrek op NPO 1
Ah oke, ik ken deze volgens mij nog niet...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Is een herhaling denk ik.. Staat er niet bij maar volgens mij vanaf 10 januari nieuwe afleveringen las ik hier ergens laatst. Dacht het al wel omdat het zo laat komt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:58 schreef Snowsquall het volgende:
Ik h
[..]
Ah oke, ik ken deze volgens mij nog niet...
EDIT: ik ga even Dakar kijken nu op RTL7
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:58 schreef Snowsquall het volgende:
Ik h
[..]
Ah oke, ik ken deze volgens mij nog niet...
EDIT: ik ga even Dakar kijken nu op RTL7
Er zijn wel wat films. Tv-gids is vandaag incompleet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:03 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allen![]()
![]()
Niks op tv vanavond zie ik
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk doen de broertjes Coronel ook mee
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben voor Cristina Gutiérrez
Ja maar ik weet toch niet of jullie die films leuk vinden? Meestal doe ik maar een gok.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er zijn wel wat films. Tv-gids is vandaag incompleet.
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet of jullie die films leuk vinden? Meestal doe ik maar een gok.The Hangover is leuk maar die heeft iedereen toch al tig keer gezien?
Is ook geen verwijt. Het is wel een feit. Soms is het handig om zelf de tv-gids te raadplegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet of jullie die films leuk vinden? Meestal doe ik maar een gok.The Hangover is leuk maar die heeft iedereen toch al tig keer gezien?
Oh maar ik ga ervan uit dat iedereen dat altijd wel doet. Kan niet alles neerzetten, kan ik net zo goed de link van de gids plaatsenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is ook geen verwijt. Het is wel een feit. Soms is het handig om zelf de tv-gids te raadplegen.
Ik pak meestal alleen jouw samenvatting.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh maar ik ga ervan uit dat iedereen dat altijd wel doet. Kan niet alles neerzetten, kan ik net zo goed de link van de gids plaatsen
Oh echt? Haha ja met de vaste programmering is dat meestal wel standaard en weet ik een beetje wat ligt en wat niet maar nu is het een beetje rommelig met de programmering.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik pak meestal alleen jouw samenvatting.
Ik kijk het ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef StephanL het volgende:
Better than Ever, nu op rtl4 lijkt mij interessant. Allemaal oud deelnemers van talentenjachten die verstellen hoe het vergaan is na het winnen of verliezen van een talentenjacht.
En ze treden op
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:28 schreef potjecreme het volgende:
Pfff weer geen Postcodeloterij kanjer op mijn postcode
Ik hou zoiezo niet van die vrouwenfilms of romantische films. Geef mij maar een goede thriller.quote:
niet gekeken, maar verbaast me nietquote:
Had hem afgezet maar wel opgenomen. Vind ze tot nu toe allemaal nog goed bij stemquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef praadje het volgende:
Deze zanger is echt wel goed @:StephanL
Gaat ze straks doen ook al is het helemaal niet nodigquote:
Al gedaan, hij is aan het vol druppelen.quote:
Handigquote:Op zondag 2 januari 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Stekkeren is ook niet altijd nodig
https://www.hln.be/drive/(...)e-laden-br~ab650fbe/
Altijd inpluggen wordt aangeraden en zo traag mogelijk laden, dat is beter voor de batterij.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gaat ze straks doen ook al is het helemaal niet nodig
Ik heb helemaal geen trekhaakquote:Op zondag 2 januari 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt een trekhaak, dus wellicht kun je monkyyy helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |